..: Elektrifikace trati č. 140 - (Cheb) - Karlovy Vary - Chomutov - NOVINKY :..
hajekelektrika vojkoviceelektrikaKarlovy Vary - Vojkovice - Dnes 29.11. vyjela na zkušební jízdu elektrická lokomotiva 242 207-9 + lok. ř. 742 a MVTV-2. Projedou část trati č.140, konkrétně úsek Karlovy Vary - Vojkovice. Půjde o vůbec první jízdu elektrické lokomotivy v tomto nově elektrifikovaném úseku. Od 11.12.2005 budou již na rychlíky v celém úseku Cheb - Chomutov (možná až do Děčína) nasazeny lokomotivy řady 363, a tím se zkrátí jízdní doby vlaků mezi Chebem a Chomutovem až o 30 min. V úseku, kde ještě není zcela hotová elektrifikace, budou přetahovat rychlíky lokomotivy nezávislé trakce. U osobních a nákladních vlaků zatím bude v Karlových Varech probíhat přepřahání. V rámci elektrifikace proběhla taky rozsáhlá rekonstrukce zabezpečovacího zařízení, přejezdů, stanic a traťových úseků. Zvýšila se traťová rychlost a bezpečnost, což zkvalitní služby při cestování vlakem v Karlovarském a Ústeckém kraji. Elektrifikace a modernizace trati č. 140, která bude zcela ukončena v polovině roku 2006, stála 2,7 mld. Kč.

Přesný seznam vlaků, na které budou nasazeny lokomotivy řady 363, přineseme před zahájením nového JŘ.

Tisková zpráva ČD - Zrychlení dopravy díky elektrizaci tratě Karlovy Vary - Kadaň

autor fotografií: Jan Vigh

VLAK81 | 29.11.2005 (11:05)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Stavby a projekty

Weitere aus ČR Ústecký


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer xyz  mail  
30.11.2005 (14:26)  
Glagol:

Myslite treba reorganizovat stavajici nabidku a nahradit ji pindou s tarifem SCP tedy UL - KV (i Cheb) za 400... To zni dobre. ;) Ostravaci taky tusim neprotestovali proti tomu, ze by na soucasne vlaky za soucasne tarify vyjela kouzelna masinka cernokneznika Zababy.
Registrierter Benutzer krakonoš
30.11.2005 (12:02)  
To Glagol:
Než něco plácneš, zkus se seznámit s problematikou. (pokud umíš číst a víš aspoň něco málo o kolejových obvodech).
Registrierter Benutzer Glagol
30.11.2005 (9:12)  
Já bych měl ještě jedno řešení na zrychlení průměrných rychlostí tzv.rychlíků -> nasazení Pendolin :) Pak by jízda v údolí Ohře opravdu mohla být zážitek. Ostraváci a Brňáci P nechtějí (viz.komentáře na tomto serveru) my (tj.KV,ÚL) bychom jim to mohli kompenzovat našimi 163kami a B-koženkami. Možná by se dala přihodit nějaká ta 122ka.
Registrierter Benutzer mike
29.11.2005 (23:06)  
Ad StrojvedouciDoBoha:

to je zajimave, co pisete. mohl byste to nejak rozvest?

napr. smerove upravy - kolik by jich bylo potreba a mely by by na teto trati vubec smysl?

nebo co presne se "lepilo"? a vysledek lepeni je tedy nad ocekavani pozitivni, nebo spis nicmoc?

a kdyby se nemuselo lepit, co by se mohlo udelat lip? lepsi sanace trati, opravy stanic, nastupiste..?
Registrierter Benutzer StrojvedoucíDoBoha
29.11.2005 (20:06)  
Je příjemné číst tento článek. Strávil jsem na předelektrizačních úpravách v úseku Karlovy Vary - Vojkovice poslední dva roky svého života:-). Nutno podotknout, že to bylo dost náročné a strastiplné neboť se zde projektanti(ky) skutečně vyřádili:-). Už jen to, že například dokázali umístit začátek přechodnice do půli pevného mostu z mostnic(KV - Dalovice)je fenomenální:-). Z traťovou rychlostí se nic moc asi dělat nedalo, protože směrové poměry se nijak extrémě neměnily a skolonové poměry jsou také extrémní. Rozpočet byl také poměrně osekán, takže musím říct že v mnoha případech šlo doslova o lepení nad kterým mi zůstával rozum stát:-). Stručně a vulgárně bych řekl, že jsme udělali z hovna zalto:-).Tolik asi mé postřehy. Z mého pohledu to byla nedobrá akce.
Registrierter Benutzer chichi
29.11.2005 (18:42)  
To Ostravan: Tipuju že spíš plzeňské, všechny R Praha-Cheb přepřahají od nového GVD v Plzni na červenou mašinu.
29.11.2005 (18:26)  
Tak jsem si spočítal jízdní doby. V porovnání úplně stejně dlouhého úseku Brno - Břeclav, který má přesně dvojnásobnou traťovou rychlost je zajímavé, že Osobáky mají shodnou jízdní dobu (ale logické - do Břeclavi je o 4 zastavení více). Rychlíky se třemi zastaveními navíc jedou prakticky dvojnásobnou dobu, než nejrychlejší úsek I. koridoru a už se úspěšně přehouply přes magickou hranici 60km/h. To stojí za metál Františka Josefa. Tolik to fičely rychlíky v jeho době...
Protože průměrná traťová rychlost na nově elektrizované trati je 75km/h, nelze očekávat zázraky. Pro úplnou spokojenost dálkové dopravy by však modernizace byla ještě mnohem náročnější než náš první modernizovaný koridorový úsek Krasíkov - Lupěné, je odložen do říše snů. Odvrácená strana snu je však o tom, že by nebyla modernizovanou tratí možná obsluha vesniček u vody. Nová trasa by vedla ve stráních a tunelech cca 50-60m nade dnem údolí. Ovšem trochu velkoryseji se mělo řešit spojení Ostrov - KVary.
Jinak dle vyjádření ČD bude vše hotovo k červnové změně GVD a úspěšně se zvládne celá podkrušnohorská magistrála Cheb - Ústí za 3 hodiny takzvaným rychlíkem rychlostí 59km/h. To je rychlost, kterou jede normální řidič po silnicích II. a III. třídy. To je zajisté důvod k bouchání šampusu (bohužel se stoletým zpožděním).
29.11.2005 (16:53)  
To Glagol vezmete si novy JR, spocitejte si jizdni doby, kilometricke vzdalenosti a dojdete k tomu, ze aspon tech prumernych 80 je casto vic nez sen :-)
Registrierter Benutzer Ostravan
29.11.2005 (16:47)  
A jaké 363 tam půjdou, je už zcela jisté, že to budou ty ostravské?:( A když ano, tak kolik, snad ne všechny?
Registrierter Benutzer chichi
29.11.2005 (16:09)  
To Jaroslav: nemýlíte. KV-Vojkovice už se jezdí vpravo, dál ještě není hotové ZZ.
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko