..: Střet vlaku s traktorem :..
přejezdLiberec - dnes v 9.50 hodin se v Pilínkově na Liberecku střetl spěšný vlak jedoucí z Pardubic do Liberce s traktorem. K nehodě došlo na železničním přejezdu s výstražným světelným zařízením, které bylo v činnosti. Při nehodě byl těžce zraněn 33letý řidič, který po převozu do nemocnice zemřel.
Škoda na vlaku byla předběžně vyčíslena na 1 milion korun, na traktoru (bagru s radlicí) 2 miliony korun, na přejezdu 155 tisíc korun. Podle šetření Drážní inspekce byla výstražná světla na přejezdu v činnosti. Provoz se zatím nepodařilo obnovit, náhradní dopravu na trati zajišťují autobusy.

Olomouc - dnes v 17.16 hodin se mezi stanicemi Příkazy a Senice na Hané střetl osobní vlak jedoucí z Olomouce do Prostějova s osobním autem. Kolize, ke které došlo na železničním přejezdu zabezpečeném výstražnými kříži, si nevyžádala žádné zraněné. Provoz na regionální trati z Olomouce do Prostějova je přerušen.

Zdroj : Drážní inspekce

JRtrain Poslat mail autorovi | 7.2.2006 (21:22)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von

Weitere aus ČR Liberecký


  1 2      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer Racek 
08.02.2006 (12:52)  
ad sufreedom: naopak, právě v situaci, kdy se "brzdí do stanice" je to stání na přejezdu nejobvyklejší. Starší přejezdy bývají zavazbené do zz tak, že vlaková cesta se přes ně dá postavit, jen když se přejezd zavře. A protože výpravčí nechce nechat stát vlak u vjezdu, musí zavřít přejezd včas - a to může být někdy zbytečně brzo, třeba pokud má vlak potíže na trati, jede později a nemají rádio, nebo je výpravčí jen zbytečně opatrný (čekání aut u závor nikoho u dráhy netrápí, ale zastavení vlaku u vjezdu vadí ...).
Na koridoru by taková situace nastat neměla, protože na novém zz se postaví vlaková cesta přes přejezd a ten se zavře teprve, až se v přibližovacím úseku objeví vlak. Tam je ale zase velký rozdíl v rychlostech vlaků, takže pokud je přibližovák udělaný na 160 (to znamená, aby se přejezd stihl vyklidit a zavřít před vlakem s touto rychlostí), tak vlak jedoucí 40 (nebo třeba Os, který má v tom úseku zastávku) způsobí ono známé "přejezd se zavře a nic se neděje ..."
08.02.2006 (11:32)  
to honzaW: no jsem. vzhledem k tomu, že bych to pochopil na koridoru nebo na nějakém "nebezpečném úseku", absolutně to nechápu tam, kde jezdí maximálně 842 a to ještě brzdí do stanice... mohl bych se tu široce rozepsat o tom, jak to u nás chodí, ale to bych zbytečně nudil :-) a pravda je, že to je tak 1%, ale to když někdo projede přejezd jen proto, že "spěchá".. od toho nám asi psychotesty nepomůžou.
Registrierter Benutzer honzaW  mail  
08.02.2006 (11:18)  
2 sunfreedom: jsi si jistej tim, ze znas velmi dobre situaci v miste kde se ti to stalo?
apropo: kolik to tak muze byt procent pripadu? myslim ze ani ne 1%...
08.02.2006 (10:34)  
Psychotesty by asi pomohly... minimálně v situaci, kdy se signalizace spustí tak patnáct minut před příjezdem vlaku - takový situace ustojí jen opravdví borci :-(
Registrierter Benutzer Semík  mail  
08.02.2006 (9:41)  
No myslím že je to dáno špatnou viditelností a stavem cest. Já dnes na Polichně se dohrabal k přejezdu tam zastavil na stopce. Pak jsem musel asi 2m couvnout a rozjet se abych vůbec přejel. Prostě někdy musím znát jízdní řád a riskovat, že vlak jede na čas.
07.02.2006 (23:18)  
Tohle bude jenom horší a horší dokud se nazavedou psychotesty bez milosti pro všechny řidiče.
Registrierter Benutzer Pavel Šturm  mail  
07.02.2006 (21:57)  
Stalo se to na přejezdu kde bylo nedávno nainstalované nové světelné zařízení, aktérem byla 854.017.

www.854foto.net
Registrierter Benutzer NolthA  mail  
07.02.2006 (21:51)  
netuší někdo zda ta nehoda v Pilínkově byla přímo na zastávce nebo na některém z blízkých přejezdů, děkuji za odpověd
  1 2      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko