Praha - Chcete si zkusit, jaké to je cestovat vozidlem pro regionální dráhy na dlouhou vzdálenost? Se společností RAILTRANS tak můžete učinit v neděli 11.6.2006 v motorovém voze VT 642.
Vlak pojede po trase: Děčín (12:02) - Ústí nad Labem hl.n. (12:25 / 12:27) - Praha Holešovice (13:37 / 13:40) - Český Brod (14:03 / 14:05) - Kolín (14:25 / 14:26) - Pardubice hl.n. (14:55 / 14:56) - Olomouc hl.n. (16:56 / 16:58) - Hranice na Moravě (18:10 / 18:11) zastávka pro výstup - Ostrava Svinov (18:39 / 18:41) zastávka pro výstup - Ostrava hl.n. (18:48)
V úseku Olomouc hl.n. – Ostrava hl.n. vlak může jet s náskokem v závislosti na situaci vlaků v úsecích se stavební činností.
Tarif: Jízdné je dobrovolné, nesmí být však nižší než minimální. Minimální jízdné činí 50 haléřů za ujetý kilometr. Jízdné bude zaokrouhleno na vyšší násobky dvacetikorun. Každý cestující obdrží po zaplacení jízdného kromě jízdenky i chutný dárek.
Pro příklad: Ústí nad Labem – Praha Holešovice – 103 km = 51,50 Kč = 60,- Kč.
Za stejných podmínek a ve stejné trase pojedeme zpět dne 15.6.2006 s předpokládaným odjezdem z Ostravy ve 20:00. Přesný jízdní řád bude zveřejněn.
V době od 13. do 15.6.2006 probíhají v Ostravě (v obvodu železniční stanice Ostrava hl. n.) Dny kolejové dopravy Czech RailDays 2006. Na veletrhu bude prezentována jednotka 814 Regionova, lokomotiva řady 774 nebo zazní informace k průběhu výroby lokomotivy řady 380. Jedním z vystavovatelů bude také společnost Railtrans, s. r. o. ze Sokolova. Loňský ročník navštívil rekordní počet návštěvníků - 5.513.
zdroj: Railtrans - Petr Šimral, Railvolution, Foto: Railway Technology

Na denní cestování mám velkoprostor raději, protože je z něj pěkně vidět okolo do krajiny.
1) Musi to byt nekuracke (uz asi dva roky ano).
2) Nesmi tam byt vice jak dvacet lidi, aby ten vzduch nebyl moc vydychany.
3) Nesmi byt vsechna okna zamcena.
4) Musi v tom byt prijemna teplota, takze je to pouzitelne jen na jare a na podzim, kdy se nemusi topit a ani nesviti slunicko.
5) Mezi cestujicimi nesmi byt slepice nebo dite, ktera obstastnuje revem cely vagon po celou cestu.
6) Elektricke dvere musi byt funkcni, to znamena zavirajici se (kvuli hluku z predstavku).
Kdyz to shrnu - ja se tomu vozu vyhybam a pri kupovani mistenek vidam cim dal vice lidi, kteri "nechteji velkoprostor".
I když teď nikam nepotřebuju, asi se svezu jednu zastávku někam na oběd do jiného města. Asi moji náštěvu odnese Český brod, nikdy jsem tam nebyl, je tam něco zajimavého?
Bylo by zajímavé udělat nějakou historickou jízdu starou 810 Děčin - Košice přes Brno ... zadarmo, ale jen pro masochisty ...
PS: Autor tohoto článku neupřesňuje o jaký fernet se jedná 0,5 či 1 L :o))))))))
Itálie = osobní zastávkový vlak Brennero – Verona Porta Nuova > 237 km, 3.24 hodiny, velkoprostor II. třídy pohodlnější než vozidlo řady 680 ČD, resp. DB BR 642.
Roma Termini – Livorno Centrale osobním vlakem 305 km, 3.49 hod ve stejném pohodlí …
Já jel jednou v Itálii zastávkovým osobákem 225km a to bylo teprve maso! Takže bych z té jídy v žádném případě neměl strach.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.











