..: Vlak SC 501 Pendolino opět nedojel do cíle :..

ilustrační foto

Řečany nad Labem - Ani dnes tj. 12.1.2006 nedojel vlak SC 501 do cíle. Je to již potřetí tento týden, co pendolino na vlaku SC 501 zastavila závada na obslužném softwaru. Dnes pendolino dojelo v 6.52 do stanice Řečany nad Labem, kde v 7.09 mimořádně zastavil R 707 Galán a cestující odvezl do Pardubic, kde si mohli cestující přestoupit do EC 121 Košičan.

Kromě SC 501 dnes nedojelo včas ani SC 500, které předčasně ukončilo jízdu v 5.02 ve stanici Hranice na Moravě. Pendolino již mělo problémy z Ostravy, protože do Hranic si "přitáhlo" 33 minut zpoždění. Cestující do Prahy odvezl R 600 Ostravan, případně SC 502 Pendolino.

Zábřeh na Moravě - Další problém stihl soupravu pendolino. Vlak jedoucí ve středu 11.1.2006 z Prahy do Ostravy stál v Zábřehu na Moravě skoro hodinu. Zapříčinila to chyba v softwaru. Nefungovalo ani topení. Nakonec pasažéry musel "vysvobodit" až vlak IC Košičan. Do Ostravy přijeli s dvouhodinovým zpožděním.

Pendolino vyrazilo z Prahy v 5:56. Okolo půl deváté ho ale potkaly problémy v obslužném softwaru, takže muselo zastavit nedaleko Zábřehu na Moravě. "Přes hodinu jsme byli odkázáni na kabáty. Pendolino se prostě zastavilo a mimo jiné přestalo i topit," řekl iDNES cestující Jan Drbohlav. Podle Drbohlava po hodině přijely soupravu odtáhnout dvě dieslové lokomotivy. V Zábřehu pak cestující přestoupili na právě projíždějící EC 121 Košičan. "Namísto plánovaného příjezdu v 9:25 jsme tak dorazili do Ostravy v 11:25," zlobil se Drbohlav.
Hana Bednářová z tiskového oddělení Českých drah iDNES poruchu potvrdila. "Pendolino u nás jezdí teprve měsíc. Jako každý nový výrobek jej trápí určité porodní bolesti," podotkla s tím, že se je technici snaží "vychytávat" aby měly na cestující co nejmenší dopad. Přitom se nejedná o první podobnou poruchu. V pondělí pendolino přijelo z Ostravy do Prahy s hodinovým zpožděním. Nejprve mu topení nefungovalo, pak se zase přehřívalo.
"Cestující mají samozřejmě nárok na kompenzaci. Buď jim České dráhy vrátí 20 procent z celkového jízdného, nebo cenu místenky pro vlak pendolino. Ta stojí 200 korun," uvedla Bednářová.

Zdroj : IDNES

Technická závada ukončila dopoledne dne 9. 1. 2006 jízdu rychlovlaku Pendolino z Prahy do Ostravy. Pomocná lokomotiva dopravila soupravu do Olomouce, odtud je vlak přepravován zpět do Prahy. Cestující byli do Ostravy přepraveni vlakem EC 121 Košičan.

Zdroj: LN (10.1.2006), Petrr


CSPSV | 12.1.2006 (12:06)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Vozidla

Weitere aus Česká republika (celá)


  1 ... 3 4 5 6 7 ... 10      Zpráv na stránku:   
12.01.2006 (14:06)  
Nahnat na TO partu elektrikářů se štípačkama, všechno zlikvidovat a vydrátovat to po česku ve stylu 50 a 60 let. Bobiny a Šestikoláky to byly přece spolehlivé mašiny. Já jsem na TO koukal ze 471 oni se TOMU po střeše válí VN kabely na takových plechových úchytkách.
Editor oder ŽP Admin Nick  mail  
12.01.2006 (13:05)  
Karel K.: btw: takove chovani vytahu je bezne a nekdy i vyhodne. Kdyz jsem treba pracoval ve fabrice, zbozi jsem vyvezl do tretiho patra a vytah poslal do prizemi, kde cekal na kolegyni - kdyz prijela se zbozim, rovnou najela do vytahu a nemusela si ho volat a nasledne cekat, az sjede dolu. To jentak off-topic ze zdanliva chyba muze byt nekdy uzitecna vlastnost ;-)
Registrierter Benutzer Rail-2005  mail  
12.01.2006 (13:02)  
Vypadá to, že už zbyla jen jediná jednotka. Může někdo zjistit která to je? Přijela ráno na SC502 dokonce s předstihem a teď jede SC505 do Ostravy. Vypadá to, že zatím šlape jako hodinky, všude je víceméně napřed.
Registrierter Benutzer Karel K.  mail  
12.01.2006 (12:46)  
To: Karel Chýla /12:42/: He, tak dneska se snad poprvé bude jezdit podle jízdního řádu :))
Registrierter Benutzer Rail-2005  mail  
12.01.2006 (12:45)  
Ten článek má má takový tón, že to vypadá, že opravdu počínaje zítřkem bude provoz Pendolin až do odstranění problémů na určitou dobu přerušen. Lepší tak, než srát cestující. Je to dobrý vlak, ale musí fungovat...
Registrierter Benutzer Karel K.  mail  
12.01.2006 (12:43)  
Lepší, než jsme čekali :))
Vlakový rozhlas: "Vážení cestující, vítejte na palubě. A nyní si, prosím, oblékněte bundu a opusťte palubu - budete tlačit!" :)))
Mezitím v kabině fíry: "Program provedl neplatnou instrukci a bude ukončen. Opakovat/Zrušit/Vrátit chybu? Přihlašte se stisknutím kláves Ctrl+Alt+Del."
Tak si tak vzpomínám na dovolenou v Itálii. Byli jsme v průměrném hotelu. Ač nejsem elektrikář, nekteré elektrikářské práce byly tak zfušované, že by to viděl i úplný laik. Například: uvolněné zásuvky, neizolované konce drátů, trčící ze zdi, totéž u výtahu (ten měl ještě takovou vlastnost, že když jste stiskli při výstupu tlačítko nějakého patra, tak tam po zavření odjel, aniž by řešil, zda je obsazený, nebo ne). Od té doby bych si nekoupil žádný italský výrobek - i kdyby to měla být jen žárovka. Možná si ti, kdož vybrali Prdolíno, měli nejprve udělat zájezd do Itálie.
Editor oder ŽP Admin Karel Chýla  mail  
12.01.2006 (12:42)  
SC 503 jede v klasice, protože to je obrat od SC 500...
Klasika jede zřejmě taky na SC 504 (obrat SC 501)...
Pokud se nepletu, tak v tuto chvili jezdí jen jedna jednotka nebo možná žádná...
Registrierter Benutzer vrbam 
12.01.2006 (12:28)  
ten ilustrativni obrazek se povedl 363+680, pekne to pasuje :-D
Registrierter Benutzer DaveStorm  mail  
12.01.2006 (12:04)  
Tak lidi chtěj vždycky vyskoušet to co je nový a až je to přejde a obsazenost pendolin už nebude až taká,tak by s toho mohli udělat klasický IC se zastavením aj u nás v Kolíně:) i když ono by to tu stejně mohlo stavět.
  1 ... 3 4 5 6 7 ... 10      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko