Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Praha-Brno - Dnes se na stránkách ČD objevila informace, že končí relační sleva Praha - Brno za 130 Kč (kategorie R, Ex), případně 160 Kč (EC). Tato informace se neobjevila na titulní straně, ale jen přímo u informací o relační slevě.Posledním vlakem, ve kterém bude relační sleva platit bude R 375 Pannonia s odjezdem v 23.23 z Prahy hl.n. dne 10.12.2005.
Kromě zrušení relační slevy čeká cestující s novým jízdním řádem zdražení KMB z 1300 Kč na 1400 Kč a SONE+ pro osobní vlaky ze 130 Kč na 160 Kč.
Jen dodám, že kilometrickou banku je možné zakoupit až 2 měsíce před prvním dnem platnosti a platí půl roku od prvního dne platnosti.
zdroje:
Informace o zrušení relační slevy
zdražení KMB a SONE+ Os
Karel Chýla
| 10.11.2005 (14:11)
| 10.11.2005 (14:11)Related news

10.11.2005 (17:33)
to M. moc diky...
10.11.2005 (17:28)
Hrdy Prazak - proto pendolino na vnitru smer Brno je za 242 blbost hodna velke hlavy a povyseni...
10.11.2005 (17:25)
Kolik jsou naklady dopravni tezko rict, ale nakaldy vynucene (dane) jsou nasledujici: Autobus z Prahy do Brna: NULA (resp. nulanulanic za dalnicni znamku). Vlak: 2500 korun + 13 korun za tunu. Pak je to jeste spotrebni dan, ale to ma dost odlisnou povahu a do srovnani bych ji nepletl.
A podotykam, ze jsem mozna vedle jak ta jedle. Chytre hlavy to mohou zjistit zde
http://www.szdc.cz/SZDC_soubory/Prohlaseni/C_vymer_2005.pdf
A podotykam, ze jsem mozna vedle jak ta jedle. Chytre hlavy to mohou zjistit zde
http://www.szdc.cz/SZDC_soubory/Prohlaseni/C_vymer_2005.pdf
10.11.2005 (17:25)
6.smysl: EC/IC jsou obchodní nabídka ČD, a tudíž si na sebe musí vydělat sami!
10.11.2005 (17:23)
No obyčejným rychlíkem jezdí mezi Prahou a Brnem nejspíš jen blázen! Ale v době, kdy je konečně JD (2,5 hodiny) EC/IC stejná jako u busů a srovnatelná s auty, odradit lidi cenou je fakt solidní blbost!
10.11.2005 (17:22)
Což ve mě o5 probouzí jednu myšlenku- je-li hrazena osobní doprava z 65% z veřejných rozpočtů, proč nejezdit Pha-Brno ZDARMA?
10.11.2005 (17:19)
Dumping: No tak to je dobrej vtip. Dumping je podle definice "cena pod náklady". Takže každá doprava, dotovaná státem ať už přímo (osobní železniční), nebo nepřímo (veškerá silniční) je dumping? Wow, ta logika...
Měli by na to poslat ÚOHS a ti by nařídili cenu minimálně 600 a bez dotací...od ktereéžto chvíle by mezi Brnem a Prahou premávala jedna 843ka...:))))
Měli by na to poslat ÚOHS a ti by nařídili cenu minimálně 600 a bez dotací...od ktereéžto chvíle by mezi Brnem a Prahou premávala jedna 843ka...:))))
10.11.2005 (17:17)
To by mě opravdu zajímalo, který pitomec určuje tarifní politiku ČD. V době, kdy autobusy mezi Prahou a Brnem jsou stále levnější, neboť konkurence je obrovská, jsem opravdu zvědavý, kdo bude jezdit z Prahy do Brna za 300 stovky a více. Navíc když cestování vlakem kategorie R není zatím stále žádná sláva.
10.11.2005 (17:14)
to waszyn: mluvis o cene 130 jako dumpingove... Asi tady budu za pitomce, ale mohl by mi nekdo prosim vysvetlit (myslim to naprosto vazne!!!) jak jste prisli na to, ze cena 130kc je pro drahy prodelecena??? Pripadne, jake je srovnani nakladu prepravy na 1 km po D1 a po draze??? Staci nejake chytre stranky... :-) Dik
10.11.2005 (17:08)
To je pekne, ale je to jak dotazy na Zelezneho, jak je mozne, ze maji Zpravy na Nove takovou sledovanost, kdyz "nase" rodina se cela diva na Udalosti...
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Correspondent or Member of ŽelPage,
- Editor or ŽelPage Administrator
Add comment
Sign in
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko










