Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Ostrava - Již za měsíc vyjede první soukromý dálkový vlak InteCity RT Express. Provozovatel RAILTRANS oznámil další slevy. "Časem představíme i věrnostní karty pro stálé zákazníky," tvrdí jednatel firmy Petr Šimral. RT Express bude mít šest vozů - jeden vůz restaurační, jeden vůz 1. třídy, dva vozy 2. třídy, jeden tichý vůz 1. a 2. třídy a jeden kuřácký vůz 1. a 2. třídy. Railtrans se ale obává problémů s lokomotivami ES64F4 od poolu Siemens Dispolok, které zatím neschválil drážní úřad. "Výrobce zatím neodstranil problém s elektronickou kompatibilitou," uvedl Jiří Pospíšil z DÚ. "Máme připraveno náhradní řešení," tvrdí Šimral, ale toto řešení tají. Spekuluje se o vybraných starších lokomotivách, které by ale měly stíhat nastavené jízdní doby.
Na relaci Praha - Ostrava začíná konkurenční boj mezi Českými drahami a Railtransem. Obě společnosti se začínají předbíhat s výhodnějšími tarifními nabídkami - nejlevnější, ale pouze pro vybrané zákazníky, mají ČD za 140 Kč (a to v R/Ex/IC/EC - eLiška), resp. 226 Kč (SC Pendolino); naopak nejvýhodnější jízdné pro všechny cestující bez určování dalších podmínek nabízí RT za 240 Kč.
Zdroj: MF DNES
Samir Lepara | 9.11.2006 (20:31)
Související zprávy

12.11.2006 (14:21)
V Itálii jezdí peršinky u společnosti Ferrovie Nord Milano, to je společnost, která zajišťuje osobní dopravu v "aglomeraci velké Milano", to je asi tak nějak jako Středočeský kraj.
Domnívám se, že se jedná o 9 nebo 10, možná 11 peršinků, které byly předmětem sporu mězi někdejšími ČSD a "Škodawerke" Plzeň a zájemce se našel v Itálii. Mám zato, že to byla původně inventární čísla mezi 110 a 120.
Nějaké obrázky najdete na http://www.cztrain.com/loko/start.php (v balíčku řady 163).
Domnívám se, že se jedná o 9 nebo 10, možná 11 peršinků, které byly předmětem sporu mězi někdejšími ČSD a "Škodawerke" Plzeň a zájemce se našel v Itálii. Mám zato, že to byla původně inventární čísla mezi 110 a 120.
Nějaké obrázky najdete na http://www.cztrain.com/loko/start.php (v balíčku řady 163).
12.11.2006 (14:20)
Payus: Co chceš servisovat. Však je vyřazujou, ne? Se rozbije, tak pošlou další, a tuhle rozeberou kofoly do sběru, ne! :-)))
12.11.2006 (14:17)
FNM - italský soukromník má 9 lokomotiv typu 163, takže jich má jednak málo na půjčování a jednak můžou jen 120 km/h.
12.11.2006 (13:58)
ad Zaosai :
od známého z Německa jsem dostal 1.11.2006 následující krátkou zprávu :
Eisenbahnkurier 2006/11, p. 11:
Podle EK obdrzela 180.007 jako posledni Hauptuntersuchung. Z 15 jeste aktivnich 180 maji uz jenom 3 svuj turnus a dalsi 3 jsou nasazovany spolecne s CD 372. Zbyvajicich 9 jezdi uz jenom außerplanmäßig a na Sondreleistungen. To znamena ze 4 jsou odstaveny uplne. Potvrzuje to zpravu o odstavovani 180, kterou jsem cetl uz driv.
od známého z Německa jsem dostal 1.11.2006 následující krátkou zprávu :
Eisenbahnkurier 2006/11, p. 11:
Podle EK obdrzela 180.007 jako posledni Hauptuntersuchung. Z 15 jeste aktivnich 180 maji uz jenom 3 svuj turnus a dalsi 3 jsou nasazovany spolecne s CD 372. Zbyvajicich 9 jezdi uz jenom außerplanmäßig a na Sondreleistungen. To znamena ze 4 jsou odstaveny uplne. Potvrzuje to zpravu o odstavovani 180, kterou jsem cetl uz driv.
12.11.2006 (13:48)
Proč by měl Šimral žádat u DÚ? To má snad na starosti Dispolok, potažmo Siemens...
12.11.2006 (13:46)
Havo:Právě mě taky napadla tahle myšlenka.
Objevil se tu solidní výčet loko.Které zahraniční loko jsou schválené drážním úřadem pro provoz v CZ?
Z jakého důvodu DÚ neschválil 189 DB?
Dík za odpověd.
Možná je to fáma,ale slyšel jsem,že Šimral ani DÚ nepožádal.Mám obavy jestli skutečně vyjedou.Madaři maj rekonstruované 810 a nazývaj to Interpici.
Objevil se tu solidní výčet loko.Které zahraniční loko jsou schválené drážním úřadem pro provoz v CZ?
Z jakého důvodu DÚ neschválil 189 DB?
Dík za odpověd.
Možná je to fáma,ale slyšel jsem,že Šimral ani DÚ nepožádal.Mám obavy jestli skutečně vyjedou.Madaři maj rekonstruované 810 a nazývaj to Interpici.
12.11.2006 (13:29)
...stejně jako si Rt sežene asi 3 kusy na zvládnutí "oběhů" a možná že jen jednu do zálohy.k čemu víc?
12.11.2006 (13:27)
240...: soukromého dopravce ani nebude mít cenu oslovovat.ten jich na "rozdávání" moc nebude mít.
soukromníci si nakoupí akorát pro své potřeby
soukromníci si nakoupí akorát pro své potřeby
12.11.2006 (13:26)
240.025: Ano, české 162/163 jezdí v Itálii u soukromýho dopravce http://www.amicitreni.com/gallery/albums/userpics/10039/P1080003.jpg
, takže by to mohlo být taky náhradní řešení. Jen nevíte někdo, kolik těch Peršanů v Itálii vůbec je a kolik je jich v provozuschopném stavu?
Payus: Maďaři snad ani nemají lokomtivy, které by mohli jezdit na trati Praha-Ostrava.
, takže by to mohlo být taky náhradní řešení. Jen nevíte někdo, kolik těch Peršanů v Itálii vůbec je a kolik je jich v provozuschopném stavu?
Payus: Maďaři snad ani nemají lokomtivy, které by mohli jezdit na trati Praha-Ostrava.
12.11.2006 (13:03)
a co český 163/162 - ty snad taky jezdí v Itálii u soukromýho dopravce...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko











