..: Pozvánka na výlet se společností Railtrans :..
Desiro VT 642 (Siemens) Praha - Chcete si zkusit, jaké to je cestovat vozidlem pro regionální dráhy na dlouhou vzdálenost? Se společností RAILTRANS tak můžete učinit v neděli 11.6.2006 v motorovém voze VT 642.

Vlak pojede po trase: Děčín (12:02) - Ústí nad Labem hl.n. (12:25 / 12:27) - Praha Holešovice (13:37 / 13:40) - Český Brod (14:03 / 14:05) - Kolín (14:25 / 14:26) - Pardubice hl.n. (14:55 / 14:56) - Olomouc hl.n. (16:56 / 16:58) - Hranice na Moravě (18:10 / 18:11) zastávka pro výstup - Ostrava Svinov (18:39 / 18:41) zastávka pro výstup - Ostrava hl.n. (18:48)

V úseku Olomouc hl.n. – Ostrava hl.n. vlak může jet s náskokem v závislosti na situaci vlaků v úsecích se stavební činností.

Tarif: Jízdné je dobrovolné, nesmí být však nižší než minimální. Minimální jízdné činí 50 haléřů za ujetý kilometr. Jízdné bude zaokrouhleno na vyšší násobky dvacetikorun. Každý cestující obdrží po zaplacení jízdného kromě jízdenky i chutný dárek.

Pro příklad: Ústí nad Labem – Praha Holešovice – 103 km = 51,50 Kč = 60,- Kč.

Za stejných podmínek a ve stejné trase pojedeme zpět dne 15.6.2006 s předpokládaným odjezdem z Ostravy ve 20:00. Přesný jízdní řád bude zveřejněn.

V době od 13. do 15.6.2006 probíhají v Ostravě (v obvodu železniční stanice Ostrava hl. n.) Dny kolejové dopravy Czech RailDays 2006. Na veletrhu bude prezentována jednotka 814 Regionova, lokomotiva řady 774 nebo zazní informace k průběhu výroby lokomotivy řady 380. Jedním z vystavovatelů bude také společnost Railtrans, s. r. o. ze Sokolova. Loňský ročník navštívil rekordní počet návštěvníků - 5.513.

zdroj: Railtrans - Petr Šimral, Railvolution, Foto: Railway Technology


CSPSV | 8.6.2006 (10:31)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Pozvánky

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel waszyn 
09.06.2006 (10:23)  
preferuji velkoprostor pred kupeckem,ale bpee nikoliv,sdilim veskere body pana ladi,zapomel jeste na jeden zasadni,pokud clovek dostane mistenku na sedadlo ktere neni u stolu, coz je pokud jede sam pravdepodobne, cesta se meni v peklo z duvodu katastrofalniho vyreseni ergonomie sedadel. V boeingu 737 mu clovek zarazene v calouneni, v tomto skvelem voze v tvrdem plastu a vice nez pul hodiny se to proste neda vydrzet. Srovnani napr.s velkoprostory DB, ZSSK nebo OBB vychazi pro bpee tristne.
registrovaný uživatel Rail-2005  mail  
09.06.2006 (9:00)  
Bpee má nějaké divné podvozky. Dost to v nich při rychlostech nad 130 km/h hází, i když je koridor zcela rovný (i čerstvě rekonstruovaný úsek). Naproti tomu kupátka Bee(lex) mi co se chodu týká připadají mnohem lepší, i když interiérem také nejsou nic moc.

Na denní cestování mám velkoprostor raději, protože je z něj pěkně vidět okolo do krajiny.
registrovaný uživatel lada 
09.06.2006 (8:15)  
Bpee? Svezeni v nem je dobre, ale
1) Musi to byt nekuracke (uz asi dva roky ano).
2) Nesmi tam byt vice jak dvacet lidi, aby ten vzduch nebyl moc vydychany.
3) Nesmi byt vsechna okna zamcena.
4) Musi v tom byt prijemna teplota, takze je to pouzitelne jen na jare a na podzim, kdy se nemusi topit a ani nesviti slunicko.
5) Mezi cestujicimi nesmi byt slepice nebo dite, ktera obstastnuje revem cely vagon po celou cestu.
6) Elektricke dvere musi byt funkcni, to znamena zavirajici se (kvuli hluku z predstavku).
Kdyz to shrnu - ja se tomu vozu vyhybam a pri kupovani mistenek vidam cim dal vice lidi, kteri "nechteji velkoprostor".
09.06.2006 (6:56)  
to waszyn -> Proč se ti nezdají českévagóny Bpee? Já jsem v nich jel a jsou super.
dopisovatel nebo člen ŽP Adam  mail  
09.06.2006 (0:27)  
Skoda, skoda, ze je ten Svinov jen pro vystup. Do Hranic to nestihnu a rad bych si to prohlidnul za jizdy, i za cenu toho, ze bych dal dvacku jenom za usek Svinov-hlavni nadrazi.
09.06.2006 (0:01)  
waszyn: Doporučuji pro jízdu v Bpee (IC) dvě flašky fernetu a v koženkáči flašky tři.
I když teď nikam nepotřebuju, asi se svezu jednu zastávku někam na oběd do jiného města. Asi moji náštěvu odnese Český brod, nikdy jsem tam nebyl, je tam něco zajimavého?
Bylo by zajímavé udělat nějakou historickou jízdu starou 810 Děčin - Košice přes Brno ... zadarmo, ale jen pro masochisty ...

PS: Autor tohoto článku neupřesňuje o jaký fernet se jedná 0,5 či 1 L :o))))))))
08.06.2006 (20:39)  
Na jízdenku SONE+ můžete absolvovat podobný výlet na trase Hof – Regensburg und zurück osobním vlakem (358 km).
Itálie = osobní zastávkový vlak Brennero – Verona Porta Nuova > 237 km, 3.24 hodiny, velkoprostor II. třídy pohodlnější než vozidlo řady 680 ČD, resp. DB BR 642.
Roma Termini – Livorno Centrale osobním vlakem 305 km, 3.49 hod ve stejném pohodlí …
08.06.2006 (15:33)  
Rád se tam podívám.
registrovaný uživatel Rail-2005  mail  
08.06.2006 (14:32)  
VT642 má určitě lepší podvozky než naše vozy B. To mohu potvrdit. A když pofrčí svojí Vmax po koridoru, tak to bude paráda.

Já jel jednou v Itálii zastávkovým osobákem 225km a to bylo teprve maso! Takže bych z té jídy v žádném případě neměl strach.
registrovaný uživatel waszyn 
08.06.2006 (14:27)  
A kolik flasek ferneta byste doporucil nam co musime jezdit vice nez 100 km bezne s Ceskymi Drahami? Napriklad v hnusne kozence nebo dokoze voze voze Bpee na IC?
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko