Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Praha-Brno - Dnes se na stránkách ČD objevila informace, že končí relační sleva Praha - Brno za 130 Kč (kategorie R, Ex), případně 160 Kč (EC). Tato informace se neobjevila na titulní straně, ale jen přímo u informací o relační slevě.Posledním vlakem, ve kterém bude relační sleva platit bude R 375 Pannonia s odjezdem v 23.23 z Prahy hl.n. dne 10.12.2005.
Kromě zrušení relační slevy čeká cestující s novým jízdním řádem zdražení KMB z 1300 Kč na 1400 Kč a SONE+ pro osobní vlaky ze 130 Kč na 160 Kč.
Jen dodám, že kilometrickou banku je možné zakoupit až 2 měsíce před prvním dnem platnosti a platí půl roku od prvního dne platnosti.
zdroje:
Informace o zrušení relační slevy
zdražení KMB a SONE+ Os
Karel Chýla
| 10.11.2005 (14:11)
| 10.11.2005 (14:11)Zusammenhängende Nachrichten

10.11.2005 (17:06)
_SCYL: Souhlas. Já už 5 let. Nekolejovou dopravou jezdím jen v Praze MHD a do blízkého okolí Prahy v rámci PID.
10.11.2005 (17:01)
Ja osobne budu dal 100% na teto relaci jezdit vlakem pokud nepocitam MHD tak sem uz 3 roky nejel nicim jinym nez vlakem
10.11.2005 (16:54)
2 Martin - se divim, ze nepouzivas svuj soukromy vrtulnik, ktery jiste mas, kdyz dokazes vyprodukovat takovy postreh...
10.11.2005 (16:52)
Hm, castecna reakce na waszyna. Jezdit za 130 s 10 narvanymi vagony je opravdu blaznovstvi. Je otazka jestli se to narve cestujicimi Brno-Praha nebo cestujimi mezi temito stanicemi (protoze za 130 asi Praha-Brno nejezdi nikdo, protoze vyjma jednoho paru vlaku jde o celodenni vylet...). Druha otazka je, jestli tech 10 vagonu neni narvanych prave kvuli cene 130...
Autobusy neplati silnicni dan, dotace pro CD bych radeji moc nevytahoval...
Jestli bude Brno-Praha za 242, tak povazuji nasazeni pendolin do Brna za zcela zbytecne. Bylo by to jako letat novym Airbusem do Ostravy...
Nasadit dvojnasobnou cenu, kdyz na teto trati existuje hodne durazna konkurence, tak to jde mimo mne... Rano z Brna v 7 Vysehrad, v 8 Slovenska Strela. No nevim... Ale pravda je, ze kdo do Prahy bude muset, tak proste vlakem pojede, protoze nebude mit (aspon v nejvlizsi dobe) alternativu
Autobusy neplati silnicni dan, dotace pro CD bych radeji moc nevytahoval...
Jestli bude Brno-Praha za 242, tak povazuji nasazeni pendolin do Brna za zcela zbytecne. Bylo by to jako letat novym Airbusem do Ostravy...
Nasadit dvojnasobnou cenu, kdyz na teto trati existuje hodne durazna konkurence, tak to jde mimo mne... Rano z Brna v 7 Vysehrad, v 8 Slovenska Strela. No nevim... Ale pravda je, ze kdo do Prahy bude muset, tak proste vlakem pojede, protoze nebude mit (aspon v nejvlizsi dobe) alternativu
10.11.2005 (16:50)
Tak mně je to docela jendo..když už pojedu do Brna, tak první třídou..ale chápu, že to někoho může naštvat.
10.11.2005 (16:39)
To je celkem škoda...ale myslím si,že kdo si už zvykl cestovat vlakem,tak snad ho teĎ neopustí..To se dalo čekat,protože 130 Kč Brno - Praha je opravdu hodně prodělečné jízdné pro ČD
10.11.2005 (16:32)
to rail2005:
pokud ale člověk z Ruzyně pokračuje dál s ČSA, vyjde to z Ostravy cca jen o 2000 více včetně tax, což oproti 2x600 není zase takový rozdíl aby to stálo za tu anabázi se zavazadly.
pokud ale člověk z Ruzyně pokračuje dál s ČSA, vyjde to z Ostravy cca jen o 2000 více včetně tax, což oproti 2x600 není zase takový rozdíl aby to stálo za tu anabázi se zavazadly.
10.11.2005 (16:32)
Zrušit relační slevu TEĎ? Idioti!
10.11.2005 (16:31)
To rušení relační slevy na Brno dle mne opravdu souvisí s provozem některých EC/IC jako Pendolin.
Ale řekněme si narovinu, je určitě pohodlnější připlatit si za vlak (EC/IC), než se kodrcat po rozmlácené D1 a ješte riskovat, že přijdete o život. Na tom ani autobusy SA nic nezmění.
Ale řekněme si narovinu, je určitě pohodlnější připlatit si za vlak (EC/IC), než se kodrcat po rozmlácené D1 a ješte riskovat, že přijdete o život. Na tom ani autobusy SA nic nezmění.
10.11.2005 (16:28)
1)SC Pendolino do Ostravy za 500,- pro manažera je to při cestovním čase cca 3h30 rozumná cena, protože letadlo včetne tax (+ známé problémy) vyjde mezi 3000 až 4000Kč.
2)Pro studenta za 250Kč je také OK.
Dráhy si dle mne mohou tuto diverzifikaci ceny dovolit, protože pokud budou přepravovat letecké cestující do třetích destinací tak zájem bude veliký (a dostanou za to od ČSA zaplaceno), jelikož cetující nebude platit ČD ale ČSA, případně jiné společnosti v rámci SkyTeamu, takže to 5kilo bude pro něj v úhrnné částce za celou letenku zcela zanedbatelné.
2)Pro studenta za 250Kč je také OK.
Dráhy si dle mne mohou tuto diverzifikaci ceny dovolit, protože pokud budou přepravovat letecké cestující do třetích destinací tak zájem bude veliký (a dostanou za to od ČSA zaplaceno), jelikož cetující nebude platit ČD ale ČSA, případně jiné společnosti v rámci SkyTeamu, takže to 5kilo bude pro něj v úhrnné částce za celou letenku zcela zanedbatelné.
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko










