Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.

Kraje ČR - Prostřednictvím nových vlaků pro regionální a místní tratě nabídnou ČD krajským úřadům koncept ucelené propagace kraje, cestovního ruchu a ekologické železniční dopravy. V letošním roce bude do provozu uvedeno 20 jednotek 814/914 Regionova.První Regionova již jezdí ve Středočeském kraji. Logotyp jednotky Regionova byl doplněn o přívlastek Středočeská a na skříni vozu je logotyp a znak Středočeského kraje. Jednotlivé barvy skříně vozu se budou lišit podle krajů a interiér byl vybaven stojany a rámečky pro informační materiály krajů.
Ve čtvrtek 16.2.2006 byla Regionova představena v žst. Praha hlavní nádraží. Na akci byli přítomni hejtman Středočeského kraje Petr Bendl, náměstek pro dopravu Karel Vyšehradský a náměstek generálního ředitele ČD, a. s. Jiří Kolář. Součástí akce byla prezentační jízda na trase Praha hlavní nádraží - Praha Zličín - Hostivice - Rudná u Prahy - Praha Řeporyje - Praha Smíchov - Praha hlavní nádraží.
Krok Českých drah ke zvýšení kvality cestování ocenil hejtman kraje Bendl. "Jsem rád, že nás dráhy začaly brát jako významného zákazníka, který jim ročně platí přes 750 mil. Kč. Dobré fungování vlakového spojení je pro nás nezbytné. I kvůli přecpaným silnicím, když lidé jezdí do Prahy za prací a když vyrazí na chaty."
Ve Středočeském kraji uvažují České dráhy o nasazení těchto jednotek na následujících tratích: Praha Libeň - Roztoky u Prahy, Kolín - Ledečko, Nymburk hl. n. - Jičín, Kralupy nad Vltavou - Slaný, Praha Smíchov - Beroun, Beroun - Rakovník, Beroun - Zdice - Březnice, Lysá nad Labem - Milovice a Čáslav - Třemošnice.
V současné době mají dráhy asi 4.500 osobních vozů, 95 elektrických jednotek a 790 motorových vozů. Do 2 let by chtěly mít 100 jednotek Regionova. Průměrné stáří vozového parku v současnosti je 25 let.
Zdroj: Tiskové zprávy Českých drah a Středočeského kraje
Foto: KÚ Středočeského kraje
CSPSV | 20.2.2006 (20:06)
Súvisiace správy

21.02.2006 (12:04)
Zlatý Německý Desira a Talenty. To je daleko větší pohodlí než v Českém rychlíku natož v osobáku.
21.02.2006 (11:42)
35 let stará 810 a 010 spojená a opatřená čely podobnými Škodě 706 RTO. Poskakovací podvozky a pohon jedné nápravy. Počet oken nesouhlasí s počtem čtyřsedadel. Dnešní technika je poněkud dál. ČD to budou propagovat jako nejmodernější vozidlo.
21.02.2006 (11:33)
Zirecek: buď rád za lochnesky, je v nich teplo a jezděj, když stávkují, strojvedoucí je opraví. K 471 musí inženýr s notebookem a když jim spadnou magnety, tak nejdou ani odtáhnout. 471 topí ledovým vzduchem. 471 je druhý největší hnus na ČD.
21.02.2006 (10:57)
To livingproof ale taky 141+2 opravdu jedle Bmto :-)))
21.02.2006 (10:04)
Chary: Praha-Kralupy? Například dnes 471.009, 471.008 :)
21.02.2006 (1:01)
Zirecek: co jezdí na osobákách Praha-Kralupy, Praha-Lysá, Praha-Kladno, Praha-Vrané nebo Praha-Benešov? Určitě jsem něco vynechal. Tohle jsou tratě plné 451/2 a 810 nebo 714+010.
20.02.2006 (22:57)
to Andrew a zirecek: to bude asi tim, ze drtiva vetsina Moravaku prijizdi do Prahy po 011 a tak nejak podvedome se domniva, ze to, co cestou vidi (471) je typicky obraz primestske dopravy v Praze a okoli. Opravdu neni.
20.02.2006 (22:03)
To Crash mne jako uzivateli mestske linky Liben-Roztoky to rikat nemusite :-)))
To Zirecek to je furt porad a dokola. Jsem sice polovicni Valach a polovicni Prazak, ale tyhle "kecy" opravdu nedokazu pochopit. Btw krome 011 je to v Praze jeste horsi, nez na kdekoliv jinde ve vetsim meste (Bdmtee, 460 ap. jsou preci jen dal nez 451/2).
To Zirecek to je furt porad a dokola. Jsem sice polovicni Valach a polovicni Prazak, ale tyhle "kecy" opravdu nedokazu pochopit. Btw krome 011 je to v Praze jeste horsi, nez na kdekoliv jinde ve vetsim meste (Bdmtee, 460 ap. jsou preci jen dal nez 451/2).
20.02.2006 (21:47)
Všechno do Čech, 471 a tak. Na Moravě dostanem katastrofální lochnesky, které musíme ještě půl roku dávat do kupy, zkracovat, aby vůbec byly použitelné, :-).
20.02.2006 (21:26)
To AndrewM: No jo, ono se to řekne, ale když si člověk v 810+010 a podobnejch strojích natřásá zadek každej den, tak je rád za každý zlepšení. U nás teď jezdí Esmeralda, sice je to takovej divnej zelenej šuplik, ale aspoň se tam dá sedět :-)
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- dopisovateľ alebo člen ŽP,
- editor alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správcovia
Info
informacni okenko











