..: Předběžně vyhlášené obchodní soutěže na zajímavé železniční stavby :..
Koridorový svršekŽelezniční stavby a projekty - SŽDC předběžně vyhlásila několik zajímavých výběrových řízení, ty nejzajímavější Vám v krátkém přehledu představím:

Modernizace Praha-Libeň - Praha-Běchovice

Tato stavební akce zahrnuje stanice Praha-Libeň, Praha-Běchovice, zastávky Praha-Kyje a Praha-Dolní Počernice.
Traťový úsek bude nově trojkolejný. Rekonstrukce se týká 33 423 metrů kolejí, asi 70 výhybek, železničního spodku, 15 mostů, 5 nástupišť, trakčního vedení, osvětlovacích věží, staniční zab.zař., bude zřízen obousměrný automatický blok a kolem trati bude několik kilometrů protihlukových stěn.
Předpoklad realizace 15.8.2006 - 30.9.2009. Celkové náklady: 1 936 252 000 Kč

Optimalizace Strančice - Benešov u Prahy
Zahrnuje stanice Senohraby, Čerčany a Benešov u Prahy
Celkem bude rekonstruováno 52 886 metrů kolejí, 56 výhybek, železniční spodek, 46 mostů, 9 nástupišť, 3 přejezdy, trakční vedení, sdělovací a zabezpečovací zařízení a silnoproudé vedení.
Předpoklad realizace: 15.8.2006 - 28.2.2010. Celkové náklady: 3 792 584 000 Kč

Projektové dokumentace:
-Rekonstrukce žst. Přerov
-Mosty u Jablunkova st.hr. - Bystřice nad Olší
-Bystřice nad Olší - Český Těšín
-Český Těšín - Dětmarovice
-Rekonstrukce uzlu Břeclav, 1.stavba
-Stříbro - Planá u Mariánských Lázní

Přípravné dokumentace:
- Elektrizace Otrokovice - Zlín střed - Vizovice

Karel Chýla Poslat mail autorovi | 12.2.2006 (12:28)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
13.02.2006 (13:41)  
K 331:
Doufám, že s elektrizací se sveze i zdvoukolejnění (jak se před časem psalo). Čekací doby na křižování, hlavně v Malenovicích jsou tristní. Jsem však zvědav, jak se vyřeší křižovatka v Otrokovicích - Kvítkovicích. PetrP
registrovaný uživatel Kujebák  mail  
13.02.2006 (13:15)  
Nevíte někdo něco o koncepci a hlavně realizaci tunelu mezi Chosní a Ústím nad Orlicí?
registrovaný uživatel Lenny 
13.02.2006 (11:14)  
Na elektrizace trati 291 Zábřeh - Šumperk probíhá příprava.

Na rekonstrukci Kolína nejsou peníze.

Na tunel pod Vysokovem mezi Ceskou Skalici a Nachodem si ještě hodně dlouho počkáte než se připraví a seženou se peníze. Existují důležitější stavby.

Rychlodráha Praha Ruzyně je zařazena do financování pomocí PPP jako AirCon. Čeká se na schválení koncesního zákona

Zdvoukolejnění Přerov - Brno bude až po roce 2010.

Východočeský diametr
na první stavbu Stéblová - Opatovice bylo vydáno souhlasné stanovisko MŽP. Teď probíhají práce na vydání ÚR. V druhé etapě se bude stavět Medlešovická spojka.
registrovaný uživatel waszyn 
13.02.2006 (10:40)  
to jan beneš: zdojkolejneni a elektrifikaci se ted rika rychlodraha?nema cenu vytvaret na toto tema dalsi flame.spise by tu nekdo mel hodit odkaz na nejakou studii preference obyvatel kladna a dostupnosti zeleznice/autobusu dle poctu obyvatel v kladne(neco takoveho jsem kdysi videl na FD).dale kolik % jich nyni pouziva vlak, kolik bus a kam(dejvicka/zlicin).a varianty jak by se to zmenilo v pripade ze se jim tam natahnou draty/bude metro na mili.dle meho skromneho nazoru v pripade elektrifikace stale busy na dejvickou/zlicin, v pripade metra busy na mili.hlavne se ale jedna o obsluhu letiste.kolik cestujicich z letiste kam pokracuje po vlastni ose.zahr.turisti bydlici v hotelech v centru tam jedou taxikem/minibusem.mladi turisti vetsinou bydli v levnejsich hotelech/hostelech po cele praze.cesi nekteri prazaci nekteri jedou dal vlakem.jak se z letiste dostanou na hl.n./holesovice v pripade zeleznice?vetsine je masarycka na nic.cili pojedou vlak,prestup masarycka,prestup florenc?jaky by mel interval vlak a jaky metro?a to jsem jeste nezminil petriny,motol... a takovych otazek je plno.a i kdyz je toto web priznivcu zeleznice,tak by logicke uvazovani nemelo jit stranou.čili to neni jen o obyvatelich P6,ale je v tom kupodivu i spousta logickych argumentu.idealni by samozrejme bylo metro i vlak,ale zijeme,kde zijeme a v nejblizsim horizontu se obou nedockame.
registrovaný uživatel Kujebák  mail  
13.02.2006 (6:57)  
Neví někdo jak to vypadá s projektem "Východočeský diametr" tj. modernizací spojení Pardubice-Chrudim a alespoň částečným zdvojkolejněním Pardubice-Hradec Králové?
Moc díky.
12.02.2006 (23:39)  
ObyvatelKH, honzaW:
Všechny sny a cíle zveřejněné na stránkách http://www.cd.cz/index.php?action=section&id=14934 (kromě Nového spojení) NEJSOU ze strany SŽDC projekčně připravené a tudíž se nedá překpokládat jejich brzké uskutečnění (reálně až po roce 2012). To co je tam zveřejněné je výtah ze studie proveditelnosti, která není zárukou, že se bude daná stavby někdy v budoucnu stavět.

Dave751: To "prd" pošlete obyvatelům Prahy 6, kteří tuto stavbu úspěšně blokují několik let.
12.02.2006 (23:15)  
+ Elektrifikace Zábřeh - Šumperk.
+ Zdvoukolejnění Přerov - Brno.
12.02.2006 (21:27)  
A rychlodráha Praha Kladno zase prd.
12.02.2006 (21:25)  
KCH: no já bych to viděl spíš, že přípravné práce (nejdříve elektrifikace) = realizace, např. Strančice - Hostivař se započalo defacto ihned po převzetí staveniště.
Mimochodem zanedlouho začnou ve Strančicích rozsáhlé zemní práce ve svahu nad kolejí č.3 (s jejím asi nepřetržitým vyloučením), přitom stále = přípravné práce.
registrovaný uživatel Jan Linger  mail  
12.02.2006 (21:23)  
Koukám na ten přehled a nikde nevidím reko Kolína, ačkoli už asi 2 roky to mělo běžet....:-(
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2025 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko