Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
ČR - Již nějaký čas kolují v různých diskuzních fórech informace o tom, že design nové lokomotivy ČD řady 380 bude přepracován. Jak tedy bude nová lokomotiva vypadat?Na tuto otázku dá nejlépe odpověď porovnání několika obrázků, které je možné shlédnout ZDE.
Hawkey
| 30.11.2005 (2:20)
| 30.11.2005 (2:20)Související zprávy

05.12.2005 (0:12)
Je to úplněstejné, jako v případě nové tramvaje pro Prahu. Původní návrh také vypadal od Porsche zcela jinak a realita je jen slabý odvar. Zatímco původní byl opravdu progresivní a zcela originální, to, co z něho udělala Škoda na konečném výrobku je jen paskvil.
Ta samá situace se opakuje u 380. Doufám, že až ČD uvidí, co dostanou za hnus, tak si příště radši objednají lokomotivy od Siemense nebo Bombardieru.
Sice přijde Škoda o zakázku, ale aspoň se nebudu mudet za naše (ve smyslu patřící ČD) lokomotivy stydět.
Ta samá situace se opakuje u 380. Doufám, že až ČD uvidí, co dostanou za hnus, tak si příště radši objednají lokomotivy od Siemense nebo Bombardieru.
Sice přijde Škoda o zakázku, ale aspoň se nebudu mudet za naše (ve smyslu patřící ČD) lokomotivy stydět.
04.12.2005 (13:42)
A co takhle new anketu n téma desing 380-tky???:) ale stejně od Porshe nejlepší...:))
03.12.2005 (17:13)
ff:
Kecy.
Vlnitý plech je lehčí, než rovný.
Do vývoje nových vícesystémových lokomotiv šlo několik miliard Kč. Za ty byly vyvinuty tři verze lokomotivy 109E (spojlerovka s GTO tyristory, Bombardierovka s IGBT (částečně převzatá) a tohleto s IGBT (vlastní konstrukce ŠT))
Kecy.
Vlnitý plech je lehčí, než rovný.
Do vývoje nových vícesystémových lokomotiv šlo několik miliard Kč. Za ty byly vyvinuty tři verze lokomotivy 109E (spojlerovka s GTO tyristory, Bombardierovka s IGBT (částečně převzatá) a tohleto s IGBT (vlastní konstrukce ŠT))
02.12.2005 (10:48)
...vypadá to jako inovace bedny z 184-ky, bombírovaným bokům se na okruhu angličani od Brush-e smáli již v roce 1994 (oni tam měli mašiny s hladkými boky - nákladní šestikola pod La Manche) a přesto, že Škoda má vagonku Ova, která umí hladké boky, tak je zde opět pruhovaná hrůza. Jinak Škodovce fandím i přes mírnou skepsi, protože mraky let se do vývoje nedala skoro ani koruna.
01.12.2005 (18:14)
To Jirka Kalčík:
Laminátka byla nadčasová konstrukce a naprosto originální design. Kromě nás jezdí i v Bulharsku a zaručeně si ji nikdo s ničím nesplete.
Laminátka byla nadčasová konstrukce a naprosto originální design. Kromě nás jezdí i v Bulharsku a zaručeně si ji nikdo s ničím nesplete.
01.12.2005 (6:20)
Díky Davide, ten upravený čumák už vypadal jako od lokomotivy. Neví někdo, proč se neustále zkracuje rozvor podvozku? Nyní už je jako u osobních vozů. Nevím, jestli to při 22,5t na nápravu svědčí železničnímu spodku.
Pokud většina teskní po původním návrhu, tak aspoň malá útěcha - po Plzni běhá ve zkušebním provozu pětičlánková tramvaj pro Prahu a ta má čumák od Porsche. U tramvaje to vypadá dobře, protože tam nemusí zakomponovat nárazníky. Jenom to boční okno mně přijde takové nedodělané v rámci úsporného balíčku
Pokud většina teskní po původním návrhu, tak aspoň malá útěcha - po Plzni běhá ve zkušebním provozu pětičlánková tramvaj pro Prahu a ta má čumák od Porsche. U tramvaje to vypadá dobře, protože tam nemusí zakomponovat nárazníky. Jenom to boční okno mně přijde takové nedodělané v rámci úsporného balíčku
01.12.2005 (1:00)
David Švestka: Mas pravdu, ten prepracovany design byl asi nejlepsi, vypadalo to moc pekne. Skoda, ze to nakonec dopadne takto jak ukazuji ty screeny.
30.11.2005 (22:28)
Nevím, proč v tom furt hledáte Tauruse, evidentně se jedná o kompromisní návrat k původnímu designu, co má Asynchron či řada 184 či mnoho let starý návrh 109E. Jen u toho furt různě zaoblují čelo, zbytek je téměř stejný. A i ten Porsche design vycházel z Asynchronu, jen do čelo bylo celé říznuté válcem, sklon je pořád stejný. Spíš bych to viděl, že se Porsche inspiroval ze 30-40.let 20.století německou motorovou jednotkou s podobným designem, čili je to spíš retro než nějaká moderna.
30.11.2005 (21:38)
Me se zase libil vice ten puvodni navrh a ten novy nemuzu nejak prekousnout. :-/
Preci jen mi ten puvodni navrh prijde originalni, narozdil od toho novejsiho. :-(
Preci jen mi ten puvodni navrh prijde originalni, narozdil od toho novejsiho. :-(
30.11.2005 (20:42)
No nevím, co si o tom mám myslet, "finální verze" se mi moc nezdá. Stále se nemůžu zbavit pocitu, že je to něčí legrace... Ostatně všichni se zde navážíte do nedostatečné funkčnosti prvního návrhu - potom asi nevíte, že prošel dosti výraznou změnou ("normální" nárazníky, přemístění reflektoru, vyházeí kapotéže transformátoru a podvozků, a vůbec zjednodušení tvarů, obnažení krabic s odporníky na střeše apod). Po těchhle změnách už loko vypadala civilně a ne jako fantasmagorie někoho, kdo mašiny navrhuje jako dřez na nádobí, jak zde kdosi poznamenal. A přitom bylo stále poznat, že jde o pana Porscheho řešení... Doporučuji porovnat (zde uváděnou) původní studii designu loko s typovými výkresy upravené verze lokomotivy s designem od Porsche. http://elektricke.atlaslokomotiv.net/380/vykres.jpg
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Logowanie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- administratorzy
Info
informacni okenko










