..: ČD 380 - Finální podoba? :..
Původní návrh ČD 380ČR - Již nějaký čas kolují v různých diskuzních fórech informace o tom, že design nové lokomotivy ČD řady 380 bude přepracován. Jak tedy bude nová lokomotiva vypadat?

Na tuto otázku dá nejlépe odpověď porovnání několika obrázků, které je možné shlédnout ZDE.

Hawkey Poslat mail autorovi | 30.11.2005 (2:20)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 ... 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   
raylpatriot
30.11.2005 (9:15)  
Mě se design líbí.A výtv. řešení se mi líbí jak to šedivý tak to modro-bílý.A doufam ze se na kokomotivach neobjeví žlutá barva.
honzík
30.11.2005 (9:12)  
Mě se líbí ten původní design. No já jen doufám, že ji nakonec postaví a bude to jezdit.
DJ
30.11.2005 (9:07)  
Mně se ten design líbí. Ovšem průser nastane, až si tu lokomotivu vezmou do parády "výtvarníci" z depa a natřou sněžnou radlici na žluto. Pak půjde celý design do háje.
Glagol
30.11.2005 (8:58)  
P-man:Co se týče designu souhlas. I když mně osobně se nelíbí ani jeden návrh, ale ten první byl alespoň originální. Technické parametry-to už je dělo.
P-man
30.11.2005 (8:23)  
Tak jestli vyhrál tento "design", tak ať si pak škodovka nestěžuje, že to nikdo krom ČD nechce. Ikdyž se tu hned zvedne tsunami lokomotivaneniodesignualeovykonu, tak design přesto prodává a vytváří pak image provozovatele produktu. A musí tedy působit minimálně stářím výrobku samého a nikoliv o 10 až 15 let starším. Něco jako kdyby se současná technika Porsche strčila do kabátu octávie I. generace, svoji službu to udělá. Ale víc lidí by se chytlo na techniku octávky II. generace v kastli Porsche:-).. Škoda Škody 109E:-(
Qěcy
30.11.2005 (7:27)  
Jirka Kalčík:
Prohlédni si typáky
http://www.vlaky.net//upload/online/diskusia/021277-2.jpg
ve zdejším DF. Tam je i typák podle Porsche. Takže původně se zcela jistě měla 109E stavět dle designu Porsche.
30.11.2005 (5:24)  
Domnívám se, že to druhé je finální podoba. Umožňuje pár věcí zcela normálních jako že si fíra umeje okno a světla, že se tam namontují schůdky a držák pro posunovače. To první byla nějaká vize architekta a to druhé už vypadá jako mašina. Zkusím ještě ověřit co je správně.
P.S. pořád mně ale dráždí to rakouské pozadí jako bychom se vraceli do C.K. monarchie, teda ne úplně stejně-tehdy jsme po technické stránce vedli monarchii.
30.11.2005 (5:00)  
A muzu se autora zeptat, kde bere tu jistotu, ze "to druhe" ma byt finalni podoba?
Ptam se proto, ze?:
1. prvni design se objevil chronologicky jako posledni
2. vsechny vykresy (i na skoda.cz) jsou pro rakousky design
3. jak velkou marketingovou vyhodu pro podnik ma, kdyz jsou si jeho produtky podobne (viz puvodne zamyslena podoba s tramvajemi 14T - ktera uz jezdi a to v nezmenenem designu)
4. no a nakonec skrin z je v Plzni podle harmonogramu uvarena...:-)))
registrovaný uživatel M 
30.11.2005 (3:36)  
Kdyby poradi navrhu bylo opacne, tak by reakce byly nemlich ty same...
registrovaný uživatel Lucas
30.11.2005 (2:32)  
No to je teda strašný, oproti původnímu návrhu to je krok úplně vedle. Ten design je takovej nijakej. No co se dá dělat.
  1 ... 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2025 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko