Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Praha - Od 11.12.2005 do 9.12.2006 bude platit Jízdní řád 2005/2006. Během jeho platnosti se počítá se 2 změnami - 26.2.2006 a 28.5.2006. Dálkové spoje R a Ex vycházejí z objednávky Ministerstva dopravy ČR. Regionální osobní doprava Os, Sp vychází z objednávky jednotlivých krajských úřadů. Vlaky vyšší kvality IC, EC, SC PENDOLINO a vybrané mezistátní rychlíky jsou provozovány ČD, a. s. na základě podnikatelské činnosti bez veřejné objednávky.Do nového jízdního řádu byly začleněny nové mezistátní vlaky, zkracují se jízdní doby vybraných spojů, do plného provozu budou zařazeny soupravy pendolino a bude navázána formou codesharových spojů spolupráce železničního a leteckého přepravce - ČD a ČSA.V platnosti nadále zůstane zákaznické i obyčejné jízdné. Stejné ceny se zachovají i u většiny obchodních nabídek regulovaných státem. Ke zdražení dochází pouze u KMB 2000 a SONE+ pro Os vlaky, zrušena bude relační sleva v úseku Praha - Brno. Zvláštní jízdné bude uplatňováno u vlaků SC PENDOLINO. Předprodej jízdenek začal již 7.11.2005, s možností nákupu jízdenek přes internet se počítá od začátku prosince. Internetové stránky www.scpendolino.cz budou fungovat od 30.11.2005.U vlaků vyšší kategorie dochází ke zkrácení jízdních dob:Praha - Ostrava-Svinov = časová úspora 24 min. (EC Košičan) až 59 min. (SC PENDOLINO)
Praha - Zlín = časová úspora 19 min. (Ex)
Ústí nad Labem - Karlovy Vary = 24 min. (R Vsacan)
Praha - Varšava = 47 min. (EC Praha)
Praha - Bratislava/Budapešť = 36 min./30 min. (EC Hungaria)
Praha - Poprad/Košice = 25 min./23 min. (EC Košičan)
Zdroj: ČD, a. s.
CSPSV | 14.11.2005 (19:05)
Zusammenhängende Nachrichten

14.11.2005 (22:00)
Mě by zase zajímala jiná věc:
"Dálkové spoje R a Ex vycházejí z objednávky Ministerstva dopravy ČR... Vlaky vyšší kvality... jsou provozovány ČD, a. s. na základě podnikatelské činnosti bez veřejné objednávky."
Když jsem koukal na trasu Ostrava - Praha dnes (13 spojů), kde ubude jako mávnutím kouzelného proutku více než 50% (bude 5 spojů pouze v okrajových časech dne) R+Ex. Tak mi není jasný jeden detail: To se MDČR vybodlo na region objednalo si pět spojů a ČD pružně zareagovali s novou obchodní nabídkou. Nebo když ČD vymyslelo co s pinďuláky, tak bylo MDČR řečeno, co si mají objednat a oni se rozhodli „podnikatelskému“ záměru ČD nestát v cestě (stejně beztak chachaři z Ostravy nevědí co robit s penězma, bo je to taky bohaty region). Ať tak, či onak: je postup MDČR „košer“?
"Dálkové spoje R a Ex vycházejí z objednávky Ministerstva dopravy ČR... Vlaky vyšší kvality... jsou provozovány ČD, a. s. na základě podnikatelské činnosti bez veřejné objednávky."
Když jsem koukal na trasu Ostrava - Praha dnes (13 spojů), kde ubude jako mávnutím kouzelného proutku více než 50% (bude 5 spojů pouze v okrajových časech dne) R+Ex. Tak mi není jasný jeden detail: To se MDČR vybodlo na region objednalo si pět spojů a ČD pružně zareagovali s novou obchodní nabídkou. Nebo když ČD vymyslelo co s pinďuláky, tak bylo MDČR řečeno, co si mají objednat a oni se rozhodli „podnikatelskému“ záměru ČD nestát v cestě (stejně beztak chachaři z Ostravy nevědí co robit s penězma, bo je to taky bohaty region). Ať tak, či onak: je postup MDČR „košer“?
14.11.2005 (21:20)
Tato nabídka koncepčně nezapadá do tarifního systému ČD, byla mimořádnou marketingovou nabídkou (nikoli standardním tarifem)
-KMB, SONE+, jizdne v Pendolinu a mozna i neco dalsiho rovnez nezapada do tarifniho systemu...
a cestující místo ní stále více preferují ostatní produkty.
-opravdu by mne zajimal ALESPON jeden produkt (pokud nejsou temi produkty mysleny autobusy a auta...), ktery cestujici preferuji misto relacni slevy
K odklonu zájmu o relační jízdné ve vlacích EC přispělo zásadním způsobem nedávné zlevnění „zpáteční slevy“ pro tyto vlaky o 60 Kč za osobu.
-Misto 320 se cestujici dobrovolne rozhodli platit 404? Boze a ja jsem pozadu... Nezachytil jsem trend a stale si kupuji listek za 320. Dinosaurus
-KMB, SONE+, jizdne v Pendolinu a mozna i neco dalsiho rovnez nezapada do tarifniho systemu...
a cestující místo ní stále více preferují ostatní produkty.
-opravdu by mne zajimal ALESPON jeden produkt (pokud nejsou temi produkty mysleny autobusy a auta...), ktery cestujici preferuji misto relacni slevy
K odklonu zájmu o relační jízdné ve vlacích EC přispělo zásadním způsobem nedávné zlevnění „zpáteční slevy“ pro tyto vlaky o 60 Kč za osobu.
-Misto 320 se cestujici dobrovolne rozhodli platit 404? Boze a ja jsem pozadu... Nezachytil jsem trend a stale si kupuji listek za 320. Dinosaurus
14.11.2005 (20:36)
Pendolino je podnikatelska, vydelecna cinnost CD, nikoliv verejna objednavka??
Jestli tomu dobre rozumim, tak CD vyzivaji statni dotace na svoji vydelecnou cinnost.
Jestli tomu dobre rozumim, tak CD vyzivaji statni dotace na svoji vydelecnou cinnost.
14.11.2005 (19:47)
Dráhy také zruší levnější jízdu v rychlících z Prahy do Brna za 160 korun. "Tato nabídka koncepčně nezapadá do tarifního systému ČD, byla mimořádnou marketingovou nabídkou a cestující místo ní stále více preferují ostatní produkty," řekl mluvčí ČD Petr Šťáhlavský. Dráhy nabídkou chtěly konkurovat autobusové dopravě. V ní však velká konkurence na této trati žene jízdenky na ceny kolem 140 korun a ČD tedy příliš nových zákazníků nepřilákaly. Nadávejte pište ČD stěžujte si ČD,ale to je všecko co můžete!!! Někdo si to zaplatil
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko











