..: České dráhy již dnes mnohde nabízejí nejrychlejší spojení :..

ČDČeské Dráhy - Nehledě na zvažovanou výstavbu moderních vysokorychlostních tratí nabízejí už dnes České dráhy nejrychlejší spojení řady center ČR s Prahou i navzájem – navíc mnohdy jako nejrychlejší variantu pozemního spojení. Týká se to například relací Praha – Pardubice, Praha - Olomouc, Praha – Ostrava, Praha – Ústí nad Labem – Děčín a další. Současně České dráhy dnes disponují železniční technikou, která již dnes umožňuje provoz vlaků rychlostí až 230 km / hodinu a například na německých tratích je provoz českých souprav rychlostí 200 km / hodinu dnes každodenní realitou. Další zrychlení provozu na některých relacích se předpokládá ještě v průběhu letošního roku – například po napřímení a modernizaci některých zbývajících traťových úseků na trati Olomouc - Zábřeh na Moravě – Česká Třebová.

Tisková zpráva ČD, a.s.


Petr Nemec Poslat mail autorovi | 14.4.2006 (17:50)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Služby

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2      Zpráv na stránku:   
18.04.2006 (18:56)  
Dotaz - zajímalo by mě, proč takové hlášky ČD vůbec ven vypouštějí? Copak někoho zajímé, jak rychle může jet pendolino nebo vozy, které v republice jsou tak pár hodin denně v myčce na ONJ?

Možná by se konečně někdo mohl snažit, aby se jezdilo Brno - Břeclav alespoň Vmax 200, aby se na tratích 010, 011 jezdilo Vmax 200, kde to jde ... a myslím tím legálně (pokud vím, tak stále platí zákon omezující Vmax na 160).
16.04.2006 (12:52)  
MATÉJ: Tak uveď protiargument, když nás nazýváš kritiky. (kritik je člověk posuzující kladně i záporně). Když pominu obsah tisk. zprávy, tak už jen forma, větná skladba, nepřesnost vyjádřování nepřísluší tak velké firmě. ČD je pořád moloch a jde to mikrotempem zlepšovat.
registrovaný uživatel Rail-2005  mail  
16.04.2006 (9:51)  
Dresden - Berlin: jezdí se převážně 120, je tam pár km modernizovaných na 160, ale tak maximálně 40km z celé délky.
registrovaný uživatel Afgy  mail  
15.04.2006 (18:27)  
To je furt Pardubice, Česká Třebová atd... A co třeba Havlíčkův Brod, Jihlava nebo Žďár nad Sázavou... Tady jsou taky lidi, kteří by se rádi dostali rychle do Prahy...
registrovaný uživatel Matěj 
15.04.2006 (13:38)  
Ste akorat banda kritiku :-(
registrovaný uživatel M 
14.04.2006 (21:29)  
O tom zadna, ja se spis zameril na ty veci jaksi bez konce nebo jak to rict - konkretne tahle:)
"Nehledě na zvažovanou výstavbu moderních vysokorychlostních tratí nabízejí už dnes České dráhy nejrychlejší spojení řady center ČR s Prahou i navzájem"
14.04.2006 (21:24)  
Ja se divim, ze vas ty tiskove zpravy (a nejenom ČD) nejak vzrusuji. Kdybyste meli nejakou firmu, tak byste v tiskovce uvadeli: Sice nas produkt neni z nejlevnejsich, neni ani nejlepsi, ale vy si ho urcite kupte.... :-)
14.04.2006 (21:00)  
Tak a teď tu o karkulce prosím =/
dopisovatel nebo člen ŽP Adam  mail  
14.04.2006 (20:06)  
To jsou sracky, to jsou sracky... :-D
registrovaný uživatel xyz  mail  
14.04.2006 (19:49)  
:)))))

Ale ta souprava v Nemecku neni cela nase, ze ne. Ze nam Nemci tahaj vagonky.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko