..: Problémy EC135 Vyšehrad :..

ilustrační fotoPraha - Holešovice - Včera večer (18. 12. 2005) se souprava Pendolino 680 004 nasazená na vlak EC135 potýkala s nemalými problémy a hrozilo i nasazení náhradní soupravy. Bohužel se nepodařilo zjistit všechny závady, ale jednou z nich bylo nefunkční otevírání dveří. Část cestujících seděla již uvnitř vlaku a zbytek se marně snažil do vlaku dostat. Na malou chvíli se toto podařilo odstranit, ale situace se záhy opakovala.

Došlo až na úplný restart systému, kdy se celá souprava ponořila do tmy. Nakonec se vše zřejmě podařilo odstranit a vlak odjel s 15 minutovým zpožděním.

Z neoficiálních zdrojů se zjistilo, že o závadách se vědělo již před přistavením soupravy, ale na příkaz vedení souprava musela vyjet za každou cenu.

Foto: archív Zelpage


George_L Poslat mail autorovi | 19.12.2005 (11:45)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Služby

Weitere aus Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 ... 7      Zpráv na stránku:   
kade
21.12.2005 (9:37)  
navic se pri obratu 134/571 krome preneseni zpozdeni 134 jeste vyrazoval vuz. Ale podle jizdnich dob uz pak vecer na 135 Pendolino nejspis jelo.

Dosavadní bilance za tento týden (v pondělí v tom bylo občas nevině)

###19.12.2005###

Ostrava hl.n., IC 500+49 min, závada EJ 680(DKV Pha-Sv 3380+51 min), DP73 x 4,00 - 4,49
Olomouc, IC 500 + 8 min,závada EJ 680 (DKV Pha), DP č. 12/74 x 5,57 - 6,05
Studénka, IC 502 + 3 min, porucha vým.č.36b, PZ č.87 x 6,00 - 7,10
Vranovice, EC 134 + 3 min, závada na lok.(DKV Pha), D.P. č. 211 x 6,54 - x (podle jízdních dob - zpožď do prahy narostlo jen na 7 minut - to muselo být taky pendolino)
P.Holešovice, IC 503 + 36 min, čeká četu od IC 500 (+57 min). x 8,32 - x
Studénka - Suchdol n.O., porucha PZZ, PZ č.88. Vliv: IC 504 + 6 min. x 9,12 - 9,35
Ostrava hl.n., IC 504 + 2 min, závada EJ 680 (DKV Pha), D.P. č.12/76 x 9,45 - 9,47
P. Holešovice, IC 505 + 14, závada EJ 680(DKV Pha), DP č. 613 x 9,56 - x
Březová nad Svit., IC 571 + 59 min, závada lok.(DKV Pha), DP č.482 x 11,47 - 12,46
Blansko,IC 571+23 min,záavda na voze ČD,DP č.436(DKV Bn) x 13,08 - x
Štěpánov,při prĚjezdu IC 508(EJ 680) po 2.st.kol.vzdušný vír naházel
kamení na nástupiště-bez zranění x 14,58 - x
Č.Brod vyskočil z R 879 cestující-mrtev
vliv: R 879+20 min,IC 511+7 min.šetří PČR a RIBŽD Pha.V 19,00 hod.vylouč.
0. a 2.st.kol. 1/0 18,45 - 20,45
Přelouč-Pardubice hl.n.,porucha PZZ v km 310.118,por.zázn.č.91,na
OP,vliv: IC 511(EJ 680)+10 min,IC 588+2 min,EC 137+7 min,Os 5080+4 min x 19,05 - 19,43

###20.12.2005###
Krasíkov, SC 501+3 min, porucha rychloměru EJ 680 (DKV Praha) x 7,40 - 7,43
Praha-Holešovice, IC 571+27 min, vyřazení vozu ČD +obrat od EC 134 x 9,40 - 10,07
Uhersko, SC 506+8 min, porucha trakce EJ 680 (DKV Pha) x 14,17 - 14,23
Pardubice IC 509 + 5 min, porucha dveří EJ 680 (DKV Pha) x 16,50 - 16,56
Ústí n/O, IC 510 + 2 min, resetování měniče EJ 680 (DKV Pha) x 19,54 - 19,56

###21.12.2005###
Ostrava hl.n., IC 500 + 5 min, závada EJ 680 (DKV Pha), DP č.12/83 x 4,00 - 4,05

Jindrich Brezina
21.12.2005 (8:42)  
To by me taky zajimalo, rad bych jel 24.12. domu Vysehradem a tak nejak jsem cekal ze se Pindou svezu. Takze nevite, pojede na Vanoce?
JaKo
21.12.2005 (8:18)  
20.12. nejelo vubec zadne Pendolino mezi Brnem a Prahou. Rano prijela nahradni souprava a na info CD lince mi slecna bez zavahani sdelila, ze do Brna nebude nasazeno. Nevite nekdo podrobnosti? A dnes to uz jezdi nebo to je nadlouho?
A co si vubec porad vy zatraceni cestujici stezujete?! Nejake drobne chybicky se prece mohou vyskytnout, ne? To se vychyta, nebojte ....
kade
20.12.2005 (22:06)  
centrální zavírání snad jde odblokovat - koneckonců prý se to použilo i před odjezdem slavnostního zcela prvního SC z Ostravy minulou neděli

Fido a včerejší 571 - to bylo zbytečně stručné, stojí za zmínku, že v Březové to navýšilo kvuli čekání na jinou mašinou zpoždění z 20 na 79 (práce dispečerského aparátu hodná okamžitého padáka, prostě k...a seberu eso z nejbližšího nákladu a jedu dál) a poruchou vozu se zvedlo an asi 105 minut. Z Brna už jela jen náhradní souprava Byméček, do Brna 570 byl odřeknut.

Jinak odtah pendolina mašinou už jsme tu taky měli, hned v pondělí 13.12. IC 571 z Brna do Břeclavi (v babitronu tenhle vlak náhodou? vůbec neni zaznamenán).

A na 500 prý včera v Otravě "něco zamrzlo", po cestě ještě nějaký problém v Olomouci, takže se nic nestáhlo a obratová 503 to pak musela taky odnést.

Jinak na obratové časy je nejlepší 13 minut mezi 134 a 571...
Iva
20.12.2005 (20:24)  
Těšila jsem se na tu luxusní jízdu, ale padesátiminutové zpoždění jsem v pendolinu fakt nečekala.. České dráhy zkrátka nezklamaly.
cspsv
20.12.2005 (11:27)  
to Yossarian: Hanlivý výraz pro občany SRN přecházím, ale do Německa jezdí vlaky italské jednotky, co třeba Cisalpino???
Jaryn
20.12.2005 (9:49)  
Co furt s tim siemensem máte. Ani on se nevyhnul problematickým vozidlům.
Aůe ještě k těm dverřím, málokdo si asi pamatuje požár lanovky v tunelu(Kaprun).
PRCH
19.12.2005 (23:53)  
Nechapu jak se u 25 let stare konstrukce, po 2 letech ladeni muzou vyskytovat takovehle chyby.
Neni snad naklapeni jednotek duvod proc byly zakoupeny.
O dverich radsi ani mluvit nebudu >:(
Yossarian
19.12.2005 (22:58)  
Já bych to tak nedramatizoval. To že to skopčáci nechtějí? No, není to jejich výroba. Paralelu bych viděl s "nepovedeným" losím testem u Dacie Logana...
860 003
19.12.2005 (22:02)  
Jste moc rozmazlený přečtěte si v historických materiálech jaké byly problémy se Stříbrným Šípem, M262 0(tlapová ložiska), i M131 1 (špičaté písty). Tím nechci obhajovat Pendolíno ale každá doba má své problémy. Tenktát do toho nebyla nacpaná výpočetní technika ale je zajímavé číst hodnocení lokomotivy (asiE467 0?) ze strany ČSD že má příliš mnoho "velmi jemných přístrojů"
  1 2 3 4 5 ... 7      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko