..: Pendolino bude do Bratislavy jezdit jako SC Slovenská Strela :..
Praha - Jednotky pendolino splnily podmínky pro zahájení provozu na lince do Bratislavy; zástupci Českých drah a Železniční společnosti Slovensko (ŽSSK) se současně dohodli na modelu provozování rychlovlaků na lince do Bratislavy. Ty zde pojedou od nového grafikonu jako SC Slovenská strela.Během podzimu podniknou jednotky 680 několik propagačních jízd na trase Praha – Bratislava. Od 10. prosince 2006 pak denně zajistí soupravy 680 pendolino provoz na jednom páru spojů pod značkou SuperCity a názvem SC Slovenská strela. Dohodli se na tom zástupci ČD a ŽSSK na jednání v Praze v polovině července. Další dva páry spojů SuperCity vedené soupravou pendolino pojedou od prosince také z Prahy do Vídně. Spoje SC Pendolino na trase Praha – Ostrava budou provozovány minimálně ve stejném rozsahu jako v letošním roce. České dráhy tak budou všechny spoje vedené jednotkami pendolino provozovat v kategorii SC s jednotnou úrovní služeb a s cenovým modelem umožňujícím přesně reagovat na zákaznickou poptávku na jednotlivých relacích. Spoje budou v celé trase doprovázeny personálem pro spoje SC Pendolino a poprvé v historii nabídne SC Slovenská strela spojení Prahy s Bratislavou za dobu kratší něž 4 hodiny. V případě dohody s ČSA a ŽSSK by pak i SC Slovenská strela byl provozován jako tzv. codesharový spoj s ČSA. Od 10. prosince budou v kategorii SuperCity provozovány na trati Praha – Brno - Břeclav tři páry spojů. Vedle vlaku SC Slovenská strela Praha – Bratislava pojedou další dva páry vlaků této kategorie vedené jednotkami 680 pendolino do Vídně. I pro tyto spoje je ve spolupráci s ÖBB připravována, stejně jako pro ostatní vlaky spojující Českou republiku a Rakousko, speciální tarifní nabídka.

Zdroj: výtah z tiskové zprávy ČD


CSPSV | 26.7.2006 (13:33)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Služby


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel xAnri05  mail  
27.07.2006 (21:48)  
To Farkac Karel: zeleznicni dopravu v ramci ZDO (zakladni dopravni obsluznosti) objednavaji kraje (Os a Sp) a ministerstvo dopravy (R a snad i Ex). Take pak vykryvaji prepravci prokazatelne ztraty vznikle v ramci objednaneho rozsahu prepravy. Ostatni vlaky, tj. IC, EC, SC, nejsou vlaky v ramci ZDO a nejsou kryty z verejnych zdroju kraju a st. rozpoctu. Jejich provozovani je v ramci podnikatelskeho rizika prepravce. V teto konkretni situaci je na uvaze managementu CD, zda se planovany postup vyplaci.
27.07.2006 (20:49)  
Kdo objednává spojení jak se severní, tak s jižní Moravou a naším bývalým sourozencem SK, se chová v rámci dopravce(ČD) naprosto antitržně. Za takové peníze, i po určitých sezonních slevách, jsou zákazníci přímo vehnáni do náruče autobusové společnosti, používající barvu kanárka. Ten kdo je řadovým zákazníkem ČD, to znamená se zákaznickou kartou, si snadno spočítá, za kolik mu to vyjde autobusem a za kolik vlakem 680 a já vím zcela bezpečně, koho si vybere.
A ještě doplněk: Nevíme, co udělá s řadou 680 další zima, kdy začíná nový GVD. FRK
27.07.2006 (9:20)  
Zapominate,ze podle noveho silnicniho zakona musi autobusy pouzivajici dalnici platit mytne,cimz se zvedne cena jizdneho Praha-Brno na zhruba 180 kc,takze cast cestujicich stejne zacne pouzivat vlak
27.07.2006 (9:14)  
Pendolino nyní nejede na maximálku,současný jízdní řád je dělanej na 140km/h někde jsem to četl,v mnoha případech je to natažený.
Ta zpráva je napsaná zajímavě,uvidíme co z toho vyvedou.Místenkový bych to nechal,cena místenky 30kč je málo 200 moc,viděl bych to tak na 50-100kč.
Nyní ČD zavádí novou slevu na SCP něco o ní 750 kč pro dvě osoby starší 15+ dalo by se říc že to je rodinný protože v tý ceně jsou zahrnutý děti,platí to jen v 7 voze do vyprodání kapacity,neplatí ve vlaku 502 a 509,není možné využít bus na letiště,není možné přerušit jízdu.
27.07.2006 (8:30)  
To Honza 151: Jedná se o 1. návrh. Ten už dávno neplatí

To Karel Hampl: Porovnejte si aglomerace, kde SC zastavuje - Praha přes milión obyvatel, Hradecko-Pardubicko cca 300 000 obyvatel + spádovost Libereckého kraje pro směr Morava, Brno cca 400 000 obyvatel. Břeclav a Hohenau pohraniční stanice, dopravní význam minimální. Z mého pohledu je proto Česká Třebová nezajímavá.

A jeden postřeh - nejvíce cestujících z/do České Třebové jsou nádražáci a jejich rodinní příslušníci kteří jezdí téměř zdarma a proto pro komerční spoje nezajímaví cestující.
27.07.2006 (8:15)  
Porovnání jízdného bus/vlak je katastrofa pro vlak - EC 242Kč, bus 135-150Kč. Takže varianta - SC bude max cca 200Kč (jinak s tím nikdo nepojede) a zlevní EC (např nevybíráním příplatku nebo cca 150 Kč). Uvidíme s jakou variantou příjde Česká Drahota
27.07.2006 (8:14)  
Václav: Nevím, jestli ČD střeží návrh GVD jako oko v hlavě, ale celý návrh je třeba na http://www.vlaky.net/upload/images/cz/GVD2007_N01/navrh.pdf
registrovaný uživatel lada 
27.07.2006 (8:07)  
Tipnul bych si, ze to CD nebudou chtit mit uplne plne a aspon do te Vidne to nebudou chtit zacpat lidma jezdicimi jen vnitro na KMB za 180 Kc. Takze tipuji jako minimum 200 Kc. Ja bych tim sice nejel (mit jinou IC/EC vlakovou alternativu) ani za klasickou cenu, ale asi se dost lidi najde.

Nevite nekdo, jestli se nechystaji zmeny v SC tarifu do Ostravy? Jak uz tu nekdo zminil, tak tim jezdi studenti (levnejsi nez IC) a jinak moc lidi ne. Obsazenost cca 1/3 za cenu dosti nizsi nez TCV u noveho draheho vlaku teda nic moc.
registrovaný uživatel milan 
27.07.2006 (7:22)  
jo a ještě k jízdním dobám, i se zastávkou v ČT mělo jezdit pendolino za 2.25 (+2 min. na jedno zastavní)
registrovaný uživatel milan 
27.07.2006 (7:19)  
livingproof: No já si myslím, že kdyby jezdilo pendolino našponovaný tak to zkrátí aji víc jak o 12 minut, a co teprv až dodělají koridor
Jiří Hovorka: Globální jízdné 150Kč ti stát z Brna do Prahy snad ani nemůže. To je levnější než všechno ostatní, myslím si, že 170-200Kč by bylo tak nějak rozumné, aby nebyl moc velký odstup od SA (zákl. teď stojí 140Kč,myslím) a aby to nebylo zase o moc levnější jak ZJ. Zase je pravda, že nasadit 150Kč by znamenalo 100% vytíženost spojů, což by pravděpodobně ve finálním součtu vyšlo pro dráhy výhodněji,ale vysvětlete jim to;-)
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko