Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Praha - Od 7.11.2005 mají cestující možnost zakupovat si jízdenky na vlaky kategorie SCP, které budou provozovány od neděle 11.12.2005 jednotkami řady 680 pendolino na trase Praha - Pardubice - Olomouc - Ostrava. Více než tisícovka cestujících si během prvního měsíce zakoupila jízdenku na některý ze spojů SCP v období do konce letošního roku. Poprvé s cestujícími vykonal celou trasu inaugurační vlak v úterý 6.12.2005.V pondělí 5.12.2005 ve 12:04 hod. byl prodán první cestovní doklad Českých drah přes internet. České dráhy tak do plného provozu uvedly svůj E-shop, který je zatím určen pro prodej jízdenek na SCP. E-shop je zákazníkům k dispozici 24 hodin denně, jízdenky lze zakoupit až 60 dní před cestou, nejpozději 6 hodin před odjezdem vlaku z nástupní stanice. Jízdenka zakoupená přes internet je vázána na konkrétní spoj a cestujícího (je nepřenosná).
Zdroj : ČD, a.s.
CSPSV | 7.12.2005 (22:09)
Související zprávy

09.12.2005 (11:03)
waszyn: No tak to jsem zvedavy. Psal jsem na info@cd.cz dotaz, cim je treba se prokazat, abych obdzel slevu pro studenty.... zatim odpoved neprisla.
09.12.2005 (9:39)
waszyn: Tak tedy s akcni slevou je to jasné. Nelze.
Ale 182+200 by mělo jít bez problému, protože se jedná o běžné jízdné typu (KMB, Z, JP, ob, sit)+povinná rezervace 200Kč.
Ale 182+200 by mělo jít bez problému, protože se jedná o běžné jízdné typu (KMB, Z, JP, ob, sit)+povinná rezervace 200Kč.
09.12.2005 (8:59)
toto mi prislo na dotaz jak je to s junior pasem od CD:
Přejeme hezký den,
sleva na Junior Pas v SC Pendolino není poskytovaná. V dané trase v 2.
vozové třídě zaplatíte 500 Kč nebo v 1. vozové třídě 600 Kč.
S pozdravem
Zákaznické centrum eShop ČD
840 112 113
eshop@cd.cz
Rozumim tomu spravne ze nemuzu jet OVA-PHA ani za 182 jizdenka + 200 mistenka ? Nebo se me tady nekdo snazi okrast a zatajuje tuto moznost?
Přejeme hezký den,
sleva na Junior Pas v SC Pendolino není poskytovaná. V dané trase v 2.
vozové třídě zaplatíte 500 Kč nebo v 1. vozové třídě 600 Kč.
S pozdravem
Zákaznické centrum eShop ČD
840 112 113
eshop@cd.cz
Rozumim tomu spravne ze nemuzu jet OVA-PHA ani za 182 jizdenka + 200 mistenka ? Nebo se me tady nekdo snazi okrast a zatajuje tuto moznost?
08.12.2005 (21:19)
Kdyby u ČD (ČSD) existoval seriozní archiv nebo pořádné muzem s bohatým archivem, tak by stačilo otevřít "ročník" 1978/1979 (LD Praha střed) a podívat se na to, jak se do života uváděly lokomotivy 150/151 (Ex 499.2), které byly posléze nazvány "27 prototypů". Podobně by stačilo otevřít desky s nápisem 1986/1987 (LD Praha střed) a kouknout se, jak se do života uvádělo 20 lokomotiv řady 163 (Ex E499.3021-40), později desky v nichž by se popisovalo to, co se dělo s řadou 363 (ex ES 499.1048-52, 63-67, 73-77) opět v depu Praha střed.
Desky z jiných dep by jistě prozradily podobné … desky však neexistují a tak když to jezdí bezvadně na ŽZO nebo po rovině z Prahy do Děčína, tak to zkrátka bude jezdit bezvadně i na stoupání s různými rychlostmi, se změnou proudové soustavy atd. atd.
Jenže ono to zpočátku jezdit nebude …
Ten Opatov a Česká Třebová jsou patrně následek změny proudové soustavy přes ŽST Svitavy. Po přechodu na 3 kV to patrně nedělalo to co má, nebo dělalo to co nemá a tak musel strojvedoucí zastavit … než se EJ 680 po stažení sběračů na staykovém místě (a také jakékoli stahovačce) a "novém" nahození probere zpět k životu, tak to trvá 30 - 60 vteřin …
Kdo má jiný názor je považován za zločince, který patří na hranici …
Desky z jiných dep by jistě prozradily podobné … desky však neexistují a tak když to jezdí bezvadně na ŽZO nebo po rovině z Prahy do Děčína, tak to zkrátka bude jezdit bezvadně i na stoupání s různými rychlostmi, se změnou proudové soustavy atd. atd.
Jenže ono to zpočátku jezdit nebude …
Ten Opatov a Česká Třebová jsou patrně následek změny proudové soustavy přes ŽST Svitavy. Po přechodu na 3 kV to patrně nedělalo to co má, nebo dělalo to co nemá a tak musel strojvedoucí zastavit … než se EJ 680 po stažení sběračů na staykovém místě (a také jakékoli stahovačce) a "novém" nahození probere zpět k životu, tak to trvá 30 - 60 vteřin …
Kdo má jiný názor je považován za zločince, který patří na hranici …
08.12.2005 (19:29)
Jestli to bude klekat jako 471(to znamená úplně) tak to bude ostuda. Někteří cestující nemůžou přijít na co jsou ty čudlíky u dveří, holt super moderní souprava na východě od Prahy :-).
08.12.2005 (15:52)
Na informace od nádražáků se nespoléhejte (tím je nechci všechny házet do jednoho pytle) a podívejte se do tarifu (http://www.cd.cz/static/tr10/cenikynew.html#tr10c6). Tam žádná sleva pro držitele JP není! Pouze pro žáky.
08.12.2005 (14:41)
nemáte někdo zaručenou informaci jak je to s tím junior pasem? chci si ten lístek koupit po netu a nerad bych ve vlaku něco doplácel, reps.za 500 bych tím fakt nejel..
08.12.2005 (11:57)
Adame, nikdo se ale nesmeje... Ber nebo nech bejt. Vic se asi napsat neda. Vetsina "studentu" si slevu 250 korun vuci cene JP porovnat dokaze
08.12.2005 (11:33)
Já to shrnu:
###29.11.2005### (nevím, zda je to pendokrám)
P.-Smíchov, Sv od R 876 závada Lv(DKV Pha)
###2.12.2005###
Pardubice, R 876 + 3´, oprava dveří u 680.004
###4.12.2005###
Blansko, R 876+3´, oprava hl. vypínače jednotky 680.
###6.12.2005###
Adamov +5´, do Třebové se to zvýšilo na 10´, Kolín už 19´, Praha 16´
###07.12.2005###
Opatov - R 876 +5´- závada centr. zavírání dveří el.mot.jednotky 680
Č.Třebová - R 876 +12´ - závada na el.mot.jednotce 680
###29.11.2005### (nevím, zda je to pendokrám)
P.-Smíchov, Sv od R 876 závada Lv(DKV Pha)
###2.12.2005###
Pardubice, R 876 + 3´, oprava dveří u 680.004
###4.12.2005###
Blansko, R 876+3´, oprava hl. vypínače jednotky 680.
###6.12.2005###
Adamov +5´, do Třebové se to zvýšilo na 10´, Kolín už 19´, Praha 16´
###07.12.2005###
Opatov - R 876 +5´- závada centr. zavírání dveří el.mot.jednotky 680
Č.Třebová - R 876 +12´ - závada na el.mot.jednotce 680
08.12.2005 (11:16)
To bude prdel, až to bude jezdit na Ostravu...
jednotka 680.003 sice jezdila na Děčín bez závad, ale o 680.004 se tak mluvit nedá...
Včerejší den:
Opatov - R 876 +5´- závada centr. zavírání dveří el.mot.jednotky 680
Č.Třebová - R 876 +12´ - závada na el.mot.jednotce 680
a to není poprvé...
jednotka 680.003 sice jezdila na Děčín bez závad, ale o 680.004 se tak mluvit nedá...
Včerejší den:
Opatov - R 876 +5´- závada centr. zavírání dveří el.mot.jednotky 680
Č.Třebová - R 876 +12´ - závada na el.mot.jednotce 680
a to není poprvé...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko











