..: Změna trasy vybraných vlaků kategorie EC/IC od 11.12.2005 :..
362Praha - Od neděle 11.12.2005 začíná platit nový jízdní řád 2005/2006, který počítá s nasazením jednotek řady 680 pendolino do běžného provozu s cestujícím na severní (ostravské) a jižní (brněnské) linii. Na severní linii budou zavedeny vlaky nové kategorie SuperCity Pendolino, které budou spojovat Prahu s Ostravou a budou nasazeny do běžného provozu s cestujícími právě příští neděli.

K dočasným změnám v trasách a řazení vlaků dochází na jižní linii, protože jednotky pendolino zatím nedostaly příslušná povolení zahraničních železničních správ vzhledem k jejich postupnému schvalování. Vlak EC 134/135 Vyšehrad bude bez náhrady odřeknut na území Slovenské republiky (Břeclav - Bratislava hl. st.) a pojede pouze v úseku Praha-Holešovice - Břeclav a zpět. Vlaky EC 70 Smetana, EC 75 Alois Negrelli, EC 134/135 Vyšehrad a IC 570/571 Brněnský drak budou vedeny klasickou soupravou. Na vlacích EC 70, 134 a IC 570 bude řazeno: lokomotiva 362, ČD Apee, ČD WRm, 2x ČD Bee, 2x ČD Bmee. Vlaky EC 75, 135 a 571 budou mít vozy řazeny v opačném pořadí.

Zdroj: www.drahari.info

CSPSV | 30.11.2005 (17:32)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 ... 7      Zpráv na stránku:   
Milan
02.12.2005 (16:49)  
co se týče informační mlhy...myslím,že pendolina mají mnohem lepší akceleraci,než 350-ky a kdyby jeli nadoraz,tak se určitě těch dvanáct minut dá v klidu nahnat
Milan
02.12.2005 (16:47)  
Naopak,situace je teď naprosto jasná, komplikované to bylo,když 680 neměli být nasazeny ani na vnitrostátní EC Břeclav-Brno-praha
02.12.2005 (16:37)  
Tak mám pocit, že se situace dále komplikuje. Z článku v brněnské MfD vyplývá, že na 134/135, 75 a 70 Pendolina jezdit budou (nejsou tam čísla vlaků, jen časové polohy). Viz: http://mfdnes.newtonit.cz/default.asp?cache=184292

Pokračuje také informační mlha ze strany ČD - mluví se o vyšší rychlosti, kterou je Pendolino schopno vyvinout, i když, jak víme, naklápění zatím fungovat nebude. Zajímavá informace se objevila na webu ČD: zavádějí "vánoční slevu", díky níž lze od 11. 12. 2005 do 8. 1. 2006 jezdit vlaky EC 70, 71, 74, 75 bez příplatku. (http://www.cd.cz/index.php?action=article&id=29543) Taková informace se dá vyložit všelijak (hlavně vyjmenované vlaky a data platnosti slevy). Myslím, že Brňáci se proti takové diskriminaci budou hodně bouřit (aspoň já určitě: "sleva" platí na vlaky 6:23 a 10:26 z Prahy a 17:07 a 20:07 z Brna).
registrovaný uživatel Hejk
02.12.2005 (14:18)  
Chci se jenom zeptat.Nikdo mě depeši,která je na www.drahaři jako zaměstnanci koridorové stanice,kde uvedené vlaky mají jezdit nepředal,proto jsem ji na uvedené webové stránce vyjel a předal mému vedoucímu.Ten byl dost překvapen a šel ihned prohledávat veškeré došlé depeše.Pod číslem této dps(tuším 852 ???z 28.11.)byla pouze část o nasazení jednotky ř.680 na vlaky R 876/7 v tomto GVD.To co následuje na stránce"dráhaři"za touto depeší je jako něco další depeše,ale je to poznat hlavně záhlavím,ale chybí to hlavní a to číslo dps.Chci se teda zeptat-kolegů od ČD. Vám došla služební poštou dps.XY o nenasazení jednotek ř.680 na tzv jižní větev? Je zajímavé,že v naší "klopidlové"stanici žádná depeše není a zkopírování z www.drahari privedlo mé vedení celkem mimo.
registrovaný uživatel Šeryf
02.12.2005 (11:43)  
362jka a 350tka má každá jinak řešený pohon, zároveň je pro srovnání velmi důležitá hmotnost vlaku - počet vagonů. 362 má pulsní řízení výkonu, takže pro rozjezd asi bude plynulejší (a výrazné účinnější) a možná i rychlejší, ale v tahu na hospodárný režim při vyšších rychlostech má odporová 350tka zkrátka o 1 MW výkonu víc. Už zpřevodování 363 na 362 způsobuje snížení tažné síly rozjezdu, případná úprava na rychlost 160 km/h by si navíc vyžádala dosazení některých bezpečnostních prvků pro tuto rychlost.
registrovaný uživatel Stanin
02.12.2005 (8:49)  
Teda rozjezd.
registrovaný uživatel Stanin
02.12.2005 (8:48)  
To mates: Taky se mi zdá, že má 362 lepší zrychlení, jak 350. Myslel jsem to tak, že kdyby se 362 zpřevodovala na Vmax 160km/h, tak by tím ten rozjezt utrpěl a byl by línější.
registrovaný uživatel mates
02.12.2005 (8:21)  
To Stanin: Mě se teda nezdá, že by se 362 rozjížděla pomaleji než 350. Co jsem viděl, tak mi to připadá, že je to spíš naopak. Než se v Brně rozjede fíra např. s Vindobonou na Břeclav, tak expres tažený 362 by už byl někde u Hornbachu. Možná že každej fíra odjíždí jen na první kvalt a teprve za nádražím tam začne sázet další stupně, ale na 362 je vidět, že při plynulém zvyšování tahu má větší akceleraci než 350 a o hodně dřív nabere rychlost. Ale tímto nechci hanit řadu 350. Je to v podstatě elita mezi lokomotivami, která se mi líbí nejvíc a bude mi určitě chybět (nejvíc ten její kravál od ventilátorů při rozjezdu - jako vysavač:-) ).
registrovaný uživatel M 
01.12.2005 (21:38)  
Dve perlicky:-)

-České dráhy si nesmí dovolit ohrozit vysoký standard vlaků kategorie Eurocity a proto organizačně zajišťujeme, aby v případě nutnosti byly v záloze odpovídající soupravy --- vysoky standart, tzn. Bee, Bmee. No dobra:-)

-Z hlediska cestujících je opravdu jednodušší, když pojede celou cestu souprava s lokomotivou, než aby cestující v Břeclavi museli přestupovat do náhradní soupravy na úsek do Vídně --- kdyby se to tykalo vetsiho poctu lidi, tak ano, ale Breclav-Hohenau to jezdi ausverkauft?:-)
registrovaný uživatel Milan
01.12.2005 (21:14)  
To Stanin: MYslím,že reálná rychlost je ždy odlišná od udávané maximální(myslím!)

All: Na www.vlaky.net je ohledně té změny zajímavý článek, tentokrát ČD zdůvodnily tento svůj krok docela pěkně...chválím(za to zdůvodnění,které je oproti zavedenému standardu velice povedené,nikoli to,že ty 680 snad nenasadí)
  1 2 3 4 5 ... 7      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko