..: ČD plánují v roce 2007 realizovat klíčové investice za více než 2,7 mld. Kč :..
CityElefantČeská republika - Více než 2,27 miliardy korun půjde na modernizaci vozového parku osobní i nákladní dopravy. Zmodernizováno bude 310 vozů nákladní dopravy a pořízeno či modernizováno 90 vozů osobní dopravy. Za tuto sumu bude pořízeno 6 příměstských jednotek řady 471 City Elefant od Škody Transportation (1,028 mld. Kč) - jednotky jezdí v Praze, Středočeském, Ústeckém a Pardubickém kraji. Nově začnou jezdit od prosince i v Moravskoslezském kraji, mj. na nově elektrizované trase Opava-východ - Ostrava-Svinov. Dále bude pořízeno 24 dvouvozových a 7 třívozových jednotek Regionova za 750 mil. Kč (letos bylo do provozu nasazeno 9 jednotek za 190 mil. Kč) od společnosti Pars Nova. 130 mil. Kč vynaloží ČD na modernizaci 5 přípojných vozů 054 a 5 řídicích vozů 954 pro regionální vlaky na neelektrizovaných tratích. Zároveň chtějí dráhy dovybavit 43 vozů dálkové dopravy 1. i 2. třídy klimatizací. V nákladní dopravě bude zmodernizovano celkem 100 vozů řady Roos a 120 vozů řady Falls. Celkový objem investic pro modernizaci vozů nákladní dopravy činí 190 mil. Kč.

Okolo 300 mil. korun se pohybuje investice do výstavby stabilní myčky kolejových vozidel v Praze a 110 mil. Kč bude investováno do výstavby veřejných kontejnerových terminálů v Lovosicích a Brně. Modernizace nádražní infrastruktury není v celkové částce zahrnuta. České dráhy tak v roce 2007 investují do klíčových projektů 2,71 miliardy korun.

Tisková zpráva ČD

Payus Poslat mail autorovi | 24.10.2006 (16:03)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Dopravci

Weitere aus Česká republika (celá)


  1 2      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer Karboxilas  mail  
25.10.2006 (22:55)  
Venca Burgán: Ten tvůj první příspěvek mi prosím přelož do češtiny.
25.10.2006 (19:44)  
Tato investice se v praxi ztratí jak jehla v kupce sena.Tímto tempem než dodají poslední 60 jednotku 471 tak tu první budou moc sešrotovat.Chce to, aby naše skvělé strojírenské firmy měli výborné manažeři,kteří udělají dobrý kauf mimo hranice ČR.Když se podíváte na stránky mdcr.cz ročenka dopravy zjistíte,že stát dává na opravu silniční dopr.cesty oproti žel.dopr.cesty více jak 1/3 navíc.Jak mají být žel.dopravci tedy konkurence schopní.Každej dobrej nápad je vítanej!!!!
25.10.2006 (19:37)  
Přeci my jsme vyspělej západ tak proč nějaký šroty od poláků za hříšní peníze(východ),vždyt stojí mil.zlotých.Kdyby aspoň souhlasily 835,případně s tou novelizovanou,čumákem se podobala Desiru 642.Přeci aspoň nějak splacenej dluh a na ty naše koleje ideální.
25.10.2006 (17:32)  
Vsechno kecy a sliby.
Registrierter Benutzer mah 
25.10.2006 (13:34)  
to Jugy - ok, trosku jinak
mezi kterymi dvema zeleznicnimi stanicemi UL kraje jezdi 471?
roudnice je konecna vlaku z UL a Phy, smerem na UL a dale na trati DC-UL-CV pak jezdi jen stare 460
Korrespondent oder ŽP Mitglied Payus  mail  
25.10.2006 (13:22)  
Luxian:
vypadá to moc dobře...a úplné šméčko to asi taky nebude,když si je koupilo i italské Bari.A otázka peněz...no to by se chtělo zeptat někoho v těch "dokonalých" ČD...
Registrierter Benutzer Luxian  mail  
25.10.2006 (12:43)  
Mě spíš zaráží slovo "klíčové" v nadpise článku. Zajímalo by mě, co je na těch investicích tak klíčového. Pořízení pár vagonů a postavení myčky mi klíčové příliš nepřipadá. Jo, kdyby například dráhy hodlaly nakoupit 200 novývh vagonů 2. třídy pro dálkovou dopravu, to by se možná za klíčové dalo považovat, ale tohle ne.

Mimochodem, nevíte někdo, jaký rozdíl je v ceně mezi modernizovanými 814 a novými motorovými jednotkami od PESA Bydgoszcz? Myslím si, že zas takový rozdíl to nebude, ale ve výkonostních charakteristikách a celkovém designu jsou výrobky od PESA trochu někde jinde...
viz: http://www.pesa.pl/
24.10.2006 (22:00)  
5 ks 054, to věru není moc. Když uvážím, že 053 jsou mnohdy v hrozném stavu a v zimě často nepoužitelné, tak to opravdu teda nevím :-(
Korrespondent oder ŽP Mitglied Adam  mail  
24.10.2006 (21:58)  
mah: TO je umeni tiskoveho mluvciho. 471 delaji primestkou dopravu v Praze, ale jde to napsat i takto... :-D
24.10.2006 (21:26)  
Nevíte, jestli ČD plánují nějakou obnovu vozového parku také v Plzeňském kraji...? Díky za odpověď
  1 2      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko