Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Liberec - dnes v 9.50 hodin se v Pilínkově na Liberecku střetl spěšný vlak jedoucí z Pardubic do Liberce s traktorem. K nehodě došlo na železničním přejezdu s výstražným světelným zařízením, které bylo v činnosti. Při nehodě byl těžce zraněn 33letý řidič, který po převozu do nemocnice zemřel.Škoda na vlaku byla předběžně vyčíslena na 1 milion korun, na traktoru (bagru s radlicí) 2 miliony korun, na přejezdu 155 tisíc korun. Podle šetření Drážní inspekce byla výstražná světla na přejezdu v činnosti. Provoz se zatím nepodařilo obnovit, náhradní dopravu na trati zajišťují autobusy.
Olomouc - dnes v 17.16 hodin se mezi stanicemi Příkazy a Senice na Hané střetl osobní vlak jedoucí z Olomouce do Prostějova s osobním autem. Kolize, ke které došlo na železničním přejezdu zabezpečeném výstražnými kříži, si nevyžádala žádné zraněné. Provoz na regionální trati z Olomouce do Prostějova je přerušen.
Zdroj : Drážní inspekce
JRtrain
| 7.2.2006 (21:22)
| 7.2.2006 (21:22)Související zprávy

| 1 2 | Zpráv na stránku: |
11.02.2006 (22:40)
ad zaosai: Naprosto souhlasím s povinností hradit vzniklé škody, zejména při prokázaném vědomém porušení předpisů.
11.02.2006 (22:38)
Když tu čtu ony názory typu "ať si čekají", napadá mě, zda by právě drážní doprava neměla udělat vstřícný krok a přestat omezovat své (i pěší a cyklistické) okolí, a zlepšit tak svůj obraz na veřejnosti. Třeba by potom některá města přestala uvažovat o rušení tratí (Neratovice). Problém je zatím s financováním, když peníze jdou místo do dráhy do nějakých nesmyslných dálnic...
11.02.2006 (22:34)
ad Racek: Snad by nebyl takový problém zanést do systému rychlost blížícího se vlaku (zvláště je-li možné přenášet informace mezi ZZ a lokomotivou). Mimochodem, na inkriminované trati Turnov - Liberec se zdaleka tak závratnými rychlostmi (bohužel) nejezdí... ;)
08.02.2006 (20:52)
Jsem zvědav kdy konečně bude moc ČD po řidiči pořadovat všechny ztráty co způsobil,včetně zpoždění následných vlaků.To by se potom možná víc přemýšlelo zda vjedu na přejezd .
08.02.2006 (20:52)
Jsem zvědav kdy konečně bude moc ČD po řidiči pořadovat všechny ztráty co způsobil,včetně zpoždění následných vlaků.To by se potom možná víc přemýšlelo zda vjedu na přejezd .
08.02.2006 (15:24)
Můj příklad je z Loun: Hl.N - Louny střed - Louny město...
08.02.2006 (14:12)
popsanym principem funguje prejezd v Jaromeri. Jakmile se na 2.st chce dat volno na odjezdove skupine, tak je potreba aktivovat prejezd. Ten nejprve cca 40 sekund blika a pak hodin zavory dolu a az pak muzu dat ze stavedla volno. TEd ani nevim jestli to stejne funguje i na vjezdovych navestidlech (st2 obsluhuje dva prihcozi smery.)
08.02.2006 (14:04)
jo, a my si tady pak reknem ze to byl debil.... taky bych cekal,vazne
08.02.2006 (13:30)
Já bych na přejezdu stál, i kdyby to mělo být zavřené hodinu. A nebo bych si to hodně dobře ohlídal. A kdo chce, ať si přejezdy přejíždí, když jsou uzavřené. Stejně to odnese on a ne vlak :(!
08.02.2006 (13:28)
Mně jde o to, že u nás je přejezd u stanice, který nespouští žádný člověk, ale automatika (moc se v tom nevyznám, ale tak to je), která je ale, asi aby se ušetřilo, dělaná pro tři přejezdy za sebou. Což by nebyl takový problém, kdyby zkrátka motoráček, jedoucí z hl.n. nespustil ty tři přejezdy, přičemž projel jedním, před ruhým zastavil ve stanici (třetí už běží... dlouuuuuuho, zatímco vlak teúprve stojí ve stanici,auta už dávno stojí),pak se rozjede a dojede přeš třetí přejezd do další stanice... První a druhý přejezd jsou každý na jednom konci města!!! a řidiči čekají a čekají... mně to nevadí, jen říkám, že by to někdo nemusel vydržet..
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko










