..: Šestá jednotka pendolino bude ode dneška nasazena :..
Praha, Doplněno 10.2., 21:55 - České dráhy budou ode dneška 8.2.2006 nasazovat do pravidelného provozu s cestujícími už šest rychlovlaků Pendolino. Ten šestý, 680 007, dostal v úterý konečně povolení od Drážního úřadu. Na trase do Ostravy by již nemělo docházet k výpadkům, na jižní trase není zaručené, že budou jednotky pendolino nasazovány pravidelně. "Vyhradili jsme si právo nasazovat mezi Prahou, Brnem a Břeclaví podle potřeb buď pendolino, nebo vlak vyšší kvality EuroCity či InterCity. V podstatě je to totéž, jako kdyby České aerolinie nasadily místo boeingu airbus," prohlásil Aleš Ondrůj, tiskový mluvčí ČD.

Problémy se pendolinu nevyhnuly ani o víkendu, v něděli 5. 2. 2006 došlo k zamrznutí dveří a toalet. Tiskový mluvčí Ondrůj reagoval: "Šlo o běžné provozní záležitosti, které se v extrémních podmínkách, jaké přinesla tato zima, prostě stávají". Otázkou pro Alstom je, proč ve Finskou žádné problémy s tamějšími jednotkami S220 Pendolino při nízkých teplotách nejsou? V Oulu, kam jendotky také zajíždí, rtuť teploměru ukázala -16°C.

Od pátku 3.2.2006 přepravily spoje SCP přes 10.000 cestujících, ve čtvrtek a v pátek to bylo 3.500 osob. Důvodem zvýšeného zájmu cestujících může být do konce února trvající 20% sleva z tarifu SCP. Se zlevněnými doklady lze cestovat i v březnu, pokud si je cestující zakoupí v předprodeji během února. Poslední jednotka 680 001 zatím do provozu s cestujícími nasazena nebude - je vybavena měřicí technikou a provádí testování a verifikací tratí.

Zdroj: Novinky (výtah), tisková zpráva ČD, a. s.


CSPSV | 8.2.2006 (14:32)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Vozidla

Weitere aus Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
14.02.2006 (9:28)  
Za zpackanou reklamní kampaň kolem pendolín si může současné vedení samo. To není žádný kostlivec ani nedostatek italských techniků, bez ohledu na nesmyslnost projektu a amatérsky zdlouhavého odladění nového typu vozidla.
Registrierter Benutzer fil 
13.02.2006 (16:35)  
V časopisu EURO se pan Bazala GŘ-ČD a.s. zlobí, že media představila 680 v nepříznivém světle. Snažím se mu porozumět, ale on také musí počítat s tím, že s nástupem do funkce zdědí nějaký hnůj minulých šéfů drah. A nejen on. Když jsem byl zaměstanacem ČD (dnes jsem spokojený důchodce) také jsem při přechodu do jiné funkce zdědil nějaké kostlivce ve skříni a vím, že po mých přechodech na jiná místa nějací kostlivci zůstaly i po mně. Otázka je jaké náklady a jaké úsilí na likvidaci kostlivců mých se muselo vydat a jaké náklady na likvidaci předchozích kostlivců náležející předchozím šéfů, kteří vedli nejen ČD, ale i další státně-politické oraganizce. FIL
12.02.2006 (9:30)  
Ad chytří ekonomové: Já bych také uvítal, kdyby mně stát platil nové počítače, barevné laserové tiskárny, postavil kanceláře a deset let chtěl korunu nájmu. To by se to konkurovalo a rozvíjelo firmu. Pročpak asi SA nejezdí do Českých Budějovic, do Karlových Varů? Protože tam stát ještě nepostavil dálnice za stovky miliard z našich daní.
Co se týče dotací, zjistěte si kolik dotací dostává MHD v Praze.

Doporučuji na toto téma nediskutovat, protože zde nikde nefunguje tržní princip, ale deformovaný socialismus. Platí jak pro železnice, tak pro silnice jen s "drobným" rozdílem, že na železnici se udělala modernizace trati v délce 14km (Krasíkov - Lupěné) a na silnicích už 200x více.
Registrierter Benutzer fil 
11.02.2006 (14:05)  
Ve Finsku problémy při nízkých teplotách byly, je jen podivné, že se výrobce nepoučil. Možná že neví, že v Čechách také někdy mrzne delší dobu a padá sníh. Některá vyjádření pana Ondrůje nelze brát zcela vážně. Nakonec do eteru musí hlásit jen to, co si vrchnost ČD přeje. fil
Registrierter Benutzer FFMartin  mail  
11.02.2006 (12:52)  
Mne tedy nejvíce zaujalo tvrzení, že: "pendolino, nebo vlak vyšší kvality EuroCity či InterCity. V podstatě je to totéž" !!! To zní trochu divně od mluvčího podniku, který prezentuje pendolino jako nejmodernější luxusní supervlak... :-)
10.02.2006 (18:40)  
Teda dnes jsem jel opět Pendolinem a po čase zase konečně 680. Když jsem se podíval na jízdenku, zjistil jsem, že sedím asi dvě sedačky za kabinou fíry... Po této zkušenosti už tam NIKDY nechci sedět. Je tam všechno hrozně slyšet. Pořád tam něco syčí, troubí a když zahouká, tak málem ohluchnete :-) Zatím jsem si toho nevšiml, protože jsem v tom řídícím ještě nikdy neseděl, ale tedy, opravdu "kovářská práce" :-)))
Registrierter Benutzer pekař 
10.02.2006 (16:46)  
Ale přece pokud SA jezdí po silnici,které staví,opravují a udržují taky z našich daní,tak i v tomto případě do toho můžeme kecat
Registrierter Benutzer Giba 
10.02.2006 (13:20)  
Registrierter Benutzer dav 
09.02.2006 (22:51)  
Mates, nepruď, já jen že daně lidí co do těch pleček, co ČD provozujou nejdou na dráhy ale třeba na sanaci bank(a tam tekly pořádný prachy) atd atd. :-))) ALe jinak model máš dobrej, jen realizovat, s chutí do toho, když budeš provozovat veřejnou službu, tak to snad ani nebude tak těžké! :o)))
Registrierter Benutzer Mates 
09.02.2006 (22:28)  
2dav: jo taaak, takze kdyz ja jako firma odvedu statu 3mld. tak mi stat miliardu vrati ... stat vydela, ja taky ... a vsichni budem spokojeny, rofl
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko