Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
ČR - Již nějaký čas kolují v různých diskuzních fórech informace o tom, že design nové lokomotivy ČD řady 380 bude přepracován. Jak tedy bude nová lokomotiva vypadat?Na tuto otázku dá nejlépe odpověď porovnání několika obrázků, které je možné shlédnout ZDE.
Hawkey
| 30.11.2005 (2:20)
| 30.11.2005 (2:20)Související zprávy

30.11.2005 (9:15)
Mě se design líbí.A výtv. řešení se mi líbí jak to šedivý tak to modro-bílý.A doufam ze se na kokomotivach neobjeví žlutá barva.
30.11.2005 (9:12)
Mě se líbí ten původní design. No já jen doufám, že ji nakonec postaví a bude to jezdit.
30.11.2005 (9:07)
Mně se ten design líbí. Ovšem průser nastane, až si tu lokomotivu vezmou do parády "výtvarníci" z depa a natřou sněžnou radlici na žluto. Pak půjde celý design do háje.
30.11.2005 (8:58)
P-man:Co se týče designu souhlas. I když mně osobně se nelíbí ani jeden návrh, ale ten první byl alespoň originální. Technické parametry-to už je dělo.
30.11.2005 (8:23)
Tak jestli vyhrál tento "design", tak ať si pak škodovka nestěžuje, že to nikdo krom ČD nechce. Ikdyž se tu hned zvedne tsunami lokomotivaneniodesignualeovykonu, tak design přesto prodává a vytváří pak image provozovatele produktu. A musí tedy působit minimálně stářím výrobku samého a nikoliv o 10 až 15 let starším. Něco jako kdyby se současná technika Porsche strčila do kabátu octávie I. generace, svoji službu to udělá. Ale víc lidí by se chytlo na techniku octávky II. generace v kastli Porsche:-).. Škoda Škody 109E:-(
30.11.2005 (7:27)
Jirka Kalčík:
Prohlédni si typáky
http://www.vlaky.net//upload/online/diskusia/021277-2.jpg
ve zdejším DF. Tam je i typák podle Porsche. Takže původně se zcela jistě měla 109E stavět dle designu Porsche.
Prohlédni si typáky
http://www.vlaky.net//upload/online/diskusia/021277-2.jpg
ve zdejším DF. Tam je i typák podle Porsche. Takže původně se zcela jistě měla 109E stavět dle designu Porsche.
30.11.2005 (5:24)
Domnívám se, že to druhé je finální podoba. Umožňuje pár věcí zcela normálních jako že si fíra umeje okno a světla, že se tam namontují schůdky a držák pro posunovače. To první byla nějaká vize architekta a to druhé už vypadá jako mašina. Zkusím ještě ověřit co je správně.
P.S. pořád mně ale dráždí to rakouské pozadí jako bychom se vraceli do C.K. monarchie, teda ne úplně stejně-tehdy jsme po technické stránce vedli monarchii.
P.S. pořád mně ale dráždí to rakouské pozadí jako bychom se vraceli do C.K. monarchie, teda ne úplně stejně-tehdy jsme po technické stránce vedli monarchii.
30.11.2005 (5:00)
A muzu se autora zeptat, kde bere tu jistotu, ze "to druhe" ma byt finalni podoba?
Ptam se proto, ze?:
1. prvni design se objevil chronologicky jako posledni
2. vsechny vykresy (i na skoda.cz) jsou pro rakousky design
3. jak velkou marketingovou vyhodu pro podnik ma, kdyz jsou si jeho produtky podobne (viz puvodne zamyslena podoba s tramvajemi 14T - ktera uz jezdi a to v nezmenenem designu)
4. no a nakonec skrin z je v Plzni podle harmonogramu uvarena...:-)))
Ptam se proto, ze?:
1. prvni design se objevil chronologicky jako posledni
2. vsechny vykresy (i na skoda.cz) jsou pro rakousky design
3. jak velkou marketingovou vyhodu pro podnik ma, kdyz jsou si jeho produtky podobne (viz puvodne zamyslena podoba s tramvajemi 14T - ktera uz jezdi a to v nezmenenem designu)
4. no a nakonec skrin z je v Plzni podle harmonogramu uvarena...:-)))
30.11.2005 (3:36)
Kdyby poradi navrhu bylo opacne, tak by reakce byly nemlich ty same...
30.11.2005 (2:32)
No to je teda strašný, oproti původnímu návrhu to je krok úplně vedle. Ten design je takovej nijakej. No co se dá dělat.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Logowanie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- administratorzy
Info
informacni okenko










