..: ÖBB uvedou do plného provozu "Severní dráhu" :..
Stavební práce na Nordbahn, ÖBBHohenau - V pondělí 13.11.2006 uvedou opět do plného provozu ÖBB "Severní dráhu - Nordbahn", která byla poničena během povodní v březnu letošního roku. Náklady na rekonstrukci činí 40 mil.€ a do pondělí budou ukončeny veškeré rekonstrukční práce mezi Angernem a Drösingem. Od pondělí bude moci zhruba 150 vlaků jezdit opět na obou kolejích Nordbahn maximální rychlostí 120 km/h. Rekonstrukce trati byla rozdělena na 3 etapy.

zdroj a další info v německém jazyce: Tisková zpráva ÖBB


CSPSV | 9.11.2006 (20:14)
Related newsopen/close

More on Stavby a projekty


12.11.2006 (19:48)  
Máte zcela pravdu … možná vám něco říká jméno Tomáš Baťa.
Tento pán byl "ekonomickým" vzděláním vyučený švec, který se řídil ekonomickou zásadou – nejsem tak bohatý, abych si mohl kupovat levné věci. Přesto anebo právě proto se mu podařilo vybudovat ekonomicky fungující podnik; později se stal "první spolupracovník", jak byl označován starostou ve Zlíně … Po tragické smrti řidíl v témže ekonomickém duchu podnik jeho nevlastní bratr Jan Antonín Baťa …
ÖBB se řídí "moudrostí" pánů Baťů, zatímco česká ekonomika (nejen České dráhy a projektakti koridorů) se touto moudrostí neřídí.
Nikdo není například schopen vysvětlit, k čemu se v rámci modernizace úseku Zábřeh na Moravě – Česká Třebová vybudovalo v žst. Rudoltice v Čechách šest nástupištních hran …
Projekty na vámi popsané blbosti totiž nejsou doloženy trakčními výpočty, zda je vůbec z hlediska vlakové dynamiky na tak krátkém úseku dosáhnout příslušné rychlosti a o kolik se zkrátí jízdní doby ve srovnání se zvýšenou spotřebou energie …
Bohužel zprávy NKÚ, přesněji řečeno kontroly tohoto úřadu se vůbec tímto plýtváním nezabývají a podobně to nezajímá sdělovací prostředky …
Registered user mira 
11.11.2006 (22:02)  
Těch 11 km je sice k ničemu ale např na trati z Přerova do Hranic je takových a mnohem kratších úseků s zvýšenou/sníženou rychlostí mnohem víc tak např Přerov - Lýsky cca 4 km - 110km/h pak 2,5km 130 dále přes žst Prosenice 120, 1.8km opět 130, dále do Lipníka 110 Lipník- přerovské zhlaví 100 atd.
11.11.2006 (21:11)  
Ve strategických plánech ÖBB je "modernizace" celé na rychlost 160 km/h + změna směru jízdy. Zvýšení traťové rychlosti musí být spojeno s prodloužením zábrzdné vzdálenosti mezi předvěstí a vjezdovým nebo oddílovým návěstidlem. Zvýšit rychlost jen na úseku dlouhém 11 km je celkem k ničemu.
Registered user Qaws 
11.11.2006 (10:57)  
Svědek: takže vyšší rychlosti mohou být jen na koridorech..?
11.11.2006 (1:06)  
Nemohli, v Rakousku není trať Vídeň-Hohenau vedená jako koridor.
Registered user Qaws 
10.11.2006 (17:08)  
Když to opravovali, tak mohli i nepatrně zvýšit rychlost ze 120km/h třeba na 130km/h nebo 140km/h...
Registered user comar 
10.11.2006 (1:00)  
Ono se vlastne uz nekolik tydnu jezdi podle normanliho jizdniho radu. V jednom miste je prujezdna pouze jedna kolej, takze dochazi obcas ke zpozdeni do 10min. (teda aspon v uplynulych tydnech to tak byvalo). Navic byly 2 vlaky nekdy strasne brzo rano nahrazeny autobusy. Zadne vetsi mimoradnosti tam uz od leta nejsou.
09.11.2006 (21:35)  
Jen doufám, že se to v březnu zase nespláchne!

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko