..: Elektrifikace trati č. 140 - (Cheb) - Karlovy Vary - Chomutov - NOVINKY :..
hajekelektrika vojkoviceelektrikaKarlovy Vary - Vojkovice - Dnes 29.11. vyjela na zkušební jízdu elektrická lokomotiva 242 207-9 + lok. ř. 742 a MVTV-2. Projedou část trati č.140, konkrétně úsek Karlovy Vary - Vojkovice. Půjde o vůbec první jízdu elektrické lokomotivy v tomto nově elektrifikovaném úseku. Od 11.12.2005 budou již na rychlíky v celém úseku Cheb - Chomutov (možná až do Děčína) nasazeny lokomotivy řady 363, a tím se zkrátí jízdní doby vlaků mezi Chebem a Chomutovem až o 30 min. V úseku, kde ještě není zcela hotová elektrifikace, budou přetahovat rychlíky lokomotivy nezávislé trakce. U osobních a nákladních vlaků zatím bude v Karlových Varech probíhat přepřahání. V rámci elektrifikace proběhla taky rozsáhlá rekonstrukce zabezpečovacího zařízení, přejezdů, stanic a traťových úseků. Zvýšila se traťová rychlost a bezpečnost, což zkvalitní služby při cestování vlakem v Karlovarském a Ústeckém kraji. Elektrifikace a modernizace trati č. 140, která bude zcela ukončena v polovině roku 2006, stála 2,7 mld. Kč.

Přesný seznam vlaků, na které budou nasazeny lokomotivy řady 363, přineseme před zahájením nového JŘ.

Tisková zpráva ČD - Zrychlení dopravy díky elektrizaci tratě Karlovy Vary - Kadaň

autor fotografií: Jan Vigh

VLAK81 | 29.11.2005 (11:05)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu ČR Ústecký


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
JB
29.11.2005 (15:40)  
Glagol: doufáš marně, stovkou to pojede jen mezi Kadaní a Kláštercem, jinak to bude plus minus 80.
Gagarin
29.11.2005 (15:32)  
A jezdí tudy někdo?
Pája
29.11.2005 (15:18)  
To JPNK: Předpokládám, že přípřež, popř. odstup se bude konat v KV a Kadani (jako do teď přepřah).
29.11.2005 (15:05)  
AD pája bude se jezdit bez přepřahů jen s přípřeží v některém úseku.Vlak vjde na volnou kolej,poté na něj najede lok nezávislé trakce,jednoduchá zkouška brzdy odjezd cca 5 min.Odstup nez.lok jen cca 2 min.
dopisovatel nebo člen ŽP Jaroslav
29.11.2005 (15:03)  
Doufám, že současně s elektrizací se bude v celém úseku jezdit po pravé koleji, nebo se mýlím?
dopisovatel nebo člen ŽP Honza
29.11.2005 (15:01)  
To Pája: ale né, rychlíky to napřed pořádně vosolej, aby to projeli výběhem :)
dopisovatel nebo člen ŽP Pája
29.11.2005 (14:38)  
Jsem trošku zmaten. Jestli se uvádí, že se jízdní doba zkrátí o 30 minut v důsledku elektrifikace trati a jedním dechem se dodává, že v úseku, kde dráty nejsou bude tahat nezávislá (a to včetně rychlíků), pak nechápu nový GVD. Tam se člověk dočte, že mezi Chebem a Chomutovem je nejdelší stání (u rychlíků) 2 minuty. Ukažte mi někoho, kdo dokáže přepřáhnout za 2 minuty. Asi to znamená, že rychlíky budou vjíždět do stanice na obsazenou kolej, kde bude čekat nezávislá. Nebo se prozatím počítá se zpožděním?
dopisovatel nebo člen ŽP Glagol
29.11.2005 (14:32)  
Mohl by někdo s přístupem k informacím upřesnit traťové rychlosti na 140? Doufám že to není těch ušušněných 80 jako na 130 (tedy ne všude).
dopisovatel nebo člen ŽP chichi
29.11.2005 (13:55)  
to jr: dráty Kadaˇn - Klášterec jsou v celém úseku až k vjezdovým návěstidlům do Klášterce
dopisovatel nebo člen ŽP Franta Jetel
29.11.2005 (13:44)  
lada: To asi proto, že z Karlových Varů do Prahy může jet opravdu jenom miłośnik transportu szynowego (česky: šotouš).
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko