..: RT Express nemá zatím schváleny lokomotivy :..
Ilustrační fotoOstrava - Již za měsíc vyjede první soukromý dálkový vlak InteCity RT Express. Provozovatel RAILTRANS oznámil další slevy. "Časem představíme i věrnostní karty pro stálé zákazníky," tvrdí jednatel firmy Petr Šimral. RT Express bude mít šest vozů - jeden vůz restaurační, jeden vůz 1. třídy, dva vozy 2. třídy, jeden tichý vůz 1. a 2. třídy a jeden kuřácký vůz 1. a 2. třídy. Railtrans se ale obává problémů s lokomotivami ES64F4 od poolu Siemens Dispolok, které zatím neschválil drážní úřad. "Výrobce zatím neodstranil problém s elektronickou kompatibilitou," uvedl Jiří Pospíšil z DÚ. "Máme připraveno náhradní řešení," tvrdí Šimral, ale toto řešení tají. Spekuluje se o vybraných starších lokomotivách, které by ale měly stíhat nastavené jízdní doby.

Na relaci Praha - Ostrava začíná konkurenční boj mezi Českými drahami a Railtransem. Obě společnosti se začínají předbíhat s výhodnějšími tarifními nabídkami - nejlevnější, ale pouze pro vybrané zákazníky, mají ČD za 140 Kč (a to v R/Ex/IC/EC - eLiška), resp. 226 Kč (SC Pendolino); naopak nejvýhodnější jízdné pro všechny cestující bez určování dalších podmínek nabízí RT za 240 Kč.

Zdroj: MF DNES


Samir Lepara | 9.11.2006 (20:31)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Tarify

Weitere aus Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 ... 12      Zpráv na stránku:   
13.11.2006 (9:11)  
A nemá náhodou Railtrans Desira? Co když je spojí třeba 3 dohromady a vyjedou? Vždyť už jednou jeli Desirem do Ostravy na ČRD.
13.11.2006 (0:47)  
Myslím, že tady ještě nepadla nejreálnější varianta - Railtrans bude nakonec nasazovat ty svoje Uerdingeny. :P
13.11.2006 (0:44)  
zaosai: To není vůbec špatný nápad, po některých fantasmagoriích, které tady byly k vidění. :D
Registrierter Benutzer zaosai  mail  
12.11.2006 (23:13)  
Konečně dobré čtení z oboru sci-fi.Jsem taky zvědav s čím a zda budou jezdit.Uvidíme za pár dní.Jen jsem si vzpoměl,že by mohly jezdit s Albatrosama,jen škoda,že stojí 498 106.To bychom asi koukaly .Těch 120 knúhod. to taky dokáže jezdit a vrátila by se nám pára na koleje.Možná by se někde našel i agregátový vůz na topení.
12.11.2006 (21:54)  
Byla to JPP. Sorry. Mmch, jak je to se schvalovacím procesem 1216?
12.11.2006 (21:50)  
samlep: MÁV ale mají 1116, ne 1216, takže maďarské lokomotivy asi těžko.
12.11.2006 (21:42)  
1216. Pokusím se ze Šimrala zítra mailem něco vytáhnout. ;-)
Registrierter Benutzer havo 
12.11.2006 (21:40)  
A jaké lokomotivy od MÁV by to měli být? Elektriky určitě ne, protože Maďaři nemají stejnosměrnou trakční soustavu.
12.11.2006 (21:34)  
Já mám info, že by to měl být od MÁV.
Registrierter Benutzer @ld@  mail  
12.11.2006 (21:05)  
tak es 362 zrovna moc není(aspoň co já vím) tak si myslím že i s peršingy to není slavné.....o těch bobinách si myslím to samé.
  1 2 3 4 5 ... 12      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko