..: Pozvánka na výlet se společností Railtrans :..
Desiro VT 642 (Siemens) Praha - Chcete si zkusit, jaké to je cestovat vozidlem pro regionální dráhy na dlouhou vzdálenost? Se společností RAILTRANS tak můžete učinit v neděli 11.6.2006 v motorovém voze VT 642.

Vlak pojede po trase: Děčín (12:02) - Ústí nad Labem hl.n. (12:25 / 12:27) - Praha Holešovice (13:37 / 13:40) - Český Brod (14:03 / 14:05) - Kolín (14:25 / 14:26) - Pardubice hl.n. (14:55 / 14:56) - Olomouc hl.n. (16:56 / 16:58) - Hranice na Moravě (18:10 / 18:11) zastávka pro výstup - Ostrava Svinov (18:39 / 18:41) zastávka pro výstup - Ostrava hl.n. (18:48)

V úseku Olomouc hl.n. – Ostrava hl.n. vlak může jet s náskokem v závislosti na situaci vlaků v úsecích se stavební činností.

Tarif: Jízdné je dobrovolné, nesmí být však nižší než minimální. Minimální jízdné činí 50 haléřů za ujetý kilometr. Jízdné bude zaokrouhleno na vyšší násobky dvacetikorun. Každý cestující obdrží po zaplacení jízdného kromě jízdenky i chutný dárek.

Pro příklad: Ústí nad Labem – Praha Holešovice – 103 km = 51,50 Kč = 60,- Kč.

Za stejných podmínek a ve stejné trase pojedeme zpět dne 15.6.2006 s předpokládaným odjezdem z Ostravy ve 20:00. Přesný jízdní řád bude zveřejněn.

V době od 13. do 15.6.2006 probíhají v Ostravě (v obvodu železniční stanice Ostrava hl. n.) Dny kolejové dopravy Czech RailDays 2006. Na veletrhu bude prezentována jednotka 814 Regionova, lokomotiva řady 774 nebo zazní informace k průběhu výroby lokomotivy řady 380. Jedním z vystavovatelů bude také společnost Railtrans, s. r. o. ze Sokolova. Loňský ročník navštívil rekordní počet návštěvníků - 5.513.

zdroj: Railtrans - Petr Šimral, Railvolution, Foto: Railway Technology


CSPSV | 8.6.2006 (10:31)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Pozvánky

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
08.06.2006 (14:00)  
No premyslim, ze vezmu fotacek a strihnu si Olomouc - Hranice, to by nemuselo byt spane a je to 50km, takze by to melo byt ok. Pokud to chapu dobre, tak 50km deleno 2 je 25, ale nejblize je az 40, takze calnu 40kc. No porad CD za to chteji 76 (se Z 48, ale tu nemam), takze jen zpet normalnim vlackem.
08.06.2006 (13:33)  
Jestli to je Desiro tak jak bylo předvedeno s Vogtlandbahnem, tak případným šílencům, kteří chtějí absolvovat delší štreku než 100 km doporučuji vzít ssebou dvě flašky Fernetu (či adekvátního nápoje) a první zlikvidovat do 48 minut po odjezdu. Pak je to parádní jízda a vřele doporučuji. Možná bych se svezl z Ústí do Prahy. Dál to už bude asi moc narvané.
08.06.2006 (12:44)  
lada: jako obyvatel Zlinskeho kraje mam tu "cest" jezdit regionovou a podvozky nic moc - ale aspon nejsou citit takove prdy jak kdyz v 810 zaradi 1. kvalt

qik-qak: to je celkem legracni predstava
registrovaný uživatel lada 
08.06.2006 (11:22)  
to qik-qak: VT642 mohu jako platici zakaznik porovnat s 810 (ma regionova lepsi podvozek?) v rychlostech do 60 km/h a za sebe mohu prohlasit, ze za rychlejsi jizdu v 810 by mi museli platit.
registrovaný uživatel lada 
08.06.2006 (11:20)  
Pekna propagace, prijatelna cena, dobra trasa, jen jsem v tu dobu na dovolene :-(
registrovaný uživatel qik-qak  mail  
08.06.2006 (11:19)  
Uvidíte že o týden později pojede tuto stejnou trasu Děčín - Ostrava regionova 814 a za poloviční cenu.
08.06.2006 (10:40)  
Tak tomu říkám efektivní využití "výstavní" jednotky. S ČD by to bylo nepředstavitelné.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko