..: Prodej knižních jízdních řádů :..
jrPraha - Od pondělí 14.11.2005 bude ve vybraných železničních stanicích v prodeji knižní vydání jízdního řádu 2005/2006, jehož platnost začíná v neděli 11.12.2005. Cena vydání bude jako v minulých letech 60 Kč vč. DPH. Na titulní straně bude obrázek vlaku pendolino. Jízdní řád 2005/2006 - úřední vydání Českých drah, a. s. - vzniká na základě § 22 odst. 1 zákona č. 266/94 Sb. v platném znění.

CSPSV | 10.11.2005 (22:05)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Legislativa

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 ... 7      Zpráv na stránku:   
Birkof
13.11.2005 (20:57)  
tak toho jsem si nevsiml... ono to tak sice.. je...ale jsou to jen pismenka... mel by byt rozdil meci IC a EC
M_i_l_o_s
13.11.2005 (20:32)  
Tak, dnes jsem byl v Blansku na nadrazi, s tim, ze by novy jizdni rad uz mohli mit. Ale pulka zamestnancu ani nevi, ze ho maji od zitrka prodavat. Pry k nim jeste zkratka nedorazil. Tak jsem si rekl, ze v Brne v ČSDCentru to budou uz urcite mit, ale na me prekvapeni mi u okenka povedeli, ze ho nemaji a ze mam prijit az v prosinci. Docela zajimave jednani... Ale kazdopadne si jsem jisty, ze kdo si ho zitra jiz koupi, bude mit stesti a velkou nahodu, protoze kdyz neni v Brne, tak jeste asi nikde...
13.11.2005 (19:26)  
Zikmund: Nevíte-li, zapněte MSTS a zkuste si to...:))))))))))
13.11.2005 (19:08)  
DB i ÖBB mohou mít připraven libovolný počet vozů, jenomže za jejich nasazení na vlacích ČD budou chtít zaplatit. Buď formou vyrovnávky km nebo v hotovosti, případně pronájmem. Rozhodně to nebude zadarmo.
Ta myšlenka s vozy Bdtmee mne napadla jako extrémní řešení situace, kdy by se za každou cenu chtěly dodržet jízdní doby pro rychlost 160 km/h. Nepředpokládám, že by k tomu reálně došlo.
Porovnejte si však teoretickou jízdní dobu pro 353 tarifní km (Ostrava-Svinov – Praha-Holešovice), zdůrazňuji tarifní km, protože modernizací úseku Zábřeh na Moravě – Č. Třebová se délka trati zkrátila, něco se ušetří i dluhonickou spojkou – pokud bychom tuto trať projížděli bez zastavení :
rychlost 160 km/h – 133 minuty
rychlost 140 km/h – 151 minuta
rychlost 120 km/h – 176 minut
Rozdíl 18 minut mezi rychlostí 140 a 160 je zcela zanedbatelný vzhledem k celkové délce úseků, jimiž lze jet rychlostí 160 km/h.
K tomu se přiřazuje řada dalších omezení v neprospěch rychlosti 160 km/h.
Stanicí Prosenice lze projíždět „odbočkou" jen rychlostí 100, stanicí Dluhonice dokonce jen 80.
V České Třebové od Olomouce lze projet „ze druhé, po šestnácté, na druhou" jen 60. Při jízdě „po čtrnácté" to vyjde nastejno. V opačném směru při jízdě „z první, po dvanácté, na první" se může jet jen 40. V Praze Libni se sice vjíždí 80, ale odjezd do Holešovic je jen 60.
Jízdní doby jsou pra každý směr jízdy docela pozoruhodné … Potěmkin má v úseku Dluhonice – Ostrava-Svinov jízdní dobu pro 160 km/h stanovenou na 43 minuty; klasická souprava pro normu hmotnosti R 300 tun pro rychlost 160 km/h 42 minuty; klasická souprava s normou hmotnosti R 750 tun pro rychlost 120 i 140 km/h 45 minut;
V opačném směru má Potěmkin jízdní dobu 37 minut, klasická souprava pro rychlost 160km/h a normu hmotnosti R 300 tun 42 minuty, klasická souprava pro rychlost 140 km/h a normu hmotnosti R 750 tun 45 minut a klasická souprava pro rychlost 120 km/h a normu hmotnosti R 750 tun 50 minut.
V úseku Dluhonice – Česká Třebová má Potěmkin stanovenu jízdní dobu 78 minut včetně dvouminutového pobytu v Olomouci, v opačném směru 71 minuta.
Při těchto rozdílech je dost obtížné dospět k nějakému reálnému závěru ohledně srovnání jaký dopad na jízdní dobu bude mít nahrazení Potěmkina klasickou soupravou při nasazení klasických vozů s nižší dovolenou rychlostí.
registrovaný uživatel Garfield
13.11.2005 (18:46)  
Birkof:
Přes Ostravu ještě jezdí EC 106/7 Praha a od prosince bude i EC 120/1 Košičan.
registrovaný uživatel Birkof
13.11.2005 (17:36)  
podle mych informaci jeste CD nemaji domluveny s ZSR nebo ZSSK vubec nic... tak neni mozne aby tam pendolino zajizdeli... to ma byt az v grafikonu 2006/2007 a to jeste mozna!!
registrovaný uživatel Birkof
13.11.2005 (17:27)  
stejne je to od CD pekny podrad na Ostravaky... vsude mozne bude na pendolino platit tarif jaky plati na vlaky EC a jen do Ostravy bude zase nmejaka special cena na SC... proc musi byt SC do Ostravy... jaky to ma vyznam v teto relaci nesou zadne relacni slevy.. nejezdi sem zadny EC .. krom EC Sobieski (warszawa - wien) a EC Polonia (warszawa - budapest)...
take vam mohu rict ze pendolina neni nic moc... cekal jsem ze to bude nejaka prezentace nasich drah... ale tohle?... to si radsi sednu do obyc Ampz co jede na IC Ostrava Praha... a myslim ze nepoznam rozdil. krom toho jestli se naklopim v zatacce nebo ne.
Take jsem se svezl Vindobonou ... byly to obyc vozy DB a vubec by mi nevadilo kdyby u toho zustalo... pohodli nejlepsi. vubec jsem si nestezoval.. a to jsem jel v 2 tride.
registrovaný uživatel Martin
13.11.2005 (17:25)  
Bože jak nikdo může řikat je Pendolína jsou výkřik nejmodernější techniky. Když dam vedle sebe ICE3 a ty naše Piňolína tak se musim smát. Vždyť je to rozdíl jak Felície a nová Oktávka.
13.11.2005 (13:42)  
Kalčík:

To je kravina. Je hloupé se přít o faktech, když nemáme nikdo k dispozici statistiky. Jako Brňák často dokíždějící do Prahy ale mohu říct, že s relační slevou používá vlak na této trase odhadem pětinásobek cestujících. Ten vývod o tom, jak počty lidí zůstanou stejný, je (odpusťte) hrozně hloupej.
registrovaný uživatel xyz  mail  
13.11.2005 (12:06)  
Jirka Kalčík:

"adrenaliňáci a masochisti" - nevim, mne v posledni dobe prisla jako adrenalinovy sadlo-maslo zazitek spise cesta vlakem. A k tem dvema navic jako bonus mi to jeste hnulo zluci. ;)
  1 2 3 4 5 ... 7      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko