Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Pardubice - Tiskový mluvčí ČD, a. s. Mgr. Petr Štáhlavský informoval o srážce jednotky pendolino s civilní osobou. Ta byla sražena v Týnci nad Labem, kde jede vlak rychlostí 160 km/h. Nehody si strojvedoucí nevšiml, té si všimla až obsluha vlaku v Pardubicích. Na předním nárazníku zůstala část kabátu a utržená ruka. Drážní inspekce informovala o tom, že na jednotce byly nalezeny stopy po srážce v 8:51 hod.Dotčeným spojem je SC 503/OK 4002, který směřoval z Prahy do Ostravy. Souprava byla odstavena, provoz na trati nebyl přerušen a ostatní vlaky jezdí podle jízdního řádu. Cestující si z dotčeného spoje přesedají do jiných vlaků.
Zdroj : iDnes.cz, Impuls, Novinky.cz
CSPSV | 7.1.2006 (11:16)
Související zprávy

10.01.2006 (10:33)
Na teto adrese si muzte precit zkracenou verzi prednasky o problemech s pendolinem ve finsku
http://www.railvolution.net/czechraildays/craildays3/seminare/p_08.pdf
http://www.railvolution.net/czechraildays/craildays3/seminare/p_08.pdf
10.01.2006 (9:41)
Nemá, nemá, nic takového ono nemá! Problémy... zpoždění...? Do 60 minut to přece nestojí ani za řeč. Cena Vám garantuje, že do Ostrava - Praha urazíte ve skvělém a nadstandardním čase zhruba 4,5 hodiny. Terpve když to bude trvat ještě déle, dostanete zlomek zpátky.
10.01.2006 (8:35)
Zase koukám na zpoždění a Pendolíno SC501 opět zpoždění - zatím 48 minut. Už z Prahy vyjíždělo se 14 minutami, do Pardubek dojelo s 19. Tam si z nějakého důvodu postálo a odjelo se 42 minutami.... Že by zase problémky? :-/
10.01.2006 (8:20)
V Olmiku to právě byl problém s toaletami.
10.01.2006 (0:47)
No tak nez se vyvhyta kazda nova vec tak to chvilku trva, nicmene, problemy CD680 se z meho pohledu az priliz podobaji problemum ktere meli VR s jejich Pendoliny S220. Tak ted jen cekam, kdy se objevi problem s toaletami o kterem prednasel zastupce VR na Czech Rail Days 2003 v Ostrave.
09.01.2006 (22:32)
No zas tak hrozně to nevidim...když si vezmu jaký byly problémi s ešusama po ostrym startu tak nevim nevim a navíc když si vezmu kolik much museli vychytávat aby to vůbec jezdilo...navic každá souprava či auto se rozbije zvlášť když je nadopovaný složitou elekrotechnikou která vyžaduje praxi a tu u nás rozhodně nemaj což je samozřejmě chyba čD....:(
09.01.2006 (19:47)
ČD se mi začinájí protivit, jak dokáží na veškerý problém, který vznikne odpovědět, že je vlastně vše v pořádku, že můžeme být spokojeni.
Na zastavené Pendolino v Olmiku, řeknou, že Pendolino, je nadprůměrné, protože je v testovacím provou a proti ostatním dřívě zaváděným rychlíkovým spojům vykazuje min. poruchovost. To jako vyhodíme milióny za reklamu, honíme na správách verifikaci na poslední chvíli, podřazujeme ostatní dopravu jen abychom testovali zavaděcí, dráhý produkt?? Nejde o žádný test, ale ostrý start nového produktu. Když se vyskytne chyba, nesu ji objektivně a netvářím se, že testujeme a nehledám horší přirovnání, aby vše vypadalo OK. Nepočítaje, kolikrát nešli otevřít dveře, kolikrát se strojvedoucí rozhodovali, zda vůbec odrazí s parníkem z Holešovic. Nechtěl bych být na jejich místě, takový byrokratický tlak zhora.
Na zastavené Pendolino v Olmiku, řeknou, že Pendolino, je nadprůměrné, protože je v testovacím provou a proti ostatním dřívě zaváděným rychlíkovým spojům vykazuje min. poruchovost. To jako vyhodíme milióny za reklamu, honíme na správách verifikaci na poslední chvíli, podřazujeme ostatní dopravu jen abychom testovali zavaděcí, dráhý produkt?? Nejde o žádný test, ale ostrý start nového produktu. Když se vyskytne chyba, nesu ji objektivně a netvářím se, že testujeme a nehledám horší přirovnání, aby vše vypadalo OK. Nepočítaje, kolikrát nešli otevřít dveře, kolikrát se strojvedoucí rozhodovali, zda vůbec odrazí s parníkem z Holešovic. Nechtěl bych být na jejich místě, takový byrokratický tlak zhora.
09.01.2006 (15:56)
"SC Pendolino: Zdechlejší, než jste čekali." :-)
09.01.2006 (15:29)
Zajímalo by mě, co se děje, když se Pendolino někde odstaví z důvodu poruchy. Kde se vezme jiná souprava a jaká to je? Na obrat mají v koncových stanicích jen málo času, takže dle mého názoru jen velmi těžko dohánějí vzniklé spoždění. Neví někdo, jak tohle ČD řeší?
09.01.2006 (15:08)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko











