..: Zákazníci ÖBB si stěžují na vozy ČD :..
ilustrační fotoVídeň - Rakouští cestující si stěžují na kvalitu vozů, které jsou řazeny na 2 párech spěšných vlaků mezi Českými Budějovicemi a Vídní. Zákazníci ÖBB jsou nespokojeni s úrovní WC, špatným technickým stavem vozů i špínou na sedačkách. České dráhy dostaly čas do konce ledna 2006, aby odstranily modernizací zjištěné nedostatky.
Pokud se tak nestane, budou české vozy odpojeny v pohraniční přechodové stanici a zbylou část cesty budou na vlacích řazeny vozy ÖBB. Trasu dlouhou 220 km urazí přímé spěšné vlaky za necelé 3,5 hodiny.

Ilustrační foto

CSPSV | 3.11.2005 (20:40)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Rakousko Česká republika (celá)


  1 ... 6 7 8 9 10      Zpráv na stránku:   
Tomas Zabcik
04.11.2005 (9:35)  
No ja sleduju na Masarycce, jak uklizej chomutovsky apolla. Nad tim zustava rozum stat... A jeste vetsi sila je koukat na vytirani Becek, Kdy jeden projde, vodou z kyblu pocaka sedacky a podlatu. Jednim hadrem vosulej vsechny ty sedacky a pak ho mozna proplachnou ve spinave vode. To je myti, ze bych strilel... Vozy "vyssi" kvality podle me delal skoro stejnym zpusobem, jen s tim rozdilem, ze to neni videt. A pendolino bude na tom uplne stejne.
Zdenek Jonas
04.11.2005 (9:16)  
Zase na druhou strany, spesne vlaky z Vidne do znojma taky zadnej zazrak.
Comer
04.11.2005 (9:16)  
tak jsem cetl tu diskusi na orf.at a je to asi tak na urovni diskusi na idnes.cz.... ale najde se tam i par rozumnych prispevku. Nekteri tam uvadeji, ze jine vlaky jezdici ve Waldviertel (oblast okolo Gmuend) taky nejsou o moc lespi. Tato oblast je, co se tyce zeleznicni site a obsluhy, asi nejhorsi v Rakousku. Nove vozy se sem dostavaji vzdycky az jako posledni.
Zdeněk Jonáš
04.11.2005 (9:07)  
Jelikož studuju ve Vídni a tak občas tím vlakem jedu. Je to fakticky hrůza a lidi na to skutečně nadávají. Ve vlacích je špína. Nejhorší ovšem je, že ty vagony příšerně vybrují, pískají zářivky, ozívají se pazvuky apod.
Prostě naše vagony do Rakouska asi jezdit nemohou. Večerním vlakem co jede v 18,00 hod do Vídně z Plzně v Rakousku téměř nikdo nejezdí. Ranní spoj je dost vytížený a tak se nedivím, že nadávají.
cestovatel
04.11.2005 (9:03)  
Ono záleží na "politické vůli" jestli se modernizuje vozový park, stále se doplácí na ideu devadesátých let, že železnice je zastaralá a zbytečná. Když porovnám jízdné v NSR (včetně slev), tak oni vlastně není zas tak moc dražší, ale je vidět průběžná modernizace, i když nedostatky v čistotě jsou také (WC) - cestující prase se najde všude. S těmi šroty skutečně nejde nic jiného dělat, než je vyřadit, čím by se ale jezdilo, poslední větší modernizace vozového parku byla koncem 80 let s doběhem dodávky vozů rezdělaných tak do 90 roku!!!
Srovnávat můžu, každoročně o dovolené se povozím po Waldbahn a mezi Pasovem a Řeznem.
Ostatně mnozí dneska uznávají, že místo pendolina by bylo lepší pořidit víc klasických vozů - kolik by jich bylo? - jenže objednávka pendolin je také dědictví z doby p. Římana
Chemik
04.11.2005 (8:56)  
Vozy Bmee jezdí do Rakouska kromě těch dvou spěšňáků i na EC 74/75, tomu říkám vlak vyšší kvality.
04.11.2005 (8:36)  
Jel jsem loni v létě z Lince ranním rychlíkem. Naštěstí jem popojel kousek místním "shutlem" a do ČD vozů nasedl až pár stanic před Summerau. Děs humus i pro zcestovalého cestujícího po ČD! Jednalo se o nějaké šílené plyšáky, kde se sedělo po 6. Hned v Dvořišti, když přepřahali Tauruse a doplnili 2 červenokoženková béčka jsme se ženou pakovali do těch béček. A letos jsme jeli těmi "shuttle" vozy i u nás z Budějovic do Rybníka (loko modrá laminátka).
registrovaný uživatel Jiří Kaňa
04.11.2005 (8:25)  
Sláva, konečně si někdo taky všimnul nechutnosti budějovických rychlíkových vozů. Určitě se to netýká jen vlaků do Ö, to, co jezdí do Prahy, je taky ostuda. Nějak mi připadá, že se to poslední dobou zhoršilo. Nejhnusnější jsou jednoznačně sedačky. Na koženece ve výšce hlavy mastné černé fleky s vyblýskaným středem. Ale nejodpornější jsou asi čalouněné sedačky. Zejména ve vozech BDbmsee (či jak se to dnes jmenuje), ale ani Bmee na tom nejsou o moc líp. Proč to čalounění, proboha, nečistí? Když už to neumějí/nechtějí čistit, tak proč aspoň nepotáhnou opěrky hlavy bílým hadrem? To už by zavánělo luxusem? U toho, kdo v CB odpovídá za čistotu vagonů, bych se asi doma do křesla neposadil.
registrovaný uživatel Mirek
04.11.2005 (8:17)  
Je pravda, že s tím úklidem je fakt hrůza. Napřiklad, když na Smíchově mejou pos.. WC, tak to propláchnou vodou a hovno spadne mezi koleje a zůstane tam dokud ho nesežerou mouchy nebo se nerozpadne. A stim kýblem, kterým se vytře jeden vůz někdy i víc je to taky pravda. Je to fakt hnus. Ať se pak nikdo nedivý, že lidi radši jezděj auty.
04.11.2005 (2:30)  
Tady je článeček včetně diskuze http://noe.orf.at/stories/67700/
  1 ... 6 7 8 9 10      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko