Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Minsk - Soupravu DR-1 dodal Běloruským železnicím závod na výrobu železničních vozů v lotyšské Rize. Běloruská železnice měří 5.500 km, ale pouze 1.500 je elektrifikováno. Dieselová souprava s logem RVR jezdí v úseku Minsk - Gomel denně a trasu urazí za 4,5 hodiny. Během cesty zastavuje v 6 městech. Vlak má 6 vozů s kapacitou 390 míst v 1., 2. a 3. třídě. Jízdné za vzdálenost 300 km stojí od 90 do 220 Kč. Ve vlaku je také minibar ve druhém voze 1. třídy. Souprava dosahuje maximální rychlosti 120 km/h a stála 80 mil. Kč.
Zdroj, foto: Běloruské listy
CSPSV | 23.1.2006 (20:36)
Related news

| 1 2 | Zpráv na stránku: |
24.01.2006 (15:27)
Teď jsem se dočetl že v první třídě je televize, ve druhé elektronicky zpnrazen čas zastávek a teploty atd...Na Bělorusko to je hodně dobrý a za 80 Milinu Kč je to levný, design sice nic moc, ale kdyby se něco koupilo u nás ...
24.01.2006 (11:21)
Taky si myslím, že něco podobného by nemělo na ČD moc smysl...
Další otázka je s jakou poruchovostí jim to bude jezdit...i když to se asi už nedozvíme, jak to tak bývá :o)
Další otázka je s jakou poruchovostí jim to bude jezdit...i když to se asi už nedozvíme, jak to tak bývá :o)
24.01.2006 (9:23)
já bych spíš bral jednotky 612 DB. To by se možná někde ty jízdní doby i zkrátili. Ale jinak si mylsím, že podobné soupravy ČD nepotřebují.
24.01.2006 (5:46)
Se zemí kde vládna ,,monarcha,, Lukašenko bych si nic nezačínal...Byl jsem v Minsku několikrát, sice bez zájmu tajných služeb, ale fotit bych tam asi nejel...
24.01.2006 (3:33)
A jak teda vypada ta trojka?
23.01.2006 (22:07)
No za 80 mio je to velmi slusne, navic od lotysskeho vyrobce. Je sice pravdou, ze v teto oblasti nas pata tolik netlaci (reko 854, 842-3, snad zacne i rekonstrukce pripojnych vozu), ale pokud by byli schopni dat dohromady elektrickou verzi do 100 mio, tak je to slusna konkurence esusum :-)
23.01.2006 (21:39)
Viděl jsem i šot ze zkušební jízdy s šéfem Běloruské železnice v běloruské TV. Evidentně stydlivé černovlásce fotograf říká: "Ukaž zoubky, "+její jméno, které si nepamatuji. S blondýnkou byl pro TV rozhovor, ve kterém řekla něco ve smyslu "Vlak je pěkný, a proto i průvodčí musí být pěkné".
Minsk-Gomel je mimo hlavní tah, ale BelŽ se s ruskými už dohodly na modernizaci tratě Brest-Moskva a spojení těchto měst vlaky s kratší dobou jízdy.
Ty fotografie jsou z 1. třídy, protože tam je TV, která pokud je mi známo, ve dvojce není.
Minsk-Gomel je mimo hlavní tah, ale BelŽ se s ruskými už dohodly na modernizaci tratě Brest-Moskva a spojení těchto měst vlaky s kratší dobou jízdy.
Ty fotografie jsou z 1. třídy, protože tam je TV, která pokud je mi známo, ve dvojce není.
23.01.2006 (21:05)
Hezká souprava...ty stránky v ruštině - to je druhá nebo třetí třída? Jinak pro ČR by se hodilo v max 160, ale na rychlíky do Budějc by mi to stačilo:-)
23.01.2006 (21:05)
Hezká souprava...ty stránky v ruštině - to je druhá nebo třetí třída? Jinak pro ČR by se hodilo v max 160, ale na rychlíky do Budějc by mi to stačilo:-)
23.01.2006 (20:53)
Kutil: Obrázky všech tříd (ani 3. nevypadá špatně) i celé soupravy si můžete prohlédnout zde: http://www.belorusko.cz/view.php?cisloclanku=2006012401 nebo zde: http://www.rw.by/index.php/.13.1296.1..0.0.0.html
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Correspondent or Member of ŽelPage,
- Editor or ŽelPage Administrator
Add comment
Sign in
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko











