Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Praha - S platností nového jízdního řádu od 11.12.2005 se mění i 15. změnou TR10 (vyhláška PTV 79/41-42/05, čj. 60160/05) ceny některých obchodních nabídek ČD, a. s.Kilometrická banka zdraží ze současných 1.300 Kč na 1.400 Kč, dále se mění cena jízdenky SONE+ pouze pro osobní vlaky ze současných 130 na 160 Kč. Zcela se změnil Ceník 6 (původně pro SC Manažer, nově pro SC PENDOLINO). V místence pro vlak SC za 200 Kč je zahrnuto jak místo pro cestujícího, tak i místo pro jízdní kolo. Zlevněné jízdné ve vlacích SC PENDOLINO má stanoveno zvláštní jízdné pro žáky do 15 let a pro žáky od 15 do 26 let. O 100 Kč na 200 Kč se zvyšuje přirážka za neoprávněné použití povinně místenkového vlaku nebo vlaku či vozu, ve kterém je vnitrostátní přeprava vyloučena.
U všech slev, které se prokazují průkazem Junior Pas, je uvedena poznámka "nebo příslušná varianta In-karty".
Nové ceníky ČD, a. s. lze najít na http://www.cd.cz/static/tr10/cenikynew.html#tr10c1.htm.
CSPSV | 5.11.2005 (16:30)
Související zprávy

05.11.2005 (22:50)
Železnice není soc služba, ale zdražovaz kmb když na ní získávají nejvíce nových cestujících, je stejná blbost jako zákaznická karta s Hovno výhodou, která akorát odrazuje lidi. Železnice není soc. služba ale vedou jí(ČD) sociálové.
05.11.2005 (20:18)
Martin:
Oni jen pořád nechápou, že někdo prostě ty pr---ry kolem Pendolina zaplatit musí, když už to nechtějí platit Němci ani Rakušáci.
Oni jen pořád nechápou, že někdo prostě ty pr---ry kolem Pendolina zaplatit musí, když už to nechtějí platit Němci ani Rakušáci.
05.11.2005 (19:58)
U SCP mám taky strach ze žlutomodrého průkazu (podle pojmu žák). Za 14 dní mi nebyl na tuto otázku schopen nikdo z ČD odpovědět. Uvidíme... A nárůst přirážky také jasně souvisí s pendoliny. To bude pálka, když člověk omylem nastoupí bez místenky...
05.11.2005 (19:39)
Uz me ale jebou. Umerne zdrazovani banky by se melo zdrazovat veskere jizdne a ne jen brat na ni.
05.11.2005 (19:09)
Co pořád kurva máte. Železnice není sociální služba. Musí se za ní platit. Socky můžou chodit po svejch. Eletrika jde nahoru tak se musí zdražit.
05.11.2005 (18:51)
Fakt dobrý už ať dou ČD do prd.l..
05.11.2005 (18:34)
Ehm, tak jsem studoval ty ceníky a dráhami proklamované slevy pro studenty na SCP jsou v ceníku uvedené jako ŽÁKOVSKÉ a to smrdí žlutomodrým průkazem, na kterém je napsáno Odkud: Ostrava, Kam: Praha nebo naopak. Řekněte mi, že se pletu a že tato sleva je platná pro všechyn studenty, jinak se zas naseru. :-D
05.11.2005 (18:29)
Karel Vlach: neumim si moc dobre predstavit, co bude na nasich silnicich az se po nich bude hnat tolik souprav s uhlim aby se to vyrovnalo jednomu vlaku ... bezny uhelny vlak ma cca 25 vozu Falls, kde v kazdem je cca 50t uhli.. zkuste si predstavit toto kvantum vozit po silnici...
05.11.2005 (18:21)
Ad Karel Vlach Uhlí a uhlí a zase jen uhlí a ještě spotřeba el. energie.
05.11.2005 (18:10)
Né že bych vás nechápal, ale co má společného výroba elektřiny s železniční dopravou? :-)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Logowanie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- administratorzy
Info
informacni okenko











