Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Praha - Jednotky pendolino splnily podmínky pro zahájení provozu na lince do Bratislavy; zástupci Českých drah a Železniční společnosti Slovensko (ŽSSK) se současně dohodli na modelu provozování rychlovlaků na lince do Bratislavy. Ty zde pojedou od nového grafikonu jako SC Slovenská strela.Během podzimu podniknou jednotky 680 několik propagačních jízd na trase Praha – Bratislava. Od 10. prosince 2006 pak denně zajistí soupravy 680 pendolino provoz na jednom páru spojů pod značkou SuperCity a názvem SC Slovenská strela. Dohodli se na tom zástupci ČD a ŽSSK na jednání v Praze v polovině července. Další dva páry spojů SuperCity vedené soupravou pendolino pojedou od prosince také z Prahy do Vídně. Spoje SC Pendolino na trase Praha – Ostrava budou provozovány minimálně ve stejném rozsahu jako v letošním roce. České dráhy tak budou všechny spoje vedené
jednotkami pendolino provozovat v kategorii SC s jednotnou úrovní služeb a s cenovým modelem umožňujícím přesně reagovat na zákaznickou poptávku na jednotlivých relacích. Spoje budou v celé trase doprovázeny personálem pro spoje SC Pendolino a poprvé v historii nabídne SC Slovenská strela spojení Prahy s Bratislavou za dobu kratší něž 4 hodiny. V případě dohody s ČSA a ŽSSK by pak i SC Slovenská strela byl provozován jako tzv. codesharový spoj s ČSA. Od 10. prosince budou v kategorii SuperCity provozovány na trati Praha – Brno - Břeclav tři páry spojů. Vedle vlaku SC Slovenská strela Praha – Bratislava pojedou další dva páry vlaků této kategorie vedené jednotkami 680 pendolino do Vídně. I pro tyto spoje je ve spolupráci s ÖBB připravována, stejně jako pro ostatní vlaky spojující Českou republiku a Rakousko, speciální tarifní nabídka.
Zdroj: výtah z tiskové zprávy ČD
CSPSV | 26.7.2006 (13:33)
Související zprávy

26.07.2006 (14:19)
Že by ČD takto zapracovaly - to se mi nechce moc věřit. Ale dálniční konkurence je velká, tak snad se to projeví. Doufám že se to vyplatí i do Pardubic a ne jen do Práglu
26.07.2006 (14:14)
Podle mě si na novém tarifu SCP dají víc záležet a vše, co dosud chybělo a tolikrát se po tom volalo, se objeví. Tedy zvýhodňování méně vytížených spojů, zákaznické (množstevní) nabídky a prodej podle vzoru leteckých společností, tedy s předstihem za pusu, těsně před odjezdem za víc atd. myslím, že slovenské IC mají v rámci tohoto systému možnost dojet z Bratislavy do Košic až dvakrát levněji než ostatními vlaky, ale taky X (?) krát dráž. Sice jsem se v minulosti vždycky zklamal, když jsem si říkal "přece na těch drahách nejsou tak blbí...", ale fakt si myslím, že spoj Brno - Praha Holešovice za 2h23min za 182,- (Z karta) + 200,- (místenka) = 382,- by byl přihláškou do Černovic (pro Pražáky: "do Bohnic"). Je to ale zajímavé, protože té drahé místenky se určitě nebudou chtít zbavit, protože jinak by se jízdné SCP dalo obejít mezinárodní jízdenkou. Varinata jakékoliv jízdné + 200,- Kč tedy asi zůstane. Ale k tomu asi už nebudou ta (beztak trochu spekulativní) kilometrická pásma a místo toho bude dáno relační jízdné (případně násobené či dělené koeficientem včasnosti nákupu, výběrem spoje atd.).
26.07.2006 (14:07)
Doufám že to pojede do Brna bez zastávky!!
26.07.2006 (13:55)
A bohužel jedou v časech, kdy se mi to hodí (alespoň v jednom směru). Buď budu jezdit dříve nebo pořizuji automobil. Uvidím co přijde levněji. Časová ztráta je stejná
26.07.2006 (13:49)
Jako SC? To si snad dělaj kozy!?!
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko











