Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Stuttgart - Autoři projektů Hlavní nádraží Stuttgart - Nulová energie a Povznesení čtvrti San Rafael v Caracasu získali zlaté ocenění Holcim Awards 2006 pro trvale udržitelný rozvoj ve stavebnictví.Železniční terminál ve Stuttgartu oslovil porotu zajímavou architekturou a svým ekologickým rozměrem. Projektantem nádraží je Christoph Ingenhoven z ateliéru Ingenhoven & Partner z německého Düsseldorfu. "Spojení rozděleného města, pobídka k využívání veřejné dopravy, podpora kontaktů lidí," zdůvodnila předsedkyně poroty Adele Naude Santosová udělení první ceny. Jako další důvod se uvádí energeticky a materiálově úsporná stavba.

Ve Stuttgartu stojí nádražní hala z roku 1927 a DB usilují o výstavbu nového nádraží. Celé nádraží bude 12 m pod zemí a střecha bude sloužit jako pěší zóna a zelená promenáda. Stavba má stát 160 milionů € a začít by se mělo stavět v roce 2007. O 6 let později by mělo nádraží plně sloužit cestujícím. Zadavatelem projektu jsou DB.
zdroj: Holcim Foundation, MF Dnes, DB, Foto: DB, HF
CSPSV | 9.6.2006 (12:34)
Zusammenhängende Nachrichten

11.06.2006 (19:59)
No ve Stuttgartu nádraží co se dalo čekat,když celé Německo je znečištěné tím smogem.Ten žlezniční terminál ten bych tam udělal,protože lidi to odkloní třeba na autobus a nebudou fronty u pokladen.Ta hala z roku 1927 by měla by se nechat zrekonstruovat,protože je stará 79 let.
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko










