..: Prezentační jízdy souprav pendolino :..
680Česká republika - Dnes začala prezentace souprav pendolino, která se uskuteční ve všech železničních stanicích, kde budou tyto soupravy od 11.12.2005 zastavovat.
Dnes byla jednotka řady 680 představena veřejnosti v Ostravě. Prezentační jízda: Ostrava hl. n. (10:40) - Suchdol nad Odrou (11:00 - 11:15) - Ostrava hl. n. (11:35).
Zítra bude pendolino v Olomouci. Prezentační jízda: Olomouc hl. n. (10:30) - Hranice na Moravě (11:10 - 11:20) - Olomouc hl. n. (12:00).
Ve středu se setkají cestující s pendolinem v Pardubicích, kde budou zastavovat jak vlaky SC PENDOLINO, tak i vlaky EC/IC, na kterých bude pendolino nasazeno. Prezentační jízda: Pardubice hl. n. (10:00) - Česká Třebová (10:35 - 10:45) - Choceň (11:05 - 11:45) - Pardubice hl. n. (12:15).
Poslední představení pendolina veřejnosti v tomto týdnu se uskuteční ve čtvrtek v žst. Praha Holešovice. Prezentační jízda: Praha Holešovice (10:37) - Kolín (11:02 - 11:10) - Praha Holešovice (11:36).
Prezentace v Brně a v České Třebové se uskuteční příští týden v pondělí a ve středu.

Pozn.: Časy prezentačních jízd jsou pouze orientační.
Zdroj: www.pendolino.cz

CSPSV | 21.11.2005 (18:24)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
ocelot24
24.11.2005 (0:35)  
Co se týče prezentačních jízd SC Pendolino ,tak v Pardubicích (ve středu ,kolem 10,30h) stála jednotka 681 u 4 nástupiště skoro osamocena.. Zádní cestující ,žádní VIP ,prostě ani noha.. Když poté měl na koleji č.1 u 4 nástupiště zastavit EC Vyšehrad ,muselo Pendolino opustit perón.. Poskočilo k cestovním návěstidlům a tam stálo 5min.. Po průjezdu EC Vyšehrad ,se Pendolino vracelo ke 4 nástupišti ,tentokráte po koleji č.3 ,kde stálo dalších 10min osamoceno.. Kolem 11,30h odjela jednotka směr západ ,tedy na Kolín..

Nevím ,jaký je smysl předváděcích jízd viz SC Pendolino ?? ..
ocelot24
24.11.2005 (0:34)  
Co se týče prezentačních jízd SC Pendolino ,tak v Pardubicích (ve středu ,kolem 10,30h) stála jednotka 681 u 4 nástupiště skoro osamocena.. Zádní cestující ,žádní VIP ,prostě ani noha.. Když poté měl na koleji č.1 u 4 nástupiště zastavit EC Vyšehrad ,muselo Pendolino opustit perón.. Poskočilo k cestovním návěstidlům a tam stálo 5min.. Po průjezdu EC Vyšehrad ,se Pendolino vracelo ke 4 nástupišti ,tentokráte po koleji č.3 ,kde stálo dalších 10min osamoceno.. Kolem 11,30h odjela jednotka směr západ ,tedy na Kolín..

Nevím ,jaký je smysl předváděcích jízd viz SC Pendolino ?? ..
ocelot24
24.11.2005 (0:33)  
Co se týče prezentačních jízd SC Pendolino ,tak v Pardubicích (ve středu ,kolem 10,30h) stála jednotka 681 u 4 nástupiště skoro osamocena.. Zádní cestující ,žádní VIP ,prostě ani noha.. Když poté měl na koleji č.1 u 4 nástupiště zastavit EC Vyšehrad ,muselo Pendolino opustit perón.. Poskočilo k cestovním návěstidlům a tam stálo 5min.. Po průjezdu EC Vyšehrad ,se Pendolino vracelo ke 4 nástupišti ,tentokráte po koleji č.3 ,kde stálo dalších 10min osamoceno.. Kolem 11,30h odjela jednotka směr západ ,tedy na Kolín..

Nevím ,jaký je smysl předváděcích jízd viz SC Pendolino ?? ..
registrovaný uživatel M 
22.11.2005 (23:15)  
OK, takze teoreticky to jde, ale... Predrezervace mist u EC/IC mozna (asi) neni. A ted situace: patek odpoledne, chci misto se zasuvkou. Znam cislo mista. Takze se ptam - vuz 379, sedadlo 51. -- Lituji je plne -- stejny vuz, sedadlo 58 -- lituji obsazene. Mezitim me uz zezadu nekdo mlati destnikem (a ja bych taky toho prede mnou mlatil, protoze nezapomenme na vychozi podminku - je patek odpoledne...)
22.11.2005 (23:07)  
Vozy MÁV na EC nejsiou zrovna tím, co by mělo být pro ČD vzorem.
Jednak se používají vozy španělské výroby, které jsou poměrně poruchové. Minulý týden jsem se svezl maďarskou soupravou.
4 WC byla uzavřena pro poruchu, z toho u jednoho vozu obě … Ve španělských velkoproztorech nejsou zásuvky; jelikož jsem měl s sebou NBK, na němž jsem si hodlal něco dělat, chtěl jsem si "vzít" potřebné napětí ze zásuvek pro holicí strojky z WC, jelikož chodbičkové zásuvky byly buď zaslepeny nebo bez napětí.
Bohužel zásuvky pro holicí strojky dodávaly cosi, co bych nazval pozvolna pulsující proud, neboť napáječ pracující v rozmezí 90 – 240 V na vstupu si s "nabídkou" nedokázal poradit.
Zpátky jsem jel německým velkoprostorem, kde bylo proudu co se NBK ráčilo …
registrovaný uživatel Radim_c
22.11.2005 (21:32)  
to M: místo u stolku se rezervovat dá, pokud je volné a buď vy, nebo pokladník zná jeho číslo. Plánky některých řad vozů jsou v idosu, u jiných je potřeba víc hledat ...
registrovaný uživatel M 
22.11.2005 (21:20)  
OK, diky.
Nicmene reagoval jsem hlavna Kubicka, jehoz vyroky jsem pochopil tak, ze uz to musi byt smula, kdyz nenarazim na zasuvku. Nevyhoda taky je, ze misto u stolku se rezervovat neda. Nebo ano? (mozna jen zalezi na prodavajicim)
registrovaný uživatel comar 
22.11.2005 (18:30)  
M: v DB Bmpz jsou 2 zasuvky vzdycky u kazde ctyrky se stolem - bud na sloupcich mezi okny nebo u nekterych verzi "schovane" priblizne ve vysce kolen pod tim stolkem. V kazdem voze jsou teda 4 zasuvky v nekuracke a 4 v kuracke casti.
registrovaný uživatel M 
22.11.2005 (17:29)  
Pendolino vs DB Bmpz (Kubicek):
Asi mivam smulu na ty DB Bmpz, protoze koleno u okna mam otlacene od kybla a ty zasuvky taky jaksi nenachazim. Holt jsem smolar, no:-(
registrovaný uživatel Unipuls
22.11.2005 (14:01)  
A z vlastního pozorování:
Na plakátu k nástupišti bylo výslovně napsáno - pouze pro VIP.
Platící cetující až 13-17.

Medvěd: Plzeň - Svojšín to nebude, ale Praha - Ostrava o moc lepší není. ČD hlavně zoufale hledají toho, KDO TO zaplatí. Jásajících lidí, kterých nadchne stříbrno-modro-žlutá barva a textilní sedačky (pak že kaštani nejsou šotouši :-) jsem včera viděl dost. Ale otázkou zůstává, kolik těch jásajících bude opravdu nasedat.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko