..: Klíčová pražská nádraží vykazují za 1. pololetí souhrnný růst tržeb o 20% :..
Praha - Meziročním růstem o 20,1 % se mohou pochlubit 2 pražská nádraží - Praha hl.n. a Praha Holešovice. Praha Hlavní nádraží, které odbaví až 100.000 cestujících denně, vykázalo za 1. pololetí roku 2006 tržby z osobní přepravy ve výši 304,7 milionů korun (nárůst o přibližně 9%). U nádraží Praha Holešovice to bylo 66,5 milionů korun (nárůst o 123%). Holešovické nádraží těží hlavně z vlaků vyšší kvality. Dle ČD stojí za zvýšením tržeb zavedení spojů SC Pendolino, které přivedlo nové zákazníky. Ti prý zakupují plné jízdné bez aplikací slevových modelů. Po sečtení tržeb obou nádraží tak činily společné tržby 371,2 milionů Kč (souhrnný nárůst asi o 20 %).

Mezinárodní přeprava

V oblasti mezinárodní přepravy činily tržby 154,6 milionů Kč (nárůst o 6,3%). Tento ukazatel koresponduje s nárůstem počtu zahraničních turistů v České republice. Pořádány jsou tzv. trojúhelníkové zájezdy, které využívají hlavně turisté z Japonska a USA. Mnoho občanů cizích zemí také začalo údajně využívat spoje SC Pendolino při cestách za památkami (př. Olomouc) nebo obchodními jednáními na severní Moravě.

zdroj: Tisková zpráva ČD

foto: ČD


CSPSV | 22.8.2006 (16:46)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Dopravci

Weitere aus ČR Praha


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer pekař 
26.08.2006 (18:56)  
OLDA_K;to jste mě teď pobavil.Já si opravdu nemyslím,že průměrný cestující chodí diskutovat na zelpage:)))
Editor oder ŽP Admin NIcKON  mail  
24.08.2006 (11:19)  
ad MZ: Tuhle sumu slyším poprvé, asi jsem se stal sám obětí nějaké dezinformace médií. Btw, kolik stály ony nedodělané soupravy na Zličíně? Kolik stály homologační procedury? Kolik stála celoplošná reklamní kampaň na Pendolino? Kolik stála blamáž s poruchovými soupravami? Od diskutéra vašeho formátu bych nečekal, že vytáhnete jen s prostou pořizovací cenou (nebo co to je vlastně za částku).
23.08.2006 (19:39)  
ad NIcKON : kdepa jste vzal informaci o deseti utopených miliardách ?
Těch sedm zbytečných souprav (49 vozidel) je za cca 4,7 miliardy …

Tržby v Holešovících musely narůst logicky na základě skutečnosti, že odtud jezdí Potěmkiny.
Je možné, že ta zpráva je trochu zkreslená proto, že na "Holešovice" se vykazuje tržba uskutečněná v jiných ŽST, ale jako nástupní stanice je uvedena Praha – Holešovice. S ohledem na Potěmkiny by totiž taky musela výrazným způsobem narůst tržba v Ostravě jak na HLN, tak ve Svinově …
Registrierter Benutzer IJP  mail  
23.08.2006 (16:59)  
Jenže ono to věčné blábolení o Pendolínu není jen práce mistifikátora Ondrůje. Když teda jsou tiskové zprávy pro laickou veřejnost, tak Železničář je už nevim pro koho. Co číslo, to článek o Pendolínu nebo alespoň se o Pendolinu zmiňující (a většinou je tam těch hned článků několik).
Registrierter Benutzer waszyn 
23.08.2006 (15:16)  
semík:
správná úvaha jenom potvrzující naprostou zbytečnost této tiskové zprávy.
Registrierter Benutzer Semík  mail  
23.08.2006 (14:13)  
Když jsem prodal minulý rok 10 rohlíků po 1,-Kč měl jsem tržbu 10,-Kč. Letos prodávám rohlík za 10,50-Kč. Prodám jich opět 10 a mám světe div se tržbu o 50% větší než minulý rok. Musím mít více cestujících abych zvětšil tržbu? Ne stačí zdražit jízdné. ( např místenky pro pendolino, zpáteční jízdné, KMB, Z karta.)
Registrierter Benutzer Olda_K  mail  
23.08.2006 (14:00)  
nickon: já nejsem zaměstnanec společnosti, já jsem veřejnost, a remcám právě proto, že se mi tom něco nezdá.
Editor oder ŽP Admin NIcKON  mail  
23.08.2006 (13:47)  
lada: ČD v Pendolinu utopily 10 miliard, které by byly naléhavě potřeba jinde. K tomu ještě ostuda s jejich (ne-)spolehlivostí, dovedu si proto velmi dobře představit tlak na tiskového mluvčího, aby se setsakra snažil zlepšovat dobré jméno dotyčného produktu. Ano, skutečně platí čím více, tím lépe, podle zlaté goebbelsovské poučky "stokrát opakovaná lež se stává pravdou".
Editor oder ŽP Admin NIcKON  mail  
23.08.2006 (13:41)  
waszyn, Olda_K. a další: Tiskové zprávy nebývají určeny pro zaměstnance společnosti, ale pro informování veřejnosti, pokud možno s kladnými účinky. Tak nechte remcání a prostě to ignorujte. Nebo kritizujte, ale pak doplňte, o čem by měl pan Ondrůj psát, ne o čem by neměl.
Registrierter Benutzer waszyn 
23.08.2006 (11:26)  
existuje nějaká studie kde se vzali ti cestující kteří nyní jezdí pendolínem?
já osobně neznám nikoho kdo by zanechal ježdění autem a šel do pendolína. osobně to tipuju na bývalou klientelu 1.třídy IC/EC, část klientely 2.třídy IC/EC a přes školní rok studenty z Ostravska, kterých v IC/EC během roku povážlivě ubylo. navíc začala jezdit SA, která odčerpává taky pár set cestujících denně. čili bych si dovolil říct, že nárust tržeb v holešovicích VŮBEC neznamená nové cestující!
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko