Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Praha - Ve středu 8.11.2005 bude cestovat Hospodářský výbor Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky vlakem z Prahy na jednání ve slovenském Bardejově. Předsedou hospodářského výboru je ing. Josef Hojdar a místopředsedy Miroslav Kapoun, ing. Martin Říman, mgr. Oldřich Vojíř, Ph.D. a ing. Karel Vymětal. Vedení i členové výboru budou cestovat nočním rychlíkem R 423 Cassovia z Prahy hl. n. (odj. 23:05) do Košic (příj. 09:50). K tomuto vlaku budou připojeny zvláštní vozy. V Košicích se bude konat první část jednání, v podvečer odcestují poslanci do Bardejova. Nazpátek se ústavní činitelé vrací opět nočním vlakem ve čtvrtek 10.11.2005. Do Prahy dorazí ráno o den později.CSPSV | 8.11.2005 (22:08)
Súvisiace správy

11.11.2005 (19:51)
Ověřil jsem si v DKV Praha, které má tyto vozy v inventárním stavu – klimatizace v těchto vozech není, DKV nemá informaci o tom, že by někdo hodlal takovouto investici financovat. Nezapomeňte, že se jedná o vozy staré cca 30 let.
Pochybuji, že bohatým sponzorem by se chtěly stát JLV …
Vzhledem k stáří vozů – ačkoli jsou v perfektním stavu (ostatně v tom je i AZA 080 = Masarykův salon) se už vyplatí pořízení nových vozů, které budou mít tlakotěsnou skříň, uzavřený okruh WC [ten žádný salon nemá – ani 001], budou mít podvozky pro rychlost 200 km/h … 015 a 016 mohou i do Velké země (neomezených možností). Nejsem si zcela jist, ale vozy jsou jen na Vmax = 140 km/h, takže jejich použití pro cesty do zahraničí je velice problematické …
Pochybuji, že bohatým sponzorem by se chtěly stát JLV …
Vzhledem k stáří vozů – ačkoli jsou v perfektním stavu (ostatně v tom je i AZA 080 = Masarykův salon) se už vyplatí pořízení nových vozů, které budou mít tlakotěsnou skříň, uzavřený okruh WC [ten žádný salon nemá – ani 001], budou mít podvozky pro rychlost 200 km/h … 015 a 016 mohou i do Velké země (neomezených možností). Nejsem si zcela jist, ale vozy jsou jen na Vmax = 140 km/h, takže jejich použití pro cesty do zahraničí je velice problematické …
10.11.2005 (9:14)
nemám rád modré ptáky, vláčky zase miluju
09.11.2005 (17:55)
2 Miroslav Zikmund:
Za informací o klimatizaci si nestojím (jen jsem něco zachytil při komunikaci s JLV), mělo by se jednat o vozy 012,013 a 014.
Za informací o klimatizaci si nestojím (jen jsem něco zachytil při komunikaci s JLV), mělo by se jednat o vozy 012,013 a 014.
09.11.2005 (17:55)
2 Miroslav Zikmund:
Za informací o klimatizaci si nestojím (jen jsem něco zachytil při komunikaci s JLV), mělo by se jednat o vozy 012,013 a 014.
Za informací o klimatizaci si nestojím (jen jsem něco zachytil při komunikaci s JLV), mělo by se jednat o vozy 012,013 a 014.
09.11.2005 (17:25)
ad BST : Mohl byste prosím vyjmenovat čísla těch klimatizovaných vozů, pokud za klimatizaci nepovažujete "otevřená" okna …
Klimatizovaná není ani AZA 001 … ani 021 ve které zasedala v červnu 1993 na výjezdním zasedání do Milovic a Mimoně (vojenský prostor Ralsko) Klausova vláda …
Klimatizovaná není ani AZA 001 … ani 021 ve které zasedala v červnu 1993 na výjezdním zasedání do Milovic a Mimoně (vojenský prostor Ralsko) Klausova vláda …
09.11.2005 (17:25)
Pokud byste pana Římana znali alespoň trochu více než jen z médií tak víte, že je to chytrý člověk, ale v dopravě (nejen žlezniční) abych to řekl slušně kován zrovna není. :-)
09.11.2005 (17:12)
Koukám že porouchaná gramofonová deska Říman má i své kopie. Modrá díra, modrá díra... hm,hm. Že by kritika do vlastních řad strany, jež má válečné prapory pokryty modří? Možná myslel spíš modrý tunel (ale ne ten do Berouna, i když kdo ví).
09.11.2005 (14:37)
2 almo:
Pro vládní a ústavní činitele bylo v roce 1985 vytvořeno několik klimatizovaných salonních vozů. Předpokládám, že jako zvláštní vůz bude zařazen Salon 013. : )
Pro vládní a ústavní činitele bylo v roce 1985 vytvořeno několik klimatizovaných salonních vozů. Předpokládám, že jako zvláštní vůz bude zařazen Salon 013. : )
09.11.2005 (14:06)
To Woy:
tak usuzujete na základě čeho? Pokud někdo odmítá lít peníze do bezedné modré díry, tak to znamená,že nenávidí dráhy a dokonce ani nikdy nejel vlakem?;)
tak usuzujete na základě čeho? Pokud někdo odmítá lít peníze do bezedné modré díry, tak to znamená,že nenávidí dráhy a dokonce ani nikdy nejel vlakem?;)
09.11.2005 (13:36)
Nevíte, prosím, někdo co to bude přesně za vagóny. A v jakém budou řazení?
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- dopisovateľ alebo člen ŽP,
- editor alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správcovia
Info
informacni okenko










