..: RegioNova získala homologaci pro provoz v ČR :..
Protokolární vlak do Lužné u R. zachycený u zast. Praha-Žvahov, autor: BeanLužná u Rakovníka - Při dnešním zahájení sezóny železničního muzea v Lužné u Rakovníka předali zástupci Drážního úřadu slavnostně schvalovací dokumenty pro jednotku 814 – 914 Regionova umožňující neomezený provoz v rámci drážní sítě České republiky. Jednotka, která byla doposud provozována v režimu tzv. zkušebního provozu s cestujícími, tak má od nynějška neomezenou homologaci pro provoz v České republice.

České dráhy v tuto chvíli disponují již dvěma jednotkami Regionova – obě se zúčastnily dnešního slavnostního ceremoniálu a jako protokolární vlak na trase Praha Holešovice – Praha Masarykovo nádraží – Lužná u Rakovníka jely poprvé s cestujícími jako spřažená souprava. Jednalo se přitom o prototypovou Regionovu, která již jezdí od prosince loňského roku na území Středočeského kraje a první sériovou jednotku Regionova, kterou České dráhy převzaly oficiálně od výrobce před týdnem – v pátek 5. května 2006. V těchto dnech se připravuje převzetí druhé sériové soupravy s tím, že obě budou následně 18. května předány do provozu ve Zlínském kraji a nasazeny na zdejších lokálních tratích jako Regionovy Zlínského kraje.

Na přelomu roku 2006 a 2007 nasadí České dráhy na území Libereckého kraje do provozu třívozovou verzi jednotek Regionova. Ty budou složeny ze dvou motorových vozů a jednoho vloženého s nízkopodlažním nástupem. S dodávkou dalších souprav se počítá v intervalu přibližně 2 - 3 soupravy za měsíc. Ty první budou nasazeny v Karlovarském a Královéhradeckém kraji.


Zpracováno dle tiskové zprávy ČD

Martin Hanzal | 12.5.2006 (23:08)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel xAnri05  mail  
13.05.2006 (13:21)  
To Hovorka: K tomu v podstate dojde - jednotka 814+014+814 bude mit dve hnane napravy.
13.05.2006 (12:24)  
Souprava 814+vložák+914 je pro Liberecký kraj naprosto nevyhovující - samý kopec. Došlo by k neúměrnému navýšení jízdních dob a tím pádem doslova k odepsání železniční dopravy na většině území kraje. Sklonově přijatelnější jsou pouze 030, 037, 041, 089. Ostatní tratě jsou docela kruté kopečky.
Jednotce by určitě prospělo rozdělení výkonu na dvě nápravy. Potom si myslím, že by vyjela i Kořenov.
13.05.2006 (12:20)  
vrbam: motor+vlek+řidičák? To by nevyjelo do většího kopce než 10 promile. Teď, co nám na 040 jezdí 810+010, z Bělohradu do Paky to jede sotva 50 km/h, nedejbože kdyby jelo 810+010+010. A to je tu jen 16 promile.
13.05.2006 (11:50)  
814+914 je motorově šmejd.K těm zkouškám do Kořenova, tam je největší stoupání v celé ČR 57 promile, jednotka nevyjela a klouzala pomalu dolu,příšerně drnčela a na rychloměru měla 106 km/h.Na tu trať je i speciální předpis.
registrovaný uživatel vrbam 
13.05.2006 (11:45)  
článek: Ty budou složeny ze dvou motorových vozů a jednoho vloženého s nízkopodlažním nástupem.

Neni to zbytecne? Nepocitalo se puvodni se sestavou motorak+vlozak+ridicak???
13.05.2006 (11:44)  
Neumí jezdit do větších kopců – M810 s nižším výkonem (155 kW) jezdí s jedním vozem řady 010 na stoupání cca 26 promile z Dejvic do Veleslavína, resp. na stejné trati jezdí 812 (240 kW) se třemi vozy … 814 má výkon 242 kW …
13.05.2006 (11:21)  
ja myslím že regionova by se barvami hodila spíš jako "karlovická střela" i když Vsetín už taky přebarvil
registrovaný uživatel Zel.am  mail  
13.05.2006 (11:16)  
pro Fila
nejseš tak trošku náročný, Kořenov je masokopec a ty se divíš že má problém se tam dostat.
13.05.2006 (11:09)  
To Imisa Budte rad, ze tam mate aspon napis :-)))
13.05.2006 (11:00)  
Nechapu, proc k nam do Zlinskeho kraje cpou zlutozelenou regio novu, kdyz barvy zlinskeho kraje jsou modre.
Panove od drah to s tim krajovym prizpusobovanim nemysleli zas az tak vazne.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko