Čelákovice - Stavba dlouho slibované zastávky Čelákovice-Jiřina na trati 231 v km 6,8 - 7,1 začne v pondělí 25.9.2006. Zhotovitelem stavby je společnost Viamont a. s. z Ústí nad Labem. Původním investorem zastávky bylo město, nyní je to SŽDC. Od GVD 2003/2004 je zastávka Čelákovice-Jiřina zařazena v jízdním řádu. V provozu bude zastávka od neděle 10.12.2006, kdy začíná platit nový jízdní řád. Kvůli stavební činnosti budou probíhat i noční (0:50 - 4:30) a denní (8:00 - 20:00) výluky. Oficiální termíny ještě nebyly schváleny, ale bude se jednat o druhou polovinu října a první polovinu měsíce listopadu. V nově otevřené zastávce budou zastavovat všechny osobní vlaky.
Jedno z mnoha jednání o nové železniční zastávce se uskutečnilo symbolicky dnes, kdy se koná Den bez aut.
Poslední otevřenou zastávkou na trati Kolín - Nymburk - Lysá nad Labem - Praha byla zastávka v Ostré (2.12.2005). V roce 2007 by pak měla začít stavba zastávky Praha Rajská zahrada, která bude do provozu uvedena o rok později. Na území Čelákovic budou od 10.12.2006 železniční stanice Čelákovice (231, 074, 233 - provoz na této trati bude od stejného data zastaven) a 2 zastávky - Čelákovice zastávka (074) a Čelákovice-Jiřina (231) mezi žst. Čelákovice a Lysá nad Labem. Stanice i obě železniční zastávky se nacházejí v tarifním pásmu 2 PID.
CSPSV | 22.9.2006 (12:39)
Související zprávy

25.09.2006 (7:54)
Jen pro informaci - pilně už se buduje taky zastávka Brno Lesná, měla by být otevřena od nového GVD. Na jízdní doby by zastávka neměla mít vliv, s její aktivací by měla zaniknout neveřejná zastávka v Maloměřicích ...
22.09.2006 (21:09)
Myslím že Ostrá nemá zase tak slabou frekvenci (jako elektrotechnick toto slovo v tomto významu nesnáším, vždyť to není kmitočet), akorát se pozastavuji nad instalací "pragotronu" (digitálního) v této zastávce. Čtyřkoly jsou OK, zato sousední Pyšely se měly původně při koridorizaci zrušit.
22.09.2006 (13:53)
Jenže Čtyřkoly a Zlonín jsou přímo uprostřed obytné zástavby, cestující chodili do Lštění a Měšic. Ve Lštění na 212 od té doby ubyly nějaké vlaky ve Zloníně došlo k redukci autobusů tak si lidi vykřičeli zastávky. Ono všechno souvisí se vším. Takové monstrum, jako je 471 samozřejmě není vhodné k obsluze tratí s mnoha zastávkami. Když se průvodčí vyskytne zrovna uprostřed horního patra, musí sejít dolů, dát kolkovanou žádost 2 puberťákům, kteří sedí na schodech, překročit 2 psy a obejít 1 kočárek, vylézt na nástupiště a zapískat, za tu dobu je 451 v následující zastávce. To by se musely změnit předpisy, nebo prodloužit vlaky vedené 471 aby jezdily poloprázdné.
22.09.2006 (12:49)
To se na 231 pořád vedou pře o zastavování rychlíků a osobákům se zahušťuje zastavování, což samozřejmě není bez odezvy na jízdní doby. Zajímala by mne frekvence na zastávce Ostrá, možná i v souvislosti s frekvencí sousední zastávky. Pro srovnání - vím, že na 221 měly Čtyřkoly, kde už se staví přes 10 let, hned od začátku značnou frekvenci. Od té doby se počet obyvatel ještě mírně zvýšil. Navíc tam je hustá rekreační doprava.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- administratorzy
Info
informacni okenko











