Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Ostrava - Již za měsíc vyjede první soukromý dálkový vlak InteCity RT Express. Provozovatel RAILTRANS oznámil další slevy. "Časem představíme i věrnostní karty pro stálé zákazníky," tvrdí jednatel firmy Petr Šimral. RT Express bude mít šest vozů - jeden vůz restaurační, jeden vůz 1. třídy, dva vozy 2. třídy, jeden tichý vůz 1. a 2. třídy a jeden kuřácký vůz 1. a 2. třídy. Railtrans se ale obává problémů s lokomotivami ES64F4 od poolu Siemens Dispolok, které zatím neschválil drážní úřad. "Výrobce zatím neodstranil problém s elektronickou kompatibilitou," uvedl Jiří Pospíšil z DÚ. "Máme připraveno náhradní řešení," tvrdí Šimral, ale toto řešení tají. Spekuluje se o vybraných starších lokomotivách, které by ale měly stíhat nastavené jízdní doby.
Na relaci Praha - Ostrava začíná konkurenční boj mezi Českými drahami a Railtransem. Obě společnosti se začínají předbíhat s výhodnějšími tarifními nabídkami - nejlevnější, ale pouze pro vybrané zákazníky, mají ČD za 140 Kč (a to v R/Ex/IC/EC - eLiška), resp. 226 Kč (SC Pendolino); naopak nejvýhodnější jízdné pro všechny cestující bez určování dalších podmínek nabízí RT za 240 Kč.
Zdroj: MF DNES
Samir Lepara | 9.11.2006 (20:31)
Zusammenhängende Nachrichten

13.11.2006 (9:11)
A nemá náhodou Railtrans Desira? Co když je spojí třeba 3 dohromady a vyjedou? Vždyť už jednou jeli Desirem do Ostravy na ČRD.
13.11.2006 (0:47)
Myslím, že tady ještě nepadla nejreálnější varianta - Railtrans bude nakonec nasazovat ty svoje Uerdingeny. :P
13.11.2006 (0:44)
zaosai: To není vůbec špatný nápad, po některých fantasmagoriích, které tady byly k vidění. :D
12.11.2006 (23:13)
Konečně dobré čtení z oboru sci-fi.Jsem taky zvědav s čím a zda budou jezdit.Uvidíme za pár dní.Jen jsem si vzpoměl,že by mohly jezdit s Albatrosama,jen škoda,že stojí 498 106.To bychom asi koukaly .Těch 120 knúhod. to taky dokáže jezdit a vrátila by se nám pára na koleje.Možná by se někde našel i agregátový vůz na topení.
12.11.2006 (21:54)
Byla to JPP. Sorry. Mmch, jak je to se schvalovacím procesem 1216?
12.11.2006 (21:50)
samlep: MÁV ale mají 1116, ne 1216, takže maďarské lokomotivy asi těžko.
12.11.2006 (21:42)
1216. Pokusím se ze Šimrala zítra mailem něco vytáhnout. ;-)
12.11.2006 (21:40)
A jaké lokomotivy od MÁV by to měli být? Elektriky určitě ne, protože Maďaři nemají stejnosměrnou trakční soustavu.
12.11.2006 (21:34)
Já mám info, že by to měl být od MÁV.
12.11.2006 (21:05)
tak es 362 zrovna moc není(aspoň co já vím) tak si myslím že i s peršingy to není slavné.....o těch bobinách si myslím to samé.
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko











