Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Nymburk - Ve čtvrtek 1.12. po druhé hodině odpolední strhlo nákladní vozidlo trolej na trati 231 v úseku mezi Nymburkem a Poděbrady, kde probíhá stavba silníčního obchvatu Nymburka (nedaleko za odbočkou Babín). Veškerá doprava, zejména osobní vlaky vedené jednotkami 451/2 nemohly v uvedeném úseku jezdit a byla zavedena NAD. Vlaky dosahovaly zpoždění cca 30 minut. Rychlíky jezdily odklonem z Prahy přes Český Brod, Kolín a Pardubice do Hradce Králové (i v opačném směru). Podle serveru novinky.cz (20:23 hod.) byl částečně obnoven provoz a je zprovozněna 1.TK., po které přetahuje vlaky dieselová lokomotiva.V pátek 2.12. bude na této trati otevřena nová železniční zastávka v Ostré, díky které se rozšíří o 3 km plná integrace trati. Během dne zde budou jezdit parní mikulášské vlaky.
Kalendář železničních akcí
CSPSV | 1.12.2005 (21:31)
Související zprávy

02.12.2005 (20:31)
Úplně přesně ten článek zní:
Zaplatit v autobuse čipovou kartou a pak projet celý kraj? Do deseti let, kdy má začít fungovat Středočeská integrovaná doprava (SID), to tak bude. Tvrdí to náměstek středočeského hejtmana Karel Vyšehradský. „V budoucnu bude možné projet celý kraj s jednou čipovou kartou,“ řekl včera.
Zatím mohou krajem zavedený integrovaný systém v autobusové dopravě používat jen obyvatelé Kutnohorska a Čáslavska. Pro cestování těmito okresy si ale mohou lidé předplatní jízdenky koupit až ve druhém čtvrtletí příštího roku. To budou zajištěny strojky na elektronické odbavování cestujících. „Tyto okresy jsme pro zavedení integrované dopravy od září vybrali proto, že v nich byla dopravní obslužnost na nejnižší úrovni,“ uvedl náměstek Vyšehradský.
Integrovaná doprava má být zavedena i na Kolínsku a Nymbursku a do systému se zařadí i kladenská integrovaná doprava KLID. Ta už několik let zajišťuje autobusová spojení na Kladensku, Berounsku a Rakovnicku.
Kraj se rozhodl podporovat vlastní integrovanou dopravu a zajistit dopravní obslužnost kolem větších měst i mezi nimi. Zavedení SID ho podle odhadů vyjde na více než 72 milionů korun. Na dalších 65 milionů je odhadnuta úhrada ztrát dopravcům po zavedení nových cenových tarifů. Na jaře kraj schválil tarify integrovaného dopravního systému ve středních Čechách. Ceny jízdného jsou určeny podle zón a časových pásem od 9 do 60 korun. S čipovou kartou bude jízdné lacinější. Hotově vyjde například základní jízdenka na 45 minut na 9, s čipovou kartou na 7 korun.
Regionální mutace| Mladá fronta DNES - střední čechy (střed)
Zaplatit v autobuse čipovou kartou a pak projet celý kraj? Do deseti let, kdy má začít fungovat Středočeská integrovaná doprava (SID), to tak bude. Tvrdí to náměstek středočeského hejtmana Karel Vyšehradský. „V budoucnu bude možné projet celý kraj s jednou čipovou kartou,“ řekl včera.
Zatím mohou krajem zavedený integrovaný systém v autobusové dopravě používat jen obyvatelé Kutnohorska a Čáslavska. Pro cestování těmito okresy si ale mohou lidé předplatní jízdenky koupit až ve druhém čtvrtletí příštího roku. To budou zajištěny strojky na elektronické odbavování cestujících. „Tyto okresy jsme pro zavedení integrované dopravy od září vybrali proto, že v nich byla dopravní obslužnost na nejnižší úrovni,“ uvedl náměstek Vyšehradský.
Integrovaná doprava má být zavedena i na Kolínsku a Nymbursku a do systému se zařadí i kladenská integrovaná doprava KLID. Ta už několik let zajišťuje autobusová spojení na Kladensku, Berounsku a Rakovnicku.
Kraj se rozhodl podporovat vlastní integrovanou dopravu a zajistit dopravní obslužnost kolem větších měst i mezi nimi. Zavedení SID ho podle odhadů vyjde na více než 72 milionů korun. Na dalších 65 milionů je odhadnuta úhrada ztrát dopravcům po zavedení nových cenových tarifů. Na jaře kraj schválil tarify integrovaného dopravního systému ve středních Čechách. Ceny jízdného jsou určeny podle zón a časových pásem od 9 do 60 korun. S čipovou kartou bude jízdné lacinější. Hotově vyjde například základní jízdenka na 45 minut na 9, s čipovou kartou na 7 korun.
Regionální mutace| Mladá fronta DNES - střední čechy (střed)
02.12.2005 (20:20)
Integraci se brání jen protože kraj na jaře začne zkoušet "vlastní" dopravní systém(úmyslně bez integrovaný) v busech v okolí Čáslavy.Budou dané jednotné ceny pro celý kraj a rozdíl mezi dotacemi a cenou dopravce a cenou nařízenou bude doplácen opět krajem.Viz stedočeská příloha Dnes několik dní nazpět.
02.12.2005 (19:45)
Otevření zastávky Ostrá bylo docela zajímavá akce, stalo se tak po 96 letech od zahájení jednání o zřízení zastávky.
Pole, která jsou vpravo od zastávky při jízdě směrem NBK jsou již rozparcelována na novou výstavbu. U zastávky je parkoviště pro auta a o dvou nejbližších spojích jsou cestující informováni světelným panelem uvádějícím směr jízdy vlaku a dobu odjezdu.
Zvláštní parní vlaky (lok 434.2186) byly na panelu označeny jako Pv (parní vlak).
Vlak 9413 byl veden jednotkou 471.010.
Pozoruhodná je informace, že středočeské hejtmanství (kraj) nesouhlasí plnou integrací PIDu do Nymburka (ačkoli se tomu ROPID ani ČD nebrání) a v případě zastávky Ostrá se to podařila integrace pouze proto, že "to bylo v projektu".
Pole, která jsou vpravo od zastávky při jízdě směrem NBK jsou již rozparcelována na novou výstavbu. U zastávky je parkoviště pro auta a o dvou nejbližších spojích jsou cestující informováni světelným panelem uvádějícím směr jízdy vlaku a dobu odjezdu.
Zvláštní parní vlaky (lok 434.2186) byly na panelu označeny jako Pv (parní vlak).
Vlak 9413 byl veden jednotkou 471.010.
Pozoruhodná je informace, že středočeské hejtmanství (kraj) nesouhlasí plnou integrací PIDu do Nymburka (ačkoli se tomu ROPID ani ČD nebrání) a v případě zastávky Ostrá se to podařila integrace pouze proto, že "to bylo v projektu".
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko











