Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
ČR - Již nějaký čas kolují v různých diskuzních fórech informace o tom, že design nové lokomotivy ČD řady 380 bude přepracován. Jak tedy bude nová lokomotiva vypadat?Na tuto otázku dá nejlépe odpověď porovnání několika obrázků, které je možné shlédnout ZDE.
Hawkey
| 30.11.2005 (2:20)
| 30.11.2005 (2:20)Související zprávy

30.11.2005 (14:38)
jednim slovem bych nazval udajny finalni vzhled asi zakto: HNUS velebnosti! Porsche design je moc pekne tohle je splacany ze vseho moznyho.
30.11.2005 (14:31)
No chvala bohu ten povodny navrh bol otrasny, pripominal mi celo novej elektricky. Takto to bude vyzerat ako Taurus (aspon trochu)
30.11.2005 (14:31)
Fujfuj, teda hlavně ty světla na novém návrhu mi přijdou odporná. Původní taky nic extra, ale pořád 100x lepší...
Ta změna mě docela mrzí :/
Ta změna mě docela mrzí :/
30.11.2005 (14:08)
Jo. A pendolino se taky melo puvodne vejit do limitu ruseni... zadani jsou od toho, aby se za pochodu menila. Tentokrat imho k horsimu, ten puvodni navrh se mi libil podstatne vic, tenhle "taurusoasynchron" mi prijde docela fuj :-(
30.11.2005 (13:56)
Pokud vím, Škodovka vyhrála výběrové řízení s původním návrhem a cenou, která je závazná. Argumenty, že tím ČD ušetří jsou tedy mimo.
30.11.2005 (13:38)
No me se puvodni libil do zacatku a libi se mi vic. Ale z rozdilnosti navrhu je patrne, ze proste druhy je delany vice pro prakticke vyuziti. Jisteze by sla udelat lokomotiva podle puvodniho, jenze slozitejsi reseni ruznych prvku by ais bylo drazsi, narocnejsi na udrzbu a take konstrukci a vyrobu. Takze je otazka co je lepsi, o neco drazsi a anrocnejsi navrh, ale originalni, nebo tuctovejsi,ale levnejsi a jednodussi? Pro CD bych rekl, ze ta druha varianta:)
30.11.2005 (13:37)
Z jakeho zdroje je vubec tento navrh? Neni to proste jen nejaka varianta, ktera kdysi pripadala v uvahu?
30.11.2005 (13:27)
Tak jsem si zvykl na původní návrh a oni to změní..
Ten nový návrh se mi líbí, ale je to oproti původnímu "sériovka". Z původního víc vyzařovala síla.
Ten nový návrh se mi líbí, ale je to oproti původnímu "sériovka". Z původního víc vyzařovala síla.
30.11.2005 (13:16)
Ta finalni podoba se mi libi vic.
Rakouske pozadi mi nevadi. Ta studie byla od rakouske firmy, tak v cem je problem? Navic by se snad mela 380 do Rakouska podivat i v beznem provozu?
Rakouske pozadi mi nevadi. Ta studie byla od rakouske firmy, tak v cem je problem? Navic by se snad mela 380 do Rakouska podivat i v beznem provozu?
30.11.2005 (11:55)
Jak na to sklo koukám, pokud by byl opravdu s jeho vypuklostí problém, pak ho nový design moc neodstranil, protože je skoro stejné, měnil se hlavně tvar celého čela. Rozdíl dělá i změna grafického řešení, původní tu oblost čela umocňovalo.
IMHO je ovšem největší změna k horšímu a krok dvacet let zpět v oblasti světel...
IMHO je ovšem největší změna k horšímu a krok dvacet let zpět v oblasti světel...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko










