Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Praha - Od pondělí 14.11.2005 bude ve vybraných železničních stanicích v prodeji knižní vydání jízdního řádu 2005/2006, jehož platnost začíná v neděli 11.12.2005. Cena vydání bude jako v minulých letech 60 Kč vč. DPH. Na titulní straně bude obrázek vlaku pendolino. Jízdní řád 2005/2006 - úřední vydání Českých drah, a. s. - vzniká na základě § 22 odst. 1 zákona č. 266/94 Sb. v platném znění.CSPSV | 10.11.2005 (22:05)
Související zprávy

13.11.2005 (10:52)
To mě pobavilo - místo pendolína dát Bdmtee!!! Jel jsem s nimi na osobáku mezi Jihlavou s H. Brodem. Není to tak strašné, ale nasazovat to na dálkový vlak mi přijde přitažené za vlasy... Setkal jsem se s nima na rychlíku Jihlava - Praha Masaryčka co jel jen v neděli.
13.11.2005 (10:13)
Znovu připomínám, že zrušení relační slevy se nijak zásadně nepromítne do pohybu cestujících. Kdo jezdí Brno - Praha 2x za tři měsíce, pak jede na KMB a to ho bude stát dvacku navíc na jedné jízdě. Holt si koupí lahváče v krámu než plechovku na Hlaváči a má to doma. Pokud existují exoti, co jedou tuto relaci courákem, tak ti si připlatí víc, nebo si vlezou do žlutých rakví. Ti co mají v oblibě rakve - tedy adrenaliňáci a masochisti, tak těm je šumafuk co si ČD dělá s těmi korunovými pohyby dvacka semtam.
13.11.2005 (9:53)
podle me nejvetsi sranda bude v tom, ze zrusej relacni slevu, ten kdo to prekousne s vedomim ze se treba poveze v pendolinu, koupi listek za 350kc misto 160kc a bude tam cekat nejakej vrak ...
13.11.2005 (8:37)
Ad Jarda Kartáč Jasně DB nebo nebo OBB nato čekají mají připraveno velké množstvý skoro nových vozů a ty sem okamžitě nasadí na vetšinu vlaků,ř 810 odstavý úplně na rychlicích budou jezdit jen vozy Bmz vlaky EC budou jezdit jednotky ICE3.A jízdné bude poloviční.
13.11.2005 (8:01)
Odpoveď pro Kolose na jeho připomínku:
Teda přátelé, to bude pro ČD takový průšvih, když nestihnou nasadit pendolino a místo něj pojedou Bdmtee, že je to možná i položí.
Kéž by k tomu došlo. Potom by přišel provozovatel dálkové železniční dopravy a zavedl by to, co je jinde běžným stavem a určitě by nepovažoval italskýho makaróna za vozidlo nejvyšší kvality a dokázal by průměrnou soupravu nahradit adekvátním vlakem.
Jarda Kartáč
Teda přátelé, to bude pro ČD takový průšvih, když nestihnou nasadit pendolino a místo něj pojedou Bdmtee, že je to možná i položí.
Kéž by k tomu došlo. Potom by přišel provozovatel dálkové železniční dopravy a zavedl by to, co je jinde běžným stavem a určitě by nepovažoval italskýho makaróna za vozidlo nejvyšší kvality a dokázal by průměrnou soupravu nahradit adekvátním vlakem.
Jarda Kartáč
12.11.2005 (23:52)
Teda přátelé, to bude pro ČD takový průšvih, když nestihnou nasadit pendolino a místo něj pojedou Bdmtee, že je to možná i položí.
Jedině snad, že by si na tu dobu pronajala nějaké nové vagony ze zahraniční. Neuvažují o tom náhodou?
Jedině snad, že by si na tu dobu pronajala nějaké nové vagony ze zahraniční. Neuvažují o tom náhodou?
12.11.2005 (23:42)
Bdmtee má výhodu, že má kotouče. Ale obrovské mínus je místo na nohy. Dyť by si aj sardinky stěžovaly, že v konzervě bylo víc místa :-)
12.11.2005 (23:11)
Při obecném nedostatku jakýchkoli jiných vozů pro rychlost 160 km/h jsou Bdmtee jediné vozy pro vnitrostátní provoz, kterými by se Pendolino dalo nahradit, pokud bychom chtěli jakž takž dodržet jízdní dobu. To je názorná ukázka zoufalého stavu vozidlového parku, kterým ČD disponují.
12.11.2005 (21:13)
Pozn.:Ten dotaz byl myšlen ironicky. Chtěl tím naznačit, že je jedno jestli pojede Bdmtee nebo pendolino, ani jedno není vyrobeno v ČR, takže argument domácího stroje je v tomhle případě trochu mimo.
12.11.2005 (21:06)
Vlečkař: A nejsou náhodou Bdmtee z Bautzenu?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko











