Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
ČR - Rakousko - Souprava pendolino absolvovala v minulých dnech úspěšně zkoušky na tratích v Rakousku. České dráhy hodnotí současný provoz jednotek pendolino s maximální spokojeností – vlaky vykazují vysokou provozní spolehlivost a o přepravu spoji SC Pendolino je velký zájem ze strany zákazníků. Doposud spoji SC Pendolino cestovalo přibližně 160 tisíc cestujících.„Služba SC Pendolino se pro České dráhy stala páteřním produktem pro přepravu cestujících na trase Ostrava – Olomouc – Pardubice – Praha. Z hlediska podílu na počtu přepravených cestujících se staly nejpopulárnějším způsobem dopravy mezi severní Moravou a hlavním městem České republiky. Prioritou pro České dráhy je nyní dokončení strategie dalšího rozvoje produktu SC Pendolino“, říká Jiří Kolář, náměstek generálního ředitele pro osobní dopravu.
V současné době dokončují ČD zákaznickou strategii zaměřenou na další posílení nabídky garantovaného kvalitního spojení velkých metropolí Moravskoslezského kraje s Prahou – využívající spoje SC Pendolino jako páteřní produkt. České dráhy hodlají využít systému tzv. hvězdicových garantovaných přípojových vazeb do nástupních přepravních uzlů Ostrava hlavní nádraží a Ostrava Svinov tak, aby cestujícím nabídly ucelenou službu přepravy z jakékoli metropole Moravskoslezského kraje do Prahy za dobu kratší než 3 hodiny 50 minut. Tento přepravní systém bude navíc obsahovat komplexní servis pro zákazníka – včetně minimálních garantovaných „přestupových oken“ v rozsahu několika minut, přestup v rámci jednoho nástupiště, doplňkový servis a současně jednoznačné a zjednodušené marketingové pojmenování směrem k zákazníkovi.
Současně s dalším rozvojem služby SC Pendolino na lince Ostrava – Praha se blíží nasazení souprav také na vlaky do zahraničí. Zde je pro České dráhy prioritou zahájení spojení do Bratislavy – poprvé v historii za dobu kratší než 4 hodiny – 3 hodiny 52 minut. I na této lince zvažují ČD potenciál obdobného špičkového zákaznického servisu, jaký je poskytován ve vlacích SC Pendolino na trase Ostrava – Praha.
V minulých dnech se souprava pendolino s pořadovým číslem 001 vrátila z testů na rakouské železniční síti. Během přibližně týdenního testování byl zkouškám podroben průjezd soupravy tzv. malými oblouky. Tyto testy proběhly s kompletní úspěšností – čímž byl završen jeden z posledních předpokladů pro schválení provozu jednotek v zahraničí.
České dráhy jsou velmi spokojeny s provozem souprav pendolino, který považují za úspěšný a spolehlivý.
Zdroj: Tisková zpráva ČD
Petr Nemec
| 24.4.2006 (19:30)
| 24.4.2006 (19:30)Zusammenhängende Nachrichten

24.04.2006 (22:35)
Už aby jim to Němec, Slovák a Rakušák schválili, ať toho zmizí co nejvíc z Ostravy na 1.TK.
Ale aby podle zvyklostí ČD pak nečekalo v Břeclavi po příjezdu z Vídně na fíru z protijedoucího seklého EC....
Ale aby podle zvyklostí ČD pak nečekalo v Břeclavi po příjezdu z Vídně na fíru z protijedoucího seklého EC....
24.04.2006 (22:01)
Bratislava, Ostrava, Rakousko... Snad těch Pendolin budou mít ČD dostatečný počet.
24.04.2006 (21:24)
Hm. Vysoká provozní spolehlivost a velký zájem o přepravu? Doufám, že toto vyhodnotí komise při výběrových řízeních, až budou slibotechnové ČD někde slibovat něco jako vysokou provozní spolehlivost a přidělí ČD podle těchto referencí 0 bodů.
24.04.2006 (21:06)
A kdyz to bude jine nastupiste, tak to neni pripoj?
24.04.2006 (21:01)
1) Kolik přípojných vlaků do všech metropolí kraje se vejde na jedno nástupiště společně s pendolinem?
2) Proč se píše o zkouškách v Rakousku když o nasazení v této zemi nic psáno není?
3) Která vozidla mají pak provoz hodnocen jako neúspěšný a nespolehlivý, když u pendolin se v průměru jednou každý den operativně mění oběhy jednotek?
2) Proč se píše o zkouškách v Rakousku když o nasazení v této zemi nic psáno není?
3) Která vozidla mají pak provoz hodnocen jako neúspěšný a nespolehlivý, když u pendolin se v průměru jednou každý den operativně mění oběhy jednotek?
24.04.2006 (20:30)
Jen aby ta spokojenost a spolehlivost vydržela na "furt". - K ostatnímu: Je vidět, že vyšší funkcionáři si asi udělali výlet do přilehlých zemí a tam sledovali šrumec na nádražích s vyšší frekvencí. To co mají v záměrech vedoucích ke spokojenosti zákazníka, to už jinde funguje nejen řadu let, ale možná dvě i tři desetiletí, možná i déle. Dokonce to již takto alespoň někde fungovalo v bývalé NDR. Patrně to "dederoni" podědili po svých předcích.
j.fil
j.fil
24.04.2006 (20:15)
Však už to tady začíná být nudný. Aby přejmenovali server a zbytek zpráv, které se netýkají p* dali do rubriky ostatní
24.04.2006 (20:07)
No, tyden uplynul jako voda a je potreba dalsi ujisteny, ze porad jeste je pendolino oblibene:-)
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko










