..: Španělsko: S120 mezi Madridem a Barcelonou :..

Ilustrační fotoŠpanělsko - S120 začne jezdit mezi Madridem, Zaragozou a Barcelonou. RENFE tuto zprávu nepotvrzuje, ale ani nevyvrací. Jestli společnost potvrdí uvedení do komerčního provozu jednotky série 120 (rozchod UIC i 1620) ozančované jako Alaris na koridoru AVE Madrid -Zaragoza - Barcelona, tak to bude velmi brzy. Důvěryhodné zdroje naznačují datum 15.května 2006 nebo některý z následujících dnů.

Uvedení do provozu této série se stalo hlavním bodem spekulací na specializovaných fórech. Její vlastnosti, které dovolují citelně zkrátit dobu mezi dvěma španělskými městy, a to i přes nedostatky systému ERTMS a obtíže se schvalováním technologie, která umožňuje operovat na různych rozchodech trati, ještě zvýšily zájem o toto téma.

I přes dosud chybějící potvrzení této novinky je to skvělá zpráva. Bude tomu totiž velice brzy, kdy na evropské tratě vyjede první zcela variabilní vlak na světě. Tato technologie byla vyvinuta CAF společně s firmou TALGO, která vyrábí první lokomotivy S130 s variabilním rozchodem.

Rychlosti: UIC až 250km/h, Renfe až 220km/h

Zdroj:www.altavelocidad.org


pacholicek | 24.4.2006 (19:39)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Vozidla

Ďalšie z regiónu Španělsko


26.04.2006 (17:14)  
OK omlouvam se za mensi mystyfikaci
ve spanelsku je rozchod:
1000mm estrecho
1668mm renfe
1435mm UIC (koridory AVE)

http://es.wikipedia.org/wiki/Ancho_de_v%C3%ADa
26.04.2006 (17:10)  
OK omlouvam se za mensi mystyfikaci
ve spanelsku je rozchod:
1000mm estrecho
1668mm renfe
1435mm UIC (koridory AVE)

http://es.wikipedia.org/wiki/Ancho_de_v%C3%ADa
registrovaný užívateľ Stanin  mail  
26.04.2006 (9:21)  
Tak to jde. To by teoreticky mohli i do Ruska, že? "Rozhod 1620" je jenom označení? Jinak já měl za to, že ve Španělsku je 1676 mm. Ale jestli jde jenom o označení a ne o číslo udávající rozchod, tak OK.

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2025 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko