České Dráhy - Nehledě na zvažovanou výstavbu moderních vysokorychlostních tratí nabízejí už dnes České dráhy nejrychlejší spojení řady center ČR s Prahou i navzájem – navíc mnohdy jako nejrychlejší variantu pozemního spojení. Týká se to například relací Praha – Pardubice, Praha - Olomouc, Praha – Ostrava, Praha – Ústí nad Labem – Děčín a další. Současně České dráhy dnes disponují železniční technikou, která již dnes umožňuje provoz vlaků rychlostí až 230 km / hodinu a například na německých tratích je provoz českých souprav rychlostí 200 km / hodinu dnes každodenní realitou. Další zrychlení provozu na některých relacích se předpokládá ještě v průběhu letošního roku – například po napřímení a modernizaci některých zbývajících traťových úseků na trati Olomouc - Zábřeh na Moravě – Česká Třebová.
Tisková zpráva ČD, a.s.
| 14.4.2006 (17:50)
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
"Nehledě na zvažovanou výstavbu moderních vysokorychlostních tratí nabízejí už dnes České dráhy nejrychlejší spojení řady center ČR s Prahou i navzájem"
Jako jak nejrychlejsi? Jakoze nejrychlejsi v historii? Tak to je prima, ze nejsou cim dal pomalejsi...
"Současně České dráhy dnes disponují železniční technikou, která již dnes umožňuje provoz vlaků rychlostí až 230 km / hodinu"
Tohle jsem cetl nekde uz vcera - krome pendolin byly vyjmenovane i Xmz vozy. Jen skoda, ze je nema kdo tahnout. Takze je to jak chlubit se Ferrari bez nadrze na benzin (nebo na co jezdi Ferrari:-)
"...a například na německých tratích je provoz českých souprav rychlostí 200 km / hodinu dnes každodenní realitou."
Jo, to je super. Alias jsem zenaty, mam hrozne skaredou zenu, ale kdyz je ve spolecnosti beze mne, tak je ze vsech nejkrasnejsi a ja z toho mam obrovskou radost:)
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.










