Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Praha - Od pondělí 14.11.2005 bude ve vybraných železničních stanicích v prodeji knižní vydání jízdního řádu 2005/2006, jehož platnost začíná v neděli 11.12.2005. Cena vydání bude jako v minulých letech 60 Kč vč. DPH. Na titulní straně bude obrázek vlaku pendolino. Jízdní řád 2005/2006 - úřední vydání Českých drah, a. s. - vzniká na základě § 22 odst. 1 zákona č. 266/94 Sb. v platném znění.CSPSV | 10.11.2005 (22:05)
Související zprávy

16.11.2005 (12:38)
Zajímavé. Škoda, že to ta paní nevěděla. Říkala, že ještě nedorazil. Pro pracovníky ČD je to ale dosti typické.
16.11.2005 (8:45)
Známý z Vídně mi sdělil, že si ho koupil v Brně už v neděli 13.11., takže pokud 15.11. nebyl, tak nebyl "ještě", ale "už" nebyl = byl vyprodán.
15.11.2005 (22:32)
No povídala to ta babka v ČD centru. Však víme, že si rádi vymýšlejí. Je to hustý...
15.11.2005 (18:50)
Dva pohledy:
1.
Praha-Budejice-Plzen-Vary-Usti-Liberec-Hradec Kralove-Pardubice-Jihlava-Brno: ve to proste daleko no:-)
2.
Jestli CD posilali svoje vlastni zbozi autem, tak uz je to opravdu hodne hodne spatne...
1.
Praha-Budejice-Plzen-Vary-Usti-Liberec-Hradec Kralove-Pardubice-Jihlava-Brno: ve to proste daleko no:-)
2.
Jestli CD posilali svoje vlastni zbozi autem, tak uz je to opravdu hodne hodne spatne...
15.11.2005 (15:52)
Vy se všichni máte... Dnes (úterý 15. 11.) po poledni mi v ČD centru v Brně řekli, že tištěný JŘ ještě nemají. Včera ho prý posílali z Prahy autem, to ale ještě nedorazilo. Mám to zkusit zítra. Vypadá to, že v rámci "úspor" se JŘ distribuuje pěšky.
14.11.2005 (21:53)
V JŘ je také další perlička - dle verze mezinárodní tratě 840 není možné odjet z Brna hl.n. do Budapešti. Všechny vlaky směr Maďarsko "jedou" jinudy!!!!
14.11.2005 (21:47)
Chtel bych se zeptat, temi Bdmtee myslite ty stejne, co jsou treba na vlaku 4641?
14.11.2005 (14:43)
V kursbuchu je docela pěkná perlička – cestující, kteří nastoupí v zastávce, která není komerčně obsazena (škrtnutý obdélníček) bude cestující odbaven zaměstnacem ČD. Jelikož takovéto zastávky jsou uvedeny i na tratích jiných dopravců je to docela hezké "faux paux" …
Na tiskové konferenci k jízdnímu řádu zaznělo, že "relační sleva" nebyla pro ČD nic moc, protože se počet cestujících zvýšil jen o 5 % … současně bylo řečeno, že absolutní denní počet vlaků v KUBU uvedených se zvýšil oproti JŘ 2004/2005 cca o 300 …
EJ 680 "papíry" nemá – věří se, že je mít bude … co v případě, že je mít nebude nezaznělo. Velká spokojenost je s tím, že si studenti od 7. listopadu (patrně na počest VŘSR) ve velkém počtu zakupují na SC Pendolino jízdenky v předprodeji …
K novému jízdnímu řádu skončí provoz na kolejové spojce Hlavní – Hrabovka, takže fotiči mají jen měsíc na to, aby si tam udělali obrázek …
Hrabovka – Libeň se bude jezdit po jedné koleji, takže to přináší taky své ovoce ve změnách …
Na tiskové konferenci k jízdnímu řádu zaznělo, že "relační sleva" nebyla pro ČD nic moc, protože se počet cestujících zvýšil jen o 5 % … současně bylo řečeno, že absolutní denní počet vlaků v KUBU uvedených se zvýšil oproti JŘ 2004/2005 cca o 300 …
EJ 680 "papíry" nemá – věří se, že je mít bude … co v případě, že je mít nebude nezaznělo. Velká spokojenost je s tím, že si studenti od 7. listopadu (patrně na počest VŘSR) ve velkém počtu zakupují na SC Pendolino jízdenky v předprodeji …
K novému jízdnímu řádu skončí provoz na kolejové spojce Hlavní – Hrabovka, takže fotiči mají jen měsíc na to, aby si tam udělali obrázek …
Hrabovka – Libeň se bude jezdit po jedné koleji, takže to přináší taky své ovoce ve změnách …
14.11.2005 (13:19)
jarda dušek: Ale jo, někde už zkrátka je a někde ne, ale rozhodně bych z toho nedělal tragédii. Ty doby, kdy se nevědělo jak to za 14 dní pojede jsou naštěstí, díky netu, dávno pryč. Já jsem také dříve byl celý netrpělivý až se v tom budu moc poštrachat, ale dnes, kdy už vlastně vím co tam bude, mě těch pár dní nerozhází.
14.11.2005 (9:30)
Jirka Kalčík: Přesně tak. Jenže přidat vlaky, to jsou náklady a práce. Vyhnat lidi je mnohem jednodušší, a pohodlí poloprázdného vlaku je zachováno.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko










