Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.

Modernizace Praha-Libeň - Praha-Běchovice
Tato stavební akce zahrnuje stanice Praha-Libeň, Praha-Běchovice, zastávky Praha-Kyje a Praha-Dolní Počernice.
Traťový úsek bude nově trojkolejný. Rekonstrukce se týká 33 423 metrů kolejí, asi 70 výhybek, železničního spodku, 15 mostů, 5 nástupišť, trakčního vedení, osvětlovacích věží, staniční zab.zař., bude zřízen obousměrný automatický blok a kolem trati bude několik kilometrů protihlukových stěn.
Předpoklad realizace 15.8.2006 - 30.9.2009. Celkové náklady: 1 936 252 000 Kč
Optimalizace Strančice - Benešov u Prahy
Zahrnuje stanice Senohraby, Čerčany a Benešov u Prahy
Celkem bude rekonstruováno 52 886 metrů kolejí, 56 výhybek, železniční spodek, 46 mostů, 9 nástupišť, 3 přejezdy, trakční vedení, sdělovací a zabezpečovací zařízení a silnoproudé vedení.
Předpoklad realizace: 15.8.2006 - 28.2.2010. Celkové náklady: 3 792 584 000 Kč
Projektové dokumentace:
-Rekonstrukce žst. Přerov
-Mosty u Jablunkova st.hr. - Bystřice nad Olší
-Bystřice nad Olší - Český Těšín
-Český Těšín - Dětmarovice
-Rekonstrukce uzlu Břeclav, 1.stavba
-Stříbro - Planá u Mariánských Lázní
Přípravné dokumentace:
- Elektrizace Otrokovice - Zlín střed - Vizovice
Karel Chýla
| 12.2.2006 (12:28)

Súvisiace správy

16.02.2006 (12:47)
To Jindřich Březina:
Ano jedná se o posunutí k silničnímu mostu u Čepkova.
Dvoukolejka se plánuje pouze Zln-Střed - Otrokovice. Do Vizovic nikoliv maximálně výhybna Příluky.
Taky radši volím vlak do Otr než I49.
PetrP
Ano jedná se o posunutí k silničnímu mostu u Čepkova.
Dvoukolejka se plánuje pouze Zln-Střed - Otrokovice. Do Vizovic nikoliv maximálně výhybna Příluky.
Taky radši volím vlak do Otr než I49.
PetrP
15.02.2006 (23:51)
ad Miroslav Zikmund
linky 1,2,6 by měly začínat na náměstí práce(sportovní hala). Na trase Otrokovice - ZL centrum uvažovali o kyvadlové dopravě kvůli stále ucpané malenovické křižovatce. a o těch deseti minutách bych polemizoval, protože spousta lidí už chodí od nádraží na centrální místo, kde se kříží linky na všechny strany. Když jedu ve špičce(která je v Malenovicích 7-17) osobně z OTR do ZL vybírám si radši vlak, než bych se trckal po silnici.
linky 1,2,6 by měly začínat na náměstí práce(sportovní hala). Na trase Otrokovice - ZL centrum uvažovali o kyvadlové dopravě kvůli stále ucpané malenovické křižovatce. a o těch deseti minutách bych polemizoval, protože spousta lidí už chodí od nádraží na centrální místo, kde se kříží linky na všechny strany. Když jedu ve špičce(která je v Malenovicích 7-17) osobně z OTR do ZL vybírám si radši vlak, než bych se trckal po silnici.
15.02.2006 (7:22)
nejsem zlinan ale mam odtamtud devce, uz 3 roky takze se uz trochu orientuju. Tim posunutim stredu myslite posunuti smerek k mostu u cepkova?
a co se namesti prace tyce, podle me je to prachsproty prestupni uzel, lide jedouci do mesta jezdi na skolni nebo k zamku (brano z pohledu Jiznich Svahu, tak Otrokovic). Zrusit trajl je hloupost, argumenty dodal pan Zikmund.
Zdvojkolejneni by bylo super. Ve spickovem taktu se to vse na draze podle me stiha rozumne, mozna by se hodila jeste jedna vyhybna na miste Zlin - U mlyna. Je otazka jakou perspektivu by mela dvojkolejka vedena ze Zlin stred na Vizovice za predpokladu ze trat nebude prodlouzena. Podle me dvojkolejka Otrokovice Zlin-stred by byt mela a dal jen v pripade ze dojde k protazeni trate
a co se namesti prace tyce, podle me je to prachsproty prestupni uzel, lide jedouci do mesta jezdi na skolni nebo k zamku (brano z pohledu Jiznich Svahu, tak Otrokovic). Zrusit trajl je hloupost, argumenty dodal pan Zikmund.
Zdvojkolejneni by bylo super. Ve spickovem taktu se to vse na draze podle me stiha rozumne, mozna by se hodila jeste jedna vyhybna na miste Zlin - U mlyna. Je otazka jakou perspektivu by mela dvojkolejka vedena ze Zlin stred na Vizovice za predpokladu ze trat nebude prodlouzena. Podle me dvojkolejka Otrokovice Zlin-stred by byt mela a dal jen v pripade ze dojde k protazeni trate
14.02.2006 (22:49)
Ad M. Zikmund:
Myslím, že kolega kvasničan ulítl, a trajfly rušit nechce. Nicméně se prý má Zlín Střed posunout k nadjezdu a udělat z něj přestupný terminál. Navíc v těsné blízkosti vyrostlo obchodní centrum, takže střed Zlína a migrace obyvatelstva se posunula ve prospěch vlakového nádraží. Náměstí práce je sice jedno z ohnisek města ale není jediné a na náměstí míru je to taky cca 10min. Takže bych to viděl jako pěkný trojúhelník nám Míru - nám Práce - Čepkov, ve kterém po "upgrade" Zlín Střed na přestupný terminál bude tento pěkně včleněn. PetrP
Myslím, že kolega kvasničan ulítl, a trajfly rušit nechce. Nicméně se prý má Zlín Střed posunout k nadjezdu a udělat z něj přestupný terminál. Navíc v těsné blízkosti vyrostlo obchodní centrum, takže střed Zlína a migrace obyvatelstva se posunula ve prospěch vlakového nádraží. Náměstí práce je sice jedno z ohnisek města ale není jediné a na náměstí míru je to taky cca 10min. Takže bych to viděl jako pěkný trojúhelník nám Míru - nám Práce - Čepkov, ve kterém po "upgrade" Zlín Střed na přestupný terminál bude tento pěkně včleněn. PetrP
14.02.2006 (22:07)
ad kvasničan – porovnal jste si místa a počet zastávek MHD a železnice ? A co budete dělat s linkami, které končí na zastávce Malenovice ZPS ???
Z nádraží ve Zlíně je to na Náměstí Práce dobře 10 minut, ta to by se vám cestující hezky poděkovali. Ve vlaku platí v rámci IDS jízdenky MHD, oba druhy dopravy tam mají svoji klientelu a rušit trolejbusy by bylo šílenství. Tím spíše, že MHD slouží jako NAD když nějaký řidičský trouba závodí s vlakem na přejezdu …
Z nádraží ve Zlíně je to na Náměstí Práce dobře 10 minut, ta to by se vám cestující hezky poděkovali. Ve vlaku platí v rámci IDS jízdenky MHD, oba druhy dopravy tam mají svoji klientelu a rušit trolejbusy by bylo šílenství. Tím spíše, že MHD slouží jako NAD když nějaký řidičský trouba závodí s vlakem na přejezdu …
13.02.2006 (18:24)
To Frantisek:
To co píšete, je vše už známe několik let. Tady jde čistě o politikaření. Bohužel u nás mohou mluvit do technického problému lidé ryze netechničtí. Přístup radních Prahy 6 je smutný, metro je důležité, ale co se týče spojení na letiště jednoznačně nevhodné.
To co píšete, je vše už známe několik let. Tady jde čistě o politikaření. Bohužel u nás mohou mluvit do technického problému lidé ryze netechničtí. Přístup radních Prahy 6 je smutný, metro je důležité, ale co se týče spojení na letiště jednoznačně nevhodné.
13.02.2006 (18:07)
waszyn: Logické uvažování by nemělo jít stranou, avšak několik studií za sebou prokázalo výhodnost železnice. Takže:
1) Na základě čeho soudíte, že v případě modernizace 120 budou jezdit busy do Dejvic/Zličína a v případě metra ne? Podle mě záleží HLAVNĚ na organizaci. Busy z Kladna mohou končit již v Kladně v případě železnice, naopak v případě metra přes Motol bude ukončení busů v Ruzyni zhoršením oproti současnosti.
2) Na hlavní nádraží je to metrem vždy s jedním přestupem (a nově též oklikou přes Motol), vlak může výhledově zajet i pod hlavní nádraží (nebo Semmeringem do něj), nebo může jet přímo do Libně (alternativa Holešovicím).
3) Interval metra se může blížit jedné minutě, ale kdo by do takových zadelí hnal tolik vlaků, že... Spíš to bude kolem 7 minut, a takový interval nabídne i vlak (teoreticky by však i vlak mohl jezdit po minutě, proč ne?).
4) Metro i vlak v jedné trase je nesmysl, zejména bude-li obé pod zemí. Pak může vlak jet od Dejvic v trase metra a mít stejné stanice. Lepší je však povrchová varianta. Metro pak může vést jen na Petřiny, ale i ty jsou dostatečně obslouženy tramvají. Nevidím však žádný přínos v plánované klikatící se (a všechny zadele vymetající) trase metra, která bude příliš pomalá na efektivní obsluhu letiště. Vlaky naopak umožní "spěšné" spoje, nezastavující ve všech zastávkách (mohou se vyhýbat).
Tolik jen ke stále se opakující polemice.
1) Na základě čeho soudíte, že v případě modernizace 120 budou jezdit busy do Dejvic/Zličína a v případě metra ne? Podle mě záleží HLAVNĚ na organizaci. Busy z Kladna mohou končit již v Kladně v případě železnice, naopak v případě metra přes Motol bude ukončení busů v Ruzyni zhoršením oproti současnosti.
2) Na hlavní nádraží je to metrem vždy s jedním přestupem (a nově též oklikou přes Motol), vlak může výhledově zajet i pod hlavní nádraží (nebo Semmeringem do něj), nebo může jet přímo do Libně (alternativa Holešovicím).
3) Interval metra se může blížit jedné minutě, ale kdo by do takových zadelí hnal tolik vlaků, že... Spíš to bude kolem 7 minut, a takový interval nabídne i vlak (teoreticky by však i vlak mohl jezdit po minutě, proč ne?).
4) Metro i vlak v jedné trase je nesmysl, zejména bude-li obé pod zemí. Pak může vlak jet od Dejvic v trase metra a mít stejné stanice. Lepší je však povrchová varianta. Metro pak může vést jen na Petřiny, ale i ty jsou dostatečně obslouženy tramvají. Nevidím však žádný přínos v plánované klikatící se (a všechny zadele vymetající) trase metra, která bude příliš pomalá na efektivní obsluhu letiště. Vlaky naopak umožní "spěšné" spoje, nezastavující ve všech zastávkách (mohou se vyhýbat).
Tolik jen ke stále se opakující polemice.
13.02.2006 (18:03)
Jan Beneš: Děkuji.
13.02.2006 (15:21)
alfín: 1.1.1976 v souvislosti s rozšiřováním žst.Praha-Libeň
13.02.2006 (13:56)
Nevíte někdo kdy byla uzavřena zastávka Praha - Hloubětín?
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- dopisovateľ alebo člen ŽP,
- editor alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správcovia
Info

informacni okenko