Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Stuttgart - Na trase mezi Stuttgartem a Curychem bude od 10. prosince 2006 jezdit opět 7 párů vlaků. Dojde ke zvýšení kvality cestování díky nasazení jednotek ICE. Cestující totiž kritizují Cisalpina kvůli jejich zastaralému interiéru a poruchovosti, která úzce souvisí s častými zpožděními vlaků. Vlaky budou jezdit v dvouhodinovém taktu a trasu urazí za 2 hod. 45 min.
Ve Stuttgartu budou vytvořeny přípoje ve směru Mnichov, Norimberk, Frankfurt nad Mohanem, Kolín nad Rýnem a v Curychu do Brigu, Luzernu, Lausanne a Bernu. Na spojích budou řazeny soupravy ICE-T a budou zrušeny přímé spoje vedené Cisalpinem v úseku Stuttgart - Milán. DB a SBB připraví i zvýhodněné tarifní podmínky, aby zvýšily podíl cestujících na uvedené trase.
Ve Stuttgartu budou vytvořeny přípoje ve směru Mnichov, Norimberk, Frankfurt nad Mohanem, Kolín nad Rýnem a v Curychu do Brigu, Luzernu, Lausanne a Bernu. Na spojích budou řazeny soupravy ICE-T a budou zrušeny přímé spoje vedené Cisalpinem v úseku Stuttgart - Milán. DB a SBB připraví i zvýhodněné tarifní podmínky, aby zvýšily podíl cestujících na uvedené trase.
Zdroj: Tisková zpráva DB AG, Lok Report
CSPSV | 14.3.2006 (21:25)
Related news

18.03.2006 (14:18)
Pokud jsem dobře informován, tak CISAPLIN řady 470 je osm, jezdí se ovšem bez provozní zálohy, takže všechno se musí stíhat v provozních přestávkách, dílny jsou proto iluze.
DB jsou nejvíce znepokojeny často nefungujícími toaletami …
I když se podaří získat "papíry" pro provoz na německých tratích od německého drážního úřadu, tak to neznamená, že DB jako partnerský dopravce budou souhlasit s jejich nasazením na vlacích "pod garanci DB". DB by patrně nemohly zabránit tomu, aby Pendolino jezdilo do Bad Schandau, kde mají "vozební práva" i ČD, ale tomu, aby Pendolino jezdilo pod hlavičkou DB do Dresden zabránit mohou. Pochybuji o tom, že kvůli Pendolnu by se ČD ucházely o získání licence k provozování drážní dopravy podle německého práva alespoň do DD.
DB jsou nejvíce znepokojeny často nefungujícími toaletami …
I když se podaří získat "papíry" pro provoz na německých tratích od německého drážního úřadu, tak to neznamená, že DB jako partnerský dopravce budou souhlasit s jejich nasazením na vlacích "pod garanci DB". DB by patrně nemohly zabránit tomu, aby Pendolino jezdilo do Bad Schandau, kde mají "vozební práva" i ČD, ale tomu, aby Pendolino jezdilo pod hlavičkou DB do Dresden zabránit mohou. Pochybuji o tom, že kvůli Pendolnu by se ČD ucházely o získání licence k provozování drážní dopravy podle německého práva alespoň do DD.
16.03.2006 (13:30)
Pokud si dobře vzpomínám, už před deseti lety deklarovali skopčáci, že nebudou sedět svýma pomazanýma zadkama v českém křápu vyrobeném v Itálii. To je prostě pod jejich úroveň. Ono i TGV spíš připomíná letadlo než vlak. Na druhou stranu tam nestrávíte tolik času když to jezdí tak rychle. Jo pokud by se naše Pendolino pohybovalo mezi Chebem a Ostravou, to je minimálně 6 hodin po dokončení 3. koridoru. Uvidíme jestli ho čeká osud Cisalpina
15.03.2006 (10:51)
Němcům přijde Cisalpino zastaralé a poruchové? To je divný, tady to nějaký Český dráhy nabízí jako výkřik techniky... Hm hm hm... ;-)
14.03.2006 (23:32)
Cisalpino má společnou techniku s českým Pendolinem. To ve mě moc naději v lepší zítřky bimbadla nevzbuzuje...
14.03.2006 (21:30)
No bodejt by ne. :) Mel jsem tu cest (teda smulu) tim Cisem jet. No je to neco jako kdyz jedete polskym Bdmnu, akorat mate min prostoru, je to cele takove rozvrzane, spinou zacernale a v restauracnim voze vam za evropske ceny udelaji takovou slichtu, ze i JLV hodne to kritizovane podava gurmanske lahudky
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Correspondent or Member of ŽelPage,
- Editor or ŽelPage Administrator
Add comment
Sign in
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko











