Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Paris – Společnost DB objednala u francouzského koncernu Alstom 37 regionálních vlkaů za 160 milionů €. Podle Alstomu byla ve smlouvě zakotvena opce na dodávku dalších 42 jednotek. Jedná se o typ Coradia Lirex, který pojme 450 cestujících. Vlaky by měly být dodány v letech 2008 až 2011 a do provozu by měly být nasazeny na tratích v okolí bavorského Augsburgu. Nejvyšší rychlost činí 160 km/h.
zdroj: Bahnnews, foto: IHK Braunschweig
CSPSV | 13.9.2006 (0:00)
Související zprávy

15.09.2006 (21:29)
Proč tu nemáme Desiro, já chci Desiro!
Svědek: spokojen ?
Svědek: spokojen ?
14.09.2006 (21:10)
chyba - 4,3 milionu EURO
14.09.2006 (21:09)
Podle zveřejněého údaje příjde jedna souprava na 4,3 EURO;
DESIRO (BR 642 DB) dle údaje na http://www.db-baureihen.de/ stojí "jen" 3,3 milionu EURO. Pokud ten obrázek není je "ilustrace", pak je DESIRO vůči této soupravě jen takový chudý "drahý" příbuzný, asi tak jako EJ 680 ČD vůči soupravám "rodiny ICE", zejména vícesystémové BR 406 s kostrukční rychlostí 330 km/h, kapacitou 406 míst, kterou lze zvýšit a cenou 18,9 milionu EURO za jeden vlak, což je zhruba o 100 milionů levnější než "Pendolino". (Chudým příbuzným je i vůči 15 let starým soupravám ICE1, které jsou "pro opotřebovanost" modernizovány …)
Nové elektrické a motorové jednotky SNCF jsou skutečně parádní a v cestovním komfortu jsou o jednu kategorii výše než ono vychavalované Desiro … nestačil jsem se divit jakou krásnou třídílnou soupravou jsem jel Sp vlakem na trase Lyon - Dijon. Mnohem lepší úroveň než na rychlíku Boulogne – Paris Nord …
DESIRO (BR 642 DB) dle údaje na http://www.db-baureihen.de/ stojí "jen" 3,3 milionu EURO. Pokud ten obrázek není je "ilustrace", pak je DESIRO vůči této soupravě jen takový chudý "drahý" příbuzný, asi tak jako EJ 680 ČD vůči soupravám "rodiny ICE", zejména vícesystémové BR 406 s kostrukční rychlostí 330 km/h, kapacitou 406 míst, kterou lze zvýšit a cenou 18,9 milionu EURO za jeden vlak, což je zhruba o 100 milionů levnější než "Pendolino". (Chudým příbuzným je i vůči 15 let starým soupravám ICE1, které jsou "pro opotřebovanost" modernizovány …)
Nové elektrické a motorové jednotky SNCF jsou skutečně parádní a v cestovním komfortu jsou o jednu kategorii výše než ono vychavalované Desiro … nestačil jsem se divit jakou krásnou třídílnou soupravou jsem jel Sp vlakem na trase Lyon - Dijon. Mnohem lepší úroveň než na rychlíku Boulogne – Paris Nord …
14.09.2006 (19:54)
Fixi: tenhle překlep mi už taky párkrát zamotal prsty :-)))
14.09.2006 (19:43)
nemělo by být "vlaků" místo "vlkaů" ?
14.09.2006 (18:21)
Tak schválně kdo jako první tu začne fňukat, že u nás nemáme desira - už tu ty plky dlouho nebyly :o)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko











