Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Loket - To je otázka, na kterou se snaží nalézt odpověď zástupci měst a obcí v Karlovarském kraji, jimiž tato krásná trať prochází. V provozu je nyní úsek Nové Sedlo u Lokte - Loket, který však bude od nového GVD prodloužen o zhruba 800 metrů do stanice Loket - předměstí (kvůli lepší návaznosti na autobusovou dopravu v rámci systému IDOK). Zprovoznění této části trati, která je "obohacena" o ocelový most a tunel, si vyžádá investici okolo 2,7 milionu korun. Důkazem zchátralosti je i fakt, že traťoví dělníci musí pražce a kolejnice vyměňovat ručně. Dále bude nutné obnovit zabezpečovací zařízení a návěstidla. Na 15 km dlouhý úsek z Lokte do Krásného Jezu je v současné době připraveno několik projektů na její využití. České dráhy zde železniční dopravu provozovat nechtějí, kompletní oprava by stála 200 milionů korun. Hornoslavkovská radnice radikálně prosazuje vybudování cyklostezky, loketští by chtěli trať zachovat pro nepravidelnou dopravu nebo turistické vlaky. Petr Šimral, jehož firma Railtrans stojí za společností Loketské místní dráhy, by byl ochoten trať za 30 milionů postupně opravit. Odmítl odkoupení trati za 17 milionů korun z důvodu neadekvátního poměru ceny a stavu.
Zdroj: MF Dnes
Calvera
| 26.9.2006 (22:31)
| 26.9.2006 (22:31)Související zprávy

| 1 2 | Zpráv na stránku: |
27.09.2006 (11:20)
Neni to tak davno, co C(S)D prohlasovaly, ze oprava trate by stala 300 MKc... Co vim z tisku, tak prodej obzvlaste ZD vubec jednoduchy nebyl. Pote, co sdruzeni obci investovalo miliony do novostavby trate, najednou vsichni na sliby o prevedeni jiz fungujici trate velice rychle zapomeli a sdruzeni stalo hodne usili, aby toho dosahli...
27.09.2006 (10:52)
Dráha se prostě snaží nahrabat kde se dá. Když je hrabání nemožné a je velký tlak z jiných subjektů, tak prodej jde celkem jednoduše (JHMD, ŽD)
27.09.2006 (9:01)
Někde to dráha prodat za rozumnou cenu nechce. Jinde se toho ráda zbavuje, ale soukromník samozřejmě nemá na údržbu......
27.09.2006 (8:59)
Nesrovnalosti v počtech - obnovení provozu v úseku 0,8km, kde je tunel, most a nová zastávka za 2,7 milionu, a 15km za 200 milionů. Kde je zakopaný pes? V nechuti s tratí něco dělat? Postoj Slavkovské radnice nechápu.
27.09.2006 (8:26)
Stancl: Taky to moc nechapu. Podivejete se na Zubrnickou zeleznici jaky maji problemy s odkoupenim trati "za rozumnou cenu". Viz http://www.zmz.cz/.
27.09.2006 (7:59)
Ona by nešla udělat cyklostezka o kousek vedle? Vzpomínáte jak byl neřešitelný problém cyklostezka Dolní Žleb - Schöna. Radní tvrdily, že to nepřipadá v úvahu. Dneska je ve svahu pod tratí cyklostezka. Raději bych viděl zachránit trať a někde pod ní cyklostezku.
Jinak jestli přijdou všechny dráhy s tím, že soukromníkovi hoděj na hlavu starost i infrastrukturu no tak to chudák Petr Šimral. stejnou zlobu mu dělá DB Eibau - Seifhennersdorf a teď ještě Nové Sedlo u Lokte - Loket slušné klacky pod nohy.
Jinak jestli přijdou všechny dráhy s tím, že soukromníkovi hoděj na hlavu starost i infrastrukturu no tak to chudák Petr Šimral. stejnou zlobu mu dělá DB Eibau - Seifhennersdorf a teď ještě Nové Sedlo u Lokte - Loket slušné klacky pod nohy.
26.09.2006 (23:09)
Té trati by byla škoda (letos jsem si ji "projel" na běžkách). Nechápu proč chce Horní Slavkov cyklostezku, myslím že moderní přímé vlaky do KV by městu pomohly více. Na trati do Lokte předměstí by se musely opravit dva tunýlky, jeden kamenný viadukt a pár dalších mostů.
Na druhou stranu do Krásného Jezu jsou další tři viadukty a tunýlek (a rozpadající se zářezy), tam by se hodila ta cyklostezka, ale to by chtělo někoho hodně štědrého.
Na druhou stranu do Krásného Jezu jsou další tři viadukty a tunýlek (a rozpadající se zářezy), tam by se hodila ta cyklostezka, ale to by chtělo někoho hodně štědrého.
26.09.2006 (23:06)
Škoda že sem nejdou dávat obrázky. To by bylo autíček... Některé i po té uvažované cyklostezce.
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Logowanie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- administratorzy
Info
informacni okenko










