Brno - Minulý týden byl uskutečněn výběr osob pro čtrnáctičlenný tým pro spoje SC Pendolino, které od 10.12.2006 začnou jezdit i na jižní větvi. Střediskem stevardů bude stanice Břeclav a těchto 14 stevardů se připojí k třicetičlenému týmu SCP ze stanice Bohumín, který doprovází spoje SC Pendolino na severní větvi. Stevardi Českých drah budou vlak SC Slovenská strela doprovázet až do Bratislavy.
Spoje na jižní linii budou provozovány za stejných podmínek jako na trase Praha - Ostrava. Brno s Prahou bude spojeno 3x denně - SC Slovenská strela (Brno odj. 7:07, Praha příj. 9:30), SC Johann Gregor Mendel (Brno odj. 15:07, Praha příj. 17:30) a SC Smetana (Brno odj. 17:07, Praha příj. 19:30). Z Prahy do Brna budou spoje jezdit následovně - SC Johann Gregor Mendel (Praha odj. 8:26, Brno příj. 10:49), SC Smetana (Praha odj. 10:26, Brno příj. 12:49) a SC Slovenská strela (Praha odj. 18:26, Brno příj. 20:49). Dva spoje pojedou do Vídně a jeden do Bratislavy.
V souvislosti se zavedením SCP dojde také k rozšíření služeb ve stanicích Brno hlavní nádraží a Břeclav. V obou budou v návaznosti na zavedení spojů otevřeny speciální čekárenské zóny pro cestující první třídy spojů ČD a ČSA - ČD LOUNGE; jízdenky do Brna a Břeclavi bude možné zakoupit s platební kartou přes internet.
Od prosince Brno - Praha za méně než 160 Kč
V tiskové zprávě se uvádí, že nabídka bude na trase Brno – Praha výhodnější, než byla například bývalá relační sleva za 160 Kč. Současně bude tato nabídka znamenat zcela nový přístup Českých drah v nabízení služeb jednotlivým skupinám cestujících – a to v rámci celé České republiky. Bližší podrobnosti budou upřesněny v měsíci listopadu před zahájením platnosti nového jízdního řádu. Není však jasné, zda tato sleva bude platit i ve spojích SC Pendolino.
zdroj: Tisková zpráva ČD

Já netvrdím, že se to nemůže v ojedinělých případech stát (chlast se najde u každé profese), ale začít tady tvrdit, že vlakové čety jezdí permanentně na mol, aniž byste to jakkoliv doložil, je celkem nefér.
No zalezi, co na tom EC zrovna jede. Něco jiného je Negrelli s vozy Bmee a něco jiného Vindobona DB.
V tom druhém případě se pak liší v tom, že tam máte zásuvky, více prostoru na nohy, velká okna, koberec, elektronické místenkování, restaurační vůz, až 30 míst pro jízdní kola, LCD displeje na představcích,... To vše samozřejmě ve prospěch tohoto EC :)
a palivové, bezpečnostní, místenkové, supercityové atd. příplatky i se slevou za vstupu na nádraží na XXX. :))
Tak třeba tak, že tento personál prochází z části výcvikem u ČSA v jejich výcvikovém centru. A v jejich image i stylu jednání je to hodně znát. Také jsem se nikdy při cestě s SCP nestkal, že by někdo z nich nebyl upravený případně byl pod vlivem alkoholu. To druhé je věc, která se třeba v R a i EC/IC stává zcela běžně.
to M. Zikmund: busy jezdí za ceny kolem 140 - 150 Kč, takže není důvod nabízet lepší službu za nižší cenu. Stačí mít cenu +- stejnou a ne o 150 - 200 Kč vyšší (jo, taky mne to překvapilo, ale cena pro "normálního cestujícího" je 354 korun - děs běs).
to Strnda: soukromníci budou tvořit ceny úplně stejně - pojedou za tolik, kolik budou cestující ochotní zaplatit. A to je do Ostravy prostě víc, než do Brna (v přepočtu na km) ...
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Correspondent or Member of ŽelPage,
- Editor or ŽelPage Administrator
Before you insert your comment, you have to log on or register.











