Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Pardubice - Tiskový mluvčí ČD, a. s. Mgr. Petr Štáhlavský informoval o srážce jednotky pendolino s civilní osobou. Ta byla sražena v Týnci nad Labem, kde jede vlak rychlostí 160 km/h. Nehody si strojvedoucí nevšiml, té si všimla až obsluha vlaku v Pardubicích. Na předním nárazníku zůstala část kabátu a utržená ruka. Drážní inspekce informovala o tom, že na jednotce byly nalezeny stopy po srážce v 8:51 hod.Dotčeným spojem je SC 503/OK 4002, který směřoval z Prahy do Ostravy. Souprava byla odstavena, provoz na trati nebyl přerušen a ostatní vlaky jezdí podle jízdního řádu. Cestující si z dotčeného spoje přesedají do jiných vlaků.
Zdroj : iDnes.cz, Impuls, Novinky.cz
CSPSV | 7.1.2006 (11:16)
Zusammenhängende Nachrichten

08.01.2006 (14:48)
Všem co fotí u kolejí doporučuji znovu, aby se vzdali výdaje za jeden film a místo toho si koupili oranžovou vestičku a při focení v kolejích jí používali. Ta oranžová je dobře vidět dost daleko, hlavně někde v šedi, v lese apod. takže fíra zpravidla zbystří a dá návěst "pozor".
Já jsem si jí vzal na sebe jen tak z hecu při pěším výletu z Moravského Jánu do Hohenau po silnici a protijedoucí autíčka se mi "vyhýbala" znatelně mnohem dříve, než kdyby mne řidiči viděli na nějakých 100 - 200 metrů.
Já jsem si jí vzal na sebe jen tak z hecu při pěším výletu z Moravského Jánu do Hohenau po silnici a protijedoucí autíčka se mi "vyhýbala" znatelně mnohem dříve, než kdyby mne řidiči viděli na nějakých 100 - 200 metrů.
08.01.2006 (13:47)
Všem co fotí u kolejí, musíme dávat větší pozor, at nedopadnem jak ten dědeček!!! Ono někdy opravdu stačí málo, chvilka zamyšlení a je po všem, pendolíno jezdií opravdu potichu. V zimě je to ještě tišejší, ten sníh to tlumí, znám to ze své zkušenosti. zel.am
08.01.2006 (13:36)
Cca v 9:30 jsem jel kolem Detvanem a opravdu to nebyl pěkný pohled. Na zstávce v Týnci stáli tři hasiči a policajt a ani to tělo nepřikryli nějakou plachtou a jelikož vlak přejížděl po vedlejší koleji, mohli si ten pohled "vychutnat" všichni cestující z našeho vlaku. 680 006 už stálo v Olomouci. Přední část mělo trochu pomačkanou, ale nic výraznýho.
08.01.2006 (13:28)
Nevím proč se tady a nejen tady řeší,že vlak někoho přejel.Vždyť takové událostí se stavají pomalu každý den.To kvuli tomu,že je to pendolino se všichni můžou zbláznit.Je to vlak jako každý jiný.Je sice smůla ztracenýho života,ale na druhou stranu v kolejišti neměl co dělat.
08.01.2006 (13:25)
No jedno poučení pro projektanty PHS: NEDĚLAT ÚNIKOVÉ VÝCHODY PROTI SOBĚ. Pokud je stěna jednostranná, pak únikový východ nesmí být proti pohodlnému přístupu na straně druhé. Rovněž ukončení nástupiště by nemělo být schůdné pro důchodce. Nechám toto prověřit na 3. koridoru v Plzni, kde je dnes cca 8 míst, kde penzisti běžně přecházejí koleje.
08.01.2006 (3:21)
Osobně jsem před pár lety stal svědkem podobné dopravní "nehody". Dědula (tak 80 let) nejprve se rozhlédnul, jestli nejede vlak, pak vytáhl kapesník, vysmrkal se a pak začal přecházet. V tu chvíli už byl slyšet rychlík, začal jsem na něj volat, ale byl asi nahluchlý, protože krom mě na něj křičela ještě paní na protějším nástupišti, šel dál a v 2.TK to "schytal". Vlak nezastavil a jel dál...
Senioři velice rádi říkají: "Ta dnešní mládež", já se zas nestačím občas divit, co dnešní důchodci dokážou!
Senioři velice rádi říkají: "Ta dnešní mládež", já se zas nestačím občas divit, co dnešní důchodci dokážou!
08.01.2006 (2:36)
Vím jaké to je, jet s lokomotivou 160 km.h-1 po koridoru, a potvrzuji, že stačí letmý pohled do dokumentace nebo na přístroje (např. 2 s) - za tu dobu vlak urazí 90 m a neštěstí může být na světě... Pokud se ten děd ochomýtal někde u konce nástupiště, ještě to pro strojvedoucího neznamená nutnost nějakého razantního opatření. A během těch dvou sekund se může stát cokoli. Výhled z lokomotivy není taky nic moc, pokud neřídíte ve stoje.
08.01.2006 (2:07)
Podle fotek na www.pendolino.cz je ta 680.006 pochroumana docela slusne, zejmena kryt na sprahlo a pak pluh. Samotna oprava dlouho netrva, kdyz privezli rozbitou 001, tak to stihli za den. No odhajuju to, ze 006 bude mit tydeni pauzu, mozna dyl, pokud nejsou tyhle nahradni dily v Praze.
08.01.2006 (1:36)
Podle té fotky na iDNESu a co si pamatuji, tak je to těsně za zastávkou v Týnci. Čili v úvahu taky připadá možnost, že ten dědula přelejzal po schůdkách na konci (či co tam konkrétně je) přes koleje z jednoho nástupiště na druhý, any nemusel až na druhý konec zastávky a podchodem. A tedy vůbec nemusel procházet protihlukovou stěnou.
07.01.2006 (22:17)
souhlasim s tim, ze to pusobi ze je daleko diky mensi vysce
ale nechapu ty duchodce, oni vidi ze jede vlak a museji to jeste prebehnout
ale nechapu ty duchodce, oni vidi ze jede vlak a museji to jeste prebehnout
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko











