Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Kořenov - Modernizované motorové jednotky Regionova 814/914 absolvovaly 10.5.2006 zátěžové zkoušky na ozubnicové trati Tanvald - Kořenov. V úseku se stoupáním 58 promile vlak podkluzoval a ve zkoušce neuspěl. O dalším postupu se České dráhy dohodnou po vyhodnocení zkoušky.Ozubnicová trať Tanvald - Kořenov je národní technickou památkou. Jde o jedinou ozubnicovou dráhu v České republice. Provoz na trati byl zahájen 30.6.1902 (In: Hudec, Z. - Atlas drah ČR 2004-2005).
CSPSV | 19.5.2006 (22:37)
Zusammenhängende Nachrichten

28.05.2006 (17:10)
Stejně tam nebudou jezdit
20.05.2006 (21:18)
Z technického hlediska byla zkouška 814 na zubatici nesmyslná, ale z "politického" to bylo prozíravé. Navždy se totiž umlčeli "dopravní odporníci", kteří by s podobnými nápady přišli.
20.05.2006 (12:08)
Alespoň někde nemá RegioPlevel živnou půdů
19.05.2006 (23:26)
Jak dohodnou, co to je zas za fámu? :o) Už je delší dobu rozhodnuté, že na sklonově náročnějších tratích bude jezdit regiošuk ve variantě 814+016+814.
Na výsledcích adhezních zkoušek není nic překvapivého. Sólo 810 jakžtakž vyjde, 810+010 má už velké problémy a proto se jezdí v sestavě 810+810. 814+914 musela logicky dopadnout podobně. Naopak 843+043 a 854+053 bez větších problémů.
Více o adhezních zkouškách je na http://www.zubacka.cz
Na výsledcích adhezních zkoušek není nic překvapivého. Sólo 810 jakžtakž vyjde, 810+010 má už velké problémy a proto se jezdí v sestavě 810+810. 814+914 musela logicky dopadnout podobně. Naopak 843+043 a 854+053 bez větších problémů.
Více o adhezních zkouškách je na http://www.zubacka.cz
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko











